SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net geprobeerd een boterham te eten
Maagtechnisch prima. Alleen zoveel pijn deed dat aan mijn neus en voorhoofd.
Ik ga even slapen met paracetamol
Heel knap dat je het positieve blijft zienquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een paar uur geslapen
Hopelijk zijn de koortsaanvallen snel over
Positief: ben niet meer bang in dit huis
klinkt goed toch, positieve weg volgen is altijd handigquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
<knip>quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel knap dat je het positieve blijft zien
Hoe komt datquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinigquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe komt dat
Is er uberhaupt nog wel energie om ergens bang om te zijn.
Merk je trouwens wat van je hersenschudding?
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinig
maar de neus doet meer pijn
maar goed... mijn telefoon moet zo weer aan de kant
En ik heb genoeg gemokt. Het is wat het is
Jep schermtijd is killing bij een hersenschuddingquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinig
Heb het echt met je te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het echt met je te doen.![]()
Gelukkig is het gauw weer maandag.quote:
Volgens de HA kan ik er vanuit gaan dat-ie gebroken isquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:13 schreef Nijna het volgende:
Hadden ze nog iets gezegd van je neus? CotS?
Beterschap!
quote:Op zondag 6 september 2026 07:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach CotS, het zit je niet mee![]()
Beterschap en rustig aan doen! Verwacht niet teveel van jezelf!
Ja prima nacht.quote:Op zondag 6 september 2026 08:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen ?
Zonnetje schijnt
Hopelijk ook bij jou
Aah dat klinkt alsquote:Op zondag 6 september 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben officieel wakker
Liefst sliep ik nog
Hoop snel weer wat te doen
Ik ga nog niet naar buitenquote:Op zondag 6 september 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dat klinkt als
Ietsje opgeknapt
Denk aan een zonnebril mocht je even naar buiten gaan ( als dat überhaupt al lukt )
Wel fijn met een hersenschudding , je ogen wat afschermen
Licht verteerbaarquote:Op zondag 6 september 2026 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel eens kijken of ik iets binnenhoud vandaag
Dat zou een grote win zijn
Lees net pas dat je gevallen bent en de consequenties daar van. En dan ook nog aan de diarree het houdt niet op.quote:Op zondag 6 september 2026 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij begint het iets beter te gaan
Merk dat ik een beetje positief kan zijn
Alleen die hersenschudding/neus zijn hel. Plus dat ik nog wel koortsig ben en diarree heb. Keelpijn en spierpijn
Morgen maar bellen over koorts en diarree.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net pas dat je gevallen bent en de consequenties daar van. En dan ook nog aan de diarree het houdt niet op.
Arme jij dikke knuffelen beterschap
Ja, denk het wel jaquote:Op zondag 6 september 2026 13:15 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat het beter gaat, wel verstandig om morgen even te bellen.
Precies de bedoelingquote:Op zondag 6 september 2026 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeker omdat ik nog veel slaap nodig heb. Net ook een paar geslapen.
Zegt mij niks.quote:Op zondag 6 september 2026 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar ik trouwens erg blij van word: Er komt een nieuwe Pika Pau uit
Lichtpuntjes tellen
Haakboek met hele leuke patronenquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 6 september 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haakboek met hele leuke patronen
Tis dat ik echt het geduld niet heb
Anders was ik er zeker aan begonnen
Dan ben ik een viezerikquote:Op zondag 6 september 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
quote:
Ik hoop dat je er al in ligtquote:Op zondag 6 september 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik probeer normale bedtijd te doen
Alleen het gevoel of er messen in mijn hoofd zitten
Weet ook niks te doen, ben misselijk
Zo toch maar vast slapen
Doe lekker rustig aan CotS, het is al heel goed dat je goed geslapen hebtquote:Op maandag 7 september 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Slapen ging goed
En wat Grey zegt ter harte nemen
Geen energie en wel veel pijn
Zo raar > geen creatieve zin
Snap dat het raar voeltquote:Op maandag 7 september 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Slapen ging goed
En wat Grey zegt ter harte nemen
Geen energie en wel veel pijn
Zo raar > geen creatieve zin
Ja...quote:Op maandag 7 september 2026 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap dat het raar voelt
Maar je lichaam moet nu eenmaal helen
Kleine Ieniminie stapjes
Eten binnen krijgen en houden is een stap
Het kutte ( excuse my language) is dat je en een gebroken neus en een hersenschudding hebtquote:Op maandag 7 september 2026 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
Ze zeggen nog minimaal twee weken rust
Niets forceren
En veel minder scherm, want het steekt zo in mijn hoofd
Zeker aan de paracetamol. Bij elke maaltijdquote:Op maandag 7 september 2026 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kutte ( excuse my language) is dat je en een gebroken neus en een hersenschudding hebt
Dus waar je hoofd pijn door komt is niet aan te wijzen
Kan beide of 1 van beide
Heb je wel iets tegen de pijn( zal wel paracetamol zijn, maar goed je spiegel opbouwen kan helpen, geloof dat je om de 6 uur 2 x 500mg max mag slikken )
Ik zou de schermen zoveel mogelijk vermijdenquote:Op maandag 7 september 2026 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb net ook gekookt en gegeten
Zit wel in een deken met een wollen trui, dus geheel fit ben ik nog niet.
