SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net geprobeerd een boterham te eten
Maagtechnisch prima. Alleen zoveel pijn deed dat aan mijn neus en voorhoofd.
Ik ga even slapen met paracetamol
Heel knap dat je het positieve blijft zienquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een paar uur geslapen
Hopelijk zijn de koortsaanvallen snel over
Positief: ben niet meer bang in dit huis
klinkt goed toch, positieve weg volgen is altijd handigquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
<knip>quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel knap dat je het positieve blijft zien
Hoe komt datquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinigquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe komt dat
Is er uberhaupt nog wel energie om ergens bang om te zijn.
Merk je trouwens wat van je hersenschudding?
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinig
maar de neus doet meer pijn
maar goed... mijn telefoon moet zo weer aan de kant
En ik heb genoeg gemokt. Het is wat het is
Jep schermtijd is killing bij een hersenschuddingquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve hoofdpijn, duizelig, misselijk, slechte concentratie en wolken in mijn hoofd vrij weinig
Heb het echt met je te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het echt met je te doen.![]()
Gelukkig is het gauw weer maandag.quote:
Volgens de HA kan ik er vanuit gaan dat-ie gebroken isquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:13 schreef Nijna het volgende:
Hadden ze nog iets gezegd van je neus? CotS?
Beterschap!
quote:Op zondag 6 september 2026 07:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach CotS, het zit je niet mee![]()
Beterschap en rustig aan doen! Verwacht niet teveel van jezelf!
Ja prima nacht.quote:Op zondag 6 september 2026 08:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
Goed geslapen ?
Zonnetje schijnt
Hopelijk ook bij jou
Aah dat klinkt alsquote:Op zondag 6 september 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben officieel wakker
Liefst sliep ik nog
Hoop snel weer wat te doen
Ik ga nog niet naar buitenquote:Op zondag 6 september 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dat klinkt als
Ietsje opgeknapt
Denk aan een zonnebril mocht je even naar buiten gaan ( als dat überhaupt al lukt )
Wel fijn met een hersenschudding , je ogen wat afschermen
Licht verteerbaarquote:Op zondag 6 september 2026 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel eens kijken of ik iets binnenhoud vandaag
Dat zou een grote win zijn
Lees net pas dat je gevallen bent en de consequenties daar van. En dan ook nog aan de diarree het houdt niet op.quote:Op zondag 6 september 2026 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij begint het iets beter te gaan
Merk dat ik een beetje positief kan zijn
Alleen die hersenschudding/neus zijn hel. Plus dat ik nog wel koortsig ben en diarree heb. Keelpijn en spierpijn
Morgen maar bellen over koorts en diarree.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net pas dat je gevallen bent en de consequenties daar van. En dan ook nog aan de diarree het houdt niet op.
Arme jij dikke knuffelen beterschap
Ja, denk het wel jaquote:Op zondag 6 september 2026 13:15 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat het beter gaat, wel verstandig om morgen even te bellen.
Precies de bedoelingquote:Op zondag 6 september 2026 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeker omdat ik nog veel slaap nodig heb. Net ook een paar geslapen.
Zegt mij niks.quote:Op zondag 6 september 2026 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar ik trouwens erg blij van word: Er komt een nieuwe Pika Pau uit
Lichtpuntjes tellen
Haakboek met hele leuke patronenquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 6 september 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haakboek met hele leuke patronen
Tis dat ik echt het geduld niet heb
Anders was ik er zeker aan begonnen
Dan ben ik een viezerikquote:Op zondag 6 september 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
quote:
Ik hoop dat je er al in ligtquote:Op zondag 6 september 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik probeer normale bedtijd te doen
Alleen het gevoel of er messen in mijn hoofd zitten
Weet ook niks te doen, ben misselijk
Zo toch maar vast slapen
Doe lekker rustig