Positief: er komt weer een beetje inspiratie.
Negatief: erg veel pijn en nog steeds ziek. Moet alles opschrijven. Vergeet alles, concentreren moeilijk. Messen in mijn hoofd en gezicht
Dit berichtje duurde ruim 20 minuten
Edit; als ik weer beter ben wil ik in een week tijd een heel schetsboek vullen
Wij lopen niet weg hoor.quote:Op maandag 7 september 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk wel dat ik me eenzaam voel met zo weinig scherm
Dit.quote:
Nu kun je helaas geen spraakberichten op fok postenquote:Op maandag 7 september 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vertrouw er zeker op dat iedereen blijft
Alleen zit een beetje in een eenzame bubbel
Eten was fijn
Ben nu wel uitgeput voor vandaag
Eigenlijk doen we dat nooitquote:Op maandag 7 september 2026 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu kun je helaas geen spraakberichten op fok posten
Maar kun je dit niet doen met vrienden?
Vermijd je het lange turen
Doe dat eigenlijk maar met 1 bestiequote:Op maandag 7 september 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk doen we dat nooit
Zit nu al een tijdje te schermen. Niet handig
'k Ga maar naar bed. Ben op en misselijk
Morgen weer een dagje
Mag je van de dokter al wat doen, zoals een wandeling maken?quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ga proberen of een wasje draaien lukt
Moet wel
Ook weer even douchen
Mijn doel is een kwartier haken
Even zien of het lukt
Moet het toch een keer oppakken
Deze week hoofd liever rust, aldus huisartsquote:Op dinsdag 8 september 2026 09:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mag je van de dokter al wat doen, zoals een wandeling maken?
Of wilt ie liever dat je hoofd nog even rust krijgt?
Aardige klap geweest als je er nu nog steeds last van hebt.
Haken is beter dan scherm tijdquote:Op dinsdag 8 september 2026 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze week hoofd liever rust, aldus huisarts
Vrijdagochtend wil ik een klein blokje doen
En ja, het was echt face down op de tegels, ook direct overgeven en zo
Wil nu kleine dingen proberen in huis. Wasjesgedoe, hoop vijftien minuten haken. En dan ben ik ambitieus genoeg geweest
Het is een half uur geluktquote:Op dinsdag 8 september 2026 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haken is beter dan scherm tijd
Mag je zeker zijnquote:Op dinsdag 8 september 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een half uur gelukt
Ben nu wel helemaal op
Was hangt, andere was gevouwen
Nu thee en podcast
Edit en trots op mezelf
Je mag zeker trots zijn op jezelf!!quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben nu wel helemaal op
Nu thee en podcast
Edit en trots op mezelf
Van mij krijg je een dubbele schouderklop hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben nu wel helemaal op
Nu thee en podcast
Edit en trots op mezelf
quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag je zeker zijn
Ondanks alle tegenslagen zet je door
Trots op je Cots
quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag zeker trots zijn op jezelf!!
Je redt jezelf prima!!!
Goed bezig CotSquote:Op woensdag 9 september 2026 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vannacht goed geslapen
Net vuilnis weggebracht, gelukkig
Nu chillen en straks proberen te haken
Edit buiten was lekker
Komt stapje voor stapje wel oke
Positief zijn is wel levensgevaarlijkquote:
Niets forceren he CotS. Als het even niet gaat, even stoppen. En dan weer rustig verder.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh
Telkens haken afwisselen met niksen. Haken valt me erg zwaar
Ben zo moe de hele tijd
En zo'n hoofd- en neuspijn
Kan er niet eens helder van denken
Voordeel haken is geen scherm en wel afleiding. Alleen zo'n inspanning
Lastig he, niksen ...quote:Op woensdag 9 september 2026 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh
Telkens haken afwisselen met niksen. Haken valt me erg zwaar
Ben zo moe de hele tijd
En zo'n hoofd- en neuspijn
Kan er niet eens helder van denken
Voordeel haken is geen scherm en wel afleiding. Alleen zo'n inspanning
Je hoeft je niet schuldig te voelen, zeker niet in jouw toestand nu. Geef je eraan over en laat het herstel zijn werk doen.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe mijn best
Niksen is heerlijk op het moment. Gewoon liggen niksen
Alleen voel me er zo schuldig bij
quote:Op woensdag 9 september 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe mijn best
Niksen is heerlijk op het moment. Gewoon liggen niksen
Alleen voel me er zo schuldig bij
Wat ben je toch stoer! Knuffelquote:Op woensdag 9 september 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, jullie zijn zo lief
Morgenochtend weer haken en wassen
Hoop na het weekend weer te tekenen, nu nog te lastig
Naja, moet geduld hebben, alleen zoveel leuke ideeën/challenges
Straks lekker douchen. Dan heb ik vandaag weer veel gedaan
Vrijdag drukke dag
Je gaat weer de goede kant op.quote:Op woensdag 9 september 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, jullie zijn zo lief
Morgenochtend weer haken en wassen
Hoop na het weekend weer te tekenen, nu nog te lastig
Naja, moet geduld hebben, alleen zoveel leuke ideeën/challenges
Straks lekker douchen. Dan heb ik vandaag weer veel gedaan
Vrijdag drukke dag
Dit jaquote:Op woensdag 9 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je gaat weer de goede kant op.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je gaat weer de goede kant op.![]()
Ja gelukkig welquote:
1000000000x meer eensquote:Op woensdag 9 september 2026 20:02 schreef Ole het volgende:
Voor zover ik kan zien heb je zoveel steun hier
Lekker rustig opstartenquote:Op donderdag 10 september 2026 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Werd ontzettend gehaast wakker. Blijkt het donderdag te zijn, dus geen fact
Ik ga eens koffie proberen
Om negen uur wil ik rustig een klein stukje haken
En rustig aan doenquote:Op donderdag 10 september 2026 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker rustig opstarten
En dan morgenavond die fijne seriequote:Op donderdag 10 september 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel twee dutjes gedaan vandaag
Maar wel gehaakt om dat te compenseren.
Die dutjes waren denk ik nodig?
Zie een beetje op tegen morgen: begeleider en boodschappen en videobellen met andere bestie. Terwijl een half uur haken al vraagt om een flinke pauze
maar goed dat is morgen. Nu vooral een schreeuwende hoofdpijn
Hoop dat het vanavond een beetje lukt om te lezen
Maandag nieuwe bril uitzoeken
Edit: ben wel positief hoor en morgen komt vast goed
Als de boodschappen niet lukken bestel ik curry. Dat is altijd genoeg voor meerdere dagen. Dus linksom of rechtsom red ik mezelf wel
jaaaa inderdaad. Twee he, Grote Gezinnen Grote Vakanties op SBS6quote:Op donderdag 10 september 2026 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
En dan morgenavond die fijne serie![]()
Tuurlijk lukt jou dat!quote:Op donderdag 10 september 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik ga er vanuit dat de andere dingen lukken
Begeleider, dutje, boodschappen, dutje, videobellen, tv, bed
Boodschappen gaan de laatste tijd wel redelijkquote:
Ditquote:
Laat me raden... de winkel heeft de kleuren rood en geel?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boodschappen gaan de laatste tijd wel redelijk
Alleen die hersenschudding maakt het wat complexer
De supermarkt dichtbij de wisselwoning
De winkel heeft al (te)Veel prikkels als mijn hoofd heel is
Probleem voor morgen
Huh?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat me raden... de winkel heeft de kleuren rood en geel?
De supermarkt. Winkels die veel prikkels geven, hanteren de kleuren rood en geel.quote:
Ik heb dat probleem bij elke supermarktquote:Op donderdag 10 september 2026 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De supermarkt. Winkels die veel prikkels geven, hanteren de kleuren rood en geel.
Vind er niets aanstellerigs aan.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem bij elke supermarkt
Gewoon de mensen, het geluid, fel licht, veel verschillende dingen te zien
Heb ik bij alle supers in de wijk (Jumbo, Lidl en AH).
Klinkt irritant aanstellerig, ik weet het, alleen het is helaas wat het is
Koptelefoon op, lijstje systematisch afwerken en snel ontprikkelen thuis
Bij mij steeds meer omdat die kinderen rondrennen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind er niets aanstellerigs aan.Kan er zelf ook steeds minder goed tegen. Krijg de zenuwen van supermarkten.
Als het lukt morgenquote:Op donderdag 10 september 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel twee dutjes gedaan vandaag
Maar wel gehaakt om dat te compenseren.
Die dutjes waren denk ik nodig?
Zie een beetje op tegen morgen: begeleider en boodschappen en videobellen met andere bestie. Terwijl een half uur haken al vraagt om een flinke pauze
maar goed dat is morgen. Nu vooral een schreeuwende hoofdpijn
Hoop dat het vanavond een beetje lukt om te lezen
Maandag nieuwe bril uitzoeken
Edit: ben wel positief hoor en morgen komt vast goed
Als de boodschappen niet lukken bestel ik curry. Dat is altijd genoeg voor meerdere dagen. Dus linksom of rechtsom red ik mezelf wel
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het lukt morgen![]()
Maar het is echt geen schande als het nog even niet gaat he
Oehquote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.
Er moet toch eten in de koelkast komen en ik weet niemand in de buurt daarvoor
Kiezen op elkaar en gaan denk ik?
Geen warm eten, geen beleg... koelkast is praktisch leeg
edit: als het lukt mag ik chocolade meenemen![]()
En als het niet lukt misschien boodschappen bestellen, inclusief chocolade! (dan niet vergeten je adres even op je tijdelijke adres te zetten!). Of kan je evt met je begeleider boodschappen doen of is dat niet handig?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.
Er moet toch eten in de koelkast komen en ik weet niemand in de buurt daarvoor
Kiezen op elkaar en gaan denk ik?
Geen warm eten, geen beleg... koelkast is praktisch leeg
edit: als het lukt mag ik chocolade meenemen![]()
Misschien idd verstandig om te laten bezorgen, alleen gênant met een supermarkt op drie minuten lopenquote:Op donderdag 10 september 2026 22:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
En als het niet lukt misschien boodschappen bestellen, inclusief chocolade! (dan niet vergeten je adres even op je tijdelijke adres te zetten!). Of kan je evt met je begeleider boodschappen doen of is dat niet handig?
Je bent zo streng voor jezelf. Echt meis zo'n hersenschudding kost echt tijd en jezelf voorbij rennen maakt die tijd niet korter...
quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Ben trots en volledig gesloopt
Nu rust pakkenquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Wel meer dan een uurtjequote:
Wij zijn trots op jou!quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Je hebt toch wel chocola gehaald he?!quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel meer dan een uurtje
Zoveel teveel gedaan
Tien stappen terug
Maandag pas Hans Anders gelukkig
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt toch wel chocola gehaald he?!
Goede reden om trots te zijn! We zijn ook trots op jou!quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Oh we postten tegelijk. Maar fijn zo! Je bent een topper!quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:19 schreef Ole het volgende:
Gesloopt is wat minder. Maar niet voor niets. Boodschappen binnen
Fijnzo. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Heel fijnquote:Op vrijdag 11 september 2026 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop morgen weer een beetje te tekenen, zou zo fijn zijn
En ook weer te haken
Vanavond videobellen met "andere bestie". Dat is wel super fijn. Even contact
Gelukkig de paracetamol aangevuld (die met cafeïne, helpt beter met hoofdpijn)
Ben blij dat ik me eindelijk veilig voel hier
Niet meer constant op scherp staan
Gewoon veilig voelen in dat bed is fijn. Niet bij elke voorbijganger schrikken et cetera
Dus ben wel positief hoor
Goed gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Was om zes uur wakker en om zeven uur dacht ik dat gaan we niet doen
Dus weer erin gekropen
Deed me goed
Zo eerst rustig haken
Hopelijk lukt tekenen ook vandaga
Ja... ben nu weer erg moe. Wel lekker gehaaktquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:04 schreef Ole het volgende:
Je doet het zo goed! En het zal tijd kosten. Helemaal omdat je net een stressvolle tijd had. Geeft niks. Komt allemaal goed
Dank je welquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je neus?quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ben nu weer erg moe. Wel lekker gehaakt
Misschien straks nog even scroll and scribble doen (je geeft op een slinger op een Pinterestboard, waar hij stopt moet je tekenen). Ingewikkeld doen lukt niet
Nu iig even chillen
Komt allemaal wel weer
Paracetamoltijd
[..]
Dank je wel
Die doet erg veel pijn. Zeker met de bril.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je neus?
Die snater van je moet wel gebroken zijn. Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die doet erg veel pijn. Zeker met de bril.
Neus snuiten, kauwen, beweging in mijn mimiek > enorm pijnlijk
Met paracetamol is de pijn in rust te doen, steekt wel.
Je wil niet weten hoeveel een neus beweegt.
Alleen dat is het lastige met niks doen > geen afleiding van de pijn
Alleen met de hersenschudding ben ik erg veel moe/slechte concentratie/wolken in hoofd
Maja...
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die snater van je moet wel gebroken zijn. Dat kan niet anders.
Moet je neus niet gezet worden dan? Straks krijg je er nog moeilijkheden mee als je gaat slapen enz.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Is wel minder erg aan het worden, alleen gaat traag.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 september 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je neus niet gezet worden dan? Straks krijg je er nog moeilijkheden mee als je gaat slapen enz.
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Hij staat redelijk recht, kan ademen, dus tja
De HA heeft er iig niks over gezegd. Die maakte zich meer zorgen om de hersenschudding
Ja, komt wel goedquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.Gelukkig word dat ook wat beter.
Ook een andere montuur?quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed
Maandag nieuw bril uitzoekendie reserve bril is zo niet sterk genoeg. Hoop dat ze snel een nieuwe maken.
Ik neem de kapotte bril mee, maar het montuur is ook verbogen.quote:
Nieuwe bril uitzoeken is altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik neem de kapotte bril mee, maar het montuur is ook verbogen.
---------------
Booooh man met hamer is er nu wel
Vroeg naar bed straks
Maak er sowieso wat leuks van. Hans Anders is een halfuurtje lopen weg.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nieuwe bril uitzoeken is altijd leuk.
Goed slapen zal je weer deugd doen.
Wel aangeven van je neus hèquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maak er sowieso wat leuks van. Hans Anders is een halfuurtje lopen weg.
Dus bril uitzoeken, ergens even lunchen en dan weer terug wandelen
Heel misschien even bij de Pipoos kijken (hobbywinkel)
Koptelefoon op met een goede playlist
Bril uitzoeken vind ik minder leuk, maar goedvoor het goede doel
En in oktober, als ik weer thuis ben, naar de Mediamarkt voor een nieuwe televisie. Alles gaat tegelijk stuk natuurlijk. Gelukkig zijn daar potjes voor
Zeker dat ik dat ga zeggen. Verdraag nogal weinig op het momentquote:Op zondag 13 september 2026 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel aangeven van je neus hè
Dat koude apparaat op je neus zal niet zo fijn zijn![]()
Ik vind een bril uitzoeken ook vreselijk
Sommige mensen staat alles
Ik ben niet sommige mensen
Ik heb altijd dezelfde zwarte Ray Ban montuur.quote:Op zondag 13 september 2026 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel aangeven van je neus hè
Dat koude apparaat op je neus zal niet zo fijn zijn![]()
Ik vind een bril uitzoeken ook vreselijk
Sommige mensen staat alles
Ik ben niet sommige mensen
Super CotSquote:Op zondag 13 september 2026 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb altijd dezelfde zwarte Ray Ban montuur.Voor eeuwig Buddy Holly of Clark Kent.
Hoop het voor haar.quote:
Super Stigquote:Op zondag 13 september 2026 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop het voor haar.
Ik ben in ieder geval SuperLord.
Moet je wel de juiste montuur hebben.quote:
Some say...quote:Op zondag 13 september 2026 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste montuur hebben.
Ik heb geen verzekering voor mijn brilquote:Op zondag 13 september 2026 10:33 schreef Iceage het volgende:
Kun je de bril niet claimen bij inboedel of zorg verzekering ? Tv evt ook bij inboedelverzekering (Stuk door verhuizing)
Goede zondag verder.
Dat is vaak zoquote:Op zondag 13 september 2026 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen verzekering voor mijn bril
Voor de inboedel heb je wel een bon nodig, die heb ik (hier) niet. Dus gewoon pech
En mijn televisie is stuk gegaan voor de verhuisperikelen om. Dus ook pech.
Kan het wel betalen, alleen het is stom als alles stuk gaat tegelijk en zo
Kijk maandag eventjesquote:Op zondag 13 september 2026 10:51 schreef Iceage het volgende:
Als je kapotte bril ook bij Hans Anders wegkomt hebben hun nog wel een kopie vd factuur denk ik.Mogelijk kunnen ze het ook repareren. Je kunt uiteraard even met je verzekering bellen over wat er is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was heel fijn om even iemand te spreken. Wel erg vermoeiend, ben op. Alleen we hadden plezier en gezelligheid.
Nu rusten en bijkomen![]()
Herstel duurt een poos, neem je rustquote:Op zondag 13 september 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stomme hersenschudding
Kan gewoon ineens niks meer
Ben gesloopt, kan amper nadenken
Ga maar even liggen denk ik
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.quote:Op zondag 13 september 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herstel duurt een poos, neem je rust
verstandigquote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.
Even echt meer rust accepteren.
Donderdag ga ik weer kort clubje. Morgen boodschappen...
Ik overschat mezelf enorm soms
Daaromquote:Op zondag 13 september 2026 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
verstandig
de bril loopt niet weg
is je montuur helemaal kapot?quote:Op zondag 13 september 2026 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom
Heb gewoon toch echt meer rust nodig, 't is wat het is
Misschien tegelijk met de televisie kopen > dan maak ik er een uitje van
das balenquote:
Nou... online goedkope bril is me een bezuiniging teveel eerlijk gezegd, met al het respect. Wil eerst even voelen hoe hij zit en zie hoe het staat. Dan maar wat meer geld.quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
das balen
je zou nog kunnen bellen of ze niet hetzelfde montuur hebben met je glazen recept
dan krijg je gewoon weer precies dezelfde bril
of (als je je glazenrecept hebt ergens, online een 'goedkope' bril bestellen)
ow gelukkig je hebt een reservequote:Op zondag 13 september 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... online goedkope bril is me een bezuiniging teveel eerlijk gezegd, met al het respect. Wil eerst even voelen hoe hij zit en zie hoe het staat. Dan maar wat meer geld.
Met mijn reserve bril kom ik voorlopig wel ver genoeg. Even geduld en dan rustig kijken
Zonder bril ben ik niksquote:Op zondag 13 september 2026 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow gelukkig je hebt een reserve
Verstandig. Goed om rust te pakken. Sterkte.quote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.
Even echt meer rust accepteren.
Donderdag ga ik weer kort clubje. Morgen boodschappen...
Vind je? Vind zelf dat je jezelf vaak onderschat. Maar niet met hersenschuddingen hoor!quote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houdenquote:Op zondag 13 september 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind je? Vind zelf dat je jezelf vaak onderschat. Maar niet met hersenschuddingen hoor!
En toch doe je hetquote:Op zondag 13 september 2026 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houden
Ik functioneer binnen zeer strakke kaders. Lijkt heel wat, maar als er één dingetje buiten het kader valt is er een groot probleem
Dat wel jaquote:Op maandag 14 september 2026 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch doe je het
Je leeft binnen de kaders en ziet dat dit voor jou werkt.
Genoeg die de kont tegen de krib zouden gooien.
Zoals @greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.quote:Op zondag 13 september 2026 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houden
Ik functioneer binnen zeer strakke kaders. Lijkt heel wat, maar als er één dingetje buiten het kader valt is er een groot probleem
quote:Op maandag 14 september 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals @:greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.Ik heb een ex met een schizo-affectieve stoornis en ik zou destijds graag hebben gewild dat zij zo binnen de kaders had geleefd.
Ze had aan jou een voorbeeld kunnen nemen. En nee, dat maakt van jou geen saai mens. Integendeel zelfs.
Dat begrijp ik ook wel weer... wil gewoon normaal functioneren. Niet meer en niet minderquote:Op maandag 14 september 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals @:greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.Ik heb een ex met een schizo-affectieve stoornis en ik zou destijds graag hebben gewild dat zij zo binnen de kaders had geleefd.
Ze had aan jou een voorbeeld kunnen nemen. En nee, dat maakt van jou geen saai mens. Integendeel zelfs.
Lieve schat, qua normaal ben je hier op Fok een van de weinigenquote:Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel weer... wil gewoon normaal functioneren. Niet meer en niet minder
Nog echt ook.quote:Op maandag 14 september 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieve schat, qua normaal ben je hier op Fok een van de weinigen
quote:Op maandag 14 september 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
De waarheid als een koequote:Op maandag 14 september 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heel begrijpelijkquote:Op maandag 14 september 2026 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
heimwee
Wil mijn gezellige woonkamer, mijn complete keuken (hier alleen een fornuis. Geen oven of airfryer, of magnetron die werken).
Wil mijn hobbykamer, met alle mogelijke knutsels.
Mijn slaapkamer met een heerlijk zacht bed. Eigen ruime badkamer etc
Grote tafels en gewoon mijn
Zit hier nu al sinds twintig augustus. Volgende week mail ik de woningbouw over een update. Zo stom dat ze niks van zich laten horen tot we er weer in mogen
Wil gewoon weten waar ik wanneer aan toe ben.
Alles (woonkamer/keuken/eetplek/knutselplek) in één ruimte vind ik onrustig en ongezellig
Wil verschillende dingen op verschillende plekken doen
Heimwee is stom
Jaquote:Op maandag 14 september 2026 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En heel begrijpelijk
Een net te lange vakantie
Nog wat bij kunnen slapen?quote:Op dinsdag 15 september 2026 03:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
We zijn hopelijk op de helft
Nu maar even thee drinken
Ik doe het nooit, maar moest mijn bed uit voor het toilet. Nu maar even een bakkie thee en hopelijk daarna nog wat slapen
Dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:57 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Mocht je naar een nieuwe tv gaan kijken. Ik poste al eerder ga voor een bekend merk (geen LG die zijn nu in opspraak ivm spyware en opnames die hun tv s maken van spraak en geluid en doorsturen naar de LG servers) ook die data delen of verkopen aan andere partijen.
Tv s in de winkel staan allemaal op dynamisch (veel te fel voor de normale huiskamer)
(al eerder gepost) Voor mijn oom een Sony Bravia gekocht. Simpele AB en prima geluid en beeld met 5 jaar garantie. Bevalt erg goed.
Als het kan neem iemand mee met een beetje technisch verstand van tv s.
In de winkel gaan ze uiteraard proberen een hele dure Oled of beter te verkopen) Blijf bij je zelf en je budget. Koop niet een veel te grote. (of met allerlei poespas wat je niet gaat gebruiken)
Ik zou wel kiezen voor 4k weergave. (geen 8k daar wordt nog niet op uitgezonden)
Zelf heb ik een samsung met soundbar gekoppeld aan een kpn mediabox en mijn stereo. ik gebruik de ab vd tv vrijwel nooit die vd Kpnbox heeft veel mogelijkheden.
https://www.consumentenbond.nl/tv/ideale-kijkafstand
Succes en fijne dag.
Ik heb nog een paar uurtjes geslapenquote:
Lekker, rustig dagje zo.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uurtjes geslapen
Ben wel een beetje loom, maar dat is logisch
Vannacht haal ik dat wel weer in
Wakker worden in de nacht doe ik praktisch nooit. Als ik slaap dan slaap ik
Nu rustig haken
Boodschappen zijn gelukt
Dus mag niet klagen
Jaquote:
Fijn toch? Al met al verloopt de week toch nog goed voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Morgen videobellen met een vriendinnetje
Donderdag clubje
Vrijdag psych
Rustig weer normaal doen
Zekerquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fijn toch? Al met al verloopt de week toch nog goed voor je.
Hopelijk geniet je er ook van!quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker
Herstel is er wel
Morgen nog rustig. Videobellen en huishouden
Donderdag eens de schilderclub en dan langs mijn eigen huis wandelen en de brievenbus bekijken
Rustig maar zeker
Na een maandje negativiteit ben ik weer mijn vrolijke, positieve zelf hoorquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk geniet je er ook van!
Op naar een fijne nacht!quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Na een maandje negativiteit ben ik weer mijn vrolijke, positieve zelf hoor![]()
Nu lekker chillen en straks weer wat doen. Eigenlijk alles wel best
Zin in morgen en donderdagNu lekker genieten van een nazomerse dag
Morgen weer gezellig fris weer, ook fijn, kom ik toch tot meer
Ga er vanuit dat ik vannacht gewoon lekker doorslaap
Dus tja
Lekkerrrrquote:Op woensdag 16 september 2026 06:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe dag
Straks videobellen met een vriendinnetje
Lekker tekenen
Verder behalve stofzuigen geen spannende dingen op het programma
Nu eerst rustig opstarten
Werd in één keer wakker van de wekker. Dat is een unicum
Durf het bijna niet te vragen, maar wanneer krijgen we weer een lief popje te zien?quote:Op woensdag 16 september 2026 06:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe dag
Lekker tekenen
Goedemorgen CotSquote:Op woensdag 16 september 2026 06:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe dag
Lekker tekenen
Er zit een popje op de naald. Zit schot in nuquote:Op woensdag 16 september 2026 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar wanneer krijgen we weer een lief popje te zien?![]()
Neem je tijd ervoor eh. Niks moet af deze week, al ben ik weer reuze benieuwd.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zit een popje op de naald. Zit schot in nu
Na mijn val heb ik een tijdje niet kunnen hakeb en ik had een WIP aan de kant gelegd.
Denk mer twee drie dagen wel
Het wordt een knalroze, grote vleermuis. Dertig centimeter hoog en een spanwijdte van vijftig centimeterquote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neem je tijd ervoor eh. Niks moet af deze week, al ben ik weer reuze benieuwd.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wordt een knalroze, grote vleermuis. Dertig centimeter hoog en een spanwijdte van vijftig centimeter
Dus dat gaat wat trager
Plus de schetsboek in een week vullen challenge
Heimwee is....quote:Op maandag 14 september 2026 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
heimwee
Wil mijn gezellige woonkamer, mijn complete keuken (hier alleen een fornuis. Geen oven of airfryer, of magnetron die werken).
Wil mijn hobbykamer, met alle mogelijke knutsels.
Mijn slaapkamer met een heerlijk zacht bed. Eigen ruime badkamer etc
Grote tafels en gewoon mijn
Zit hier nu al sinds twintig augustus. Volgende week mail ik de woningbouw over een update. Zo stom dat ze niks van zich laten horen tot we er weer in mogen
Wil gewoon weten waar ik wanneer aan toe ben.
Alles (woonkamer/keuken/eetplek/knutselplek) in één ruimte vind ik onrustig en ongezellig
Wil verschillende dingen op verschillende plekken doen
Heimwee is stom
Ohw... Ik lift even mee in dit topic...quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:57 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Mocht je naar een nieuwe tv gaan kijken. Ik poste al eerder ga voor een bekend merk (geen LG die zijn nu in opspraak ivm spyware en opnames die hun tv s maken van spraak en geluid en doorsturen naar de LG servers) ook die data delen of verkopen aan andere partijen.
Tv s in de winkel staan allemaal op dynamisch (veel te fel voor de normale huiskamer)
(al eerder gepost) Voor mijn oom een Sony Bravia gekocht. Simpele AB en prima geluid en beeld met 5 jaar garantie. Bevalt erg goed.
Als het kan neem iemand mee met een beetje technisch verstand van tv s.
In de winkel gaan ze uiteraard proberen een hele dure Oled of beter te verkopen) Blijf bij je zelf en je budget. Koop niet een veel te grote. (of met allerlei poespas wat je niet gaat gebruiken)
Ik zou wel kiezen voor 4k weergave. (geen 8k daar wordt nog niet op uitgezonden)
Zelf heb ik een samsung met soundbar gekoppeld aan een kpn mediabox en mijn stereo. ik gebruik de ab vd tv vrijwel nooit die vd Kpnbox heeft veel mogelijkheden.
https://www.consumentenbond.nl/tv/ideale-kijkafstand
Succes en fijne dag.
Jij niet alleenquote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neem je tijd ervoor eh. Niks moet af deze week, al ben ik weer reuze benieuwd.
De sony bravia voor mijn oom (geen oled) was 399 eu 2 jr geleden gekocht bij Mediamarkt in Zwolle. Mijn oom luistert veel klassieke muziek dus ook een soundbar gekoppeld ivm geluid. Werkt op ab van de tv.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw... Ik lift even mee in dit topic...
Met jouw tips voor een tv!! 😀![]()
![]()
![]()
Makro heeft vaak prima tv’s in de aanbiedingquote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
De sony bravia voor mijn oom (geen oled) was 399 eu 2 jr geleden gekocht bij Mediamarkt in Zwolle. Mijn oom luistert veel klassieke muziek dus ook een soundbar gekoppeld ivm geluid. Werkt op ab van de tv.
Ben benieuwd, vind dat je leuke dingen maaktquote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wordt een knalroze, grote vleermuis. Dertig centimeter hoog en een spanwijdte van vijftig centimeter
Dus dat gaat wat trager
Plus de schetsboek in een week vullen challenge
*sad Stig*quote:Op woensdag 16 september 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Makro heeft vaak prima tv’s in de aanbieding
Heb je alleen iemand nodig met een pas
Naja... vooral discipline deze weekquote:
Normaal en stomquote:Op woensdag 16 september 2026 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Heimwee is....
Normaal
😘
Knufff🧸 🤗 🫂
Geduld geduldquote:
Aws liefquote:Op woensdag 16 september 2026 13:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben benieuwd, vind dat je leuke dingen maakt
Oh jij en Stig, love is in the airquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jij en Stig, love is in the air
Ben al jarennnnn getrouwdquote:Op woensdag 16 september 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... vooral discipline deze weekdingen als dat schetsboek is gewoon leuk
Morgen wel weer gezellig naar de schilderclubje even
[..]
Normaal en stom
Dank je welgewoon even bikkelen, heb geen keuze
[..]
Geduld geduld
[..]
Aws liefniet gehinderd door enig talent,maar wel door veel plezier
[..]
Oh jij en Stig, love is in the air
Popjesgenot!quote:
Hallo mevrouw Stigs!quote:
Goedemorgen CotS!quote:Op donderdag 17 september 2026 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Straks naar de schilderclub
Daarna hoef ik even niks, behalve wat hobbygedoe
Lag gisteren al vet vroeg in bed. Negen uurhad het blijkbaar nodig. Was direct weg
Maar goed: koffie
Weet wel zeker dat je mams graag zou willen dat je geniet van de kerstdagen. Maak het gezellig voor jezelf en denk met een glimlach terug aan de kerst samen met je moeder.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij zo de deur uit te gaan
Zit even met een combinatie van het missen van mijn moeder en heimwee
En ik voel me schuldig omdat ik plannen voor kerst gemaakt heb (voorpret en wil niet dat ik dan overvallen word door gemis. Dat gaat gebeuren, maar weet iig wat ik moet doen en dat ik het leuk maak). En ik voel me schuldig dat ik me erop verheug. Ik voel me schuldig om alles op het moment. Mis mama gewoon
Dikke knuff lieve Cots.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij zo de deur uit te gaan
Zit even met een combinatie van het missen van mijn moeder en heimwee
En ik voel me schuldig omdat ik plannen voor kerst gemaakt heb (voorpret en wil niet dat ik dan overvallen word door gemis. Dat gaat gebeuren, maar weet iig wat ik moet doen en dat ik het leuk maak). En ik voel me schuldig dat ik me erop verheug. Ik voel me schuldig om alles op het moment. Mis mama gewoon
Plus ik wil gewoon dat de toestanden voorbij zijn. Lekker mijn eigen plekje, mijn hobbykamer, keuken waar ik veel meer kan dan hier et cetera.
Dus over een uur zit ik gezellig te tekenen bij anderen. Even afleiding. Dan kom ik wel weer uit deze bui
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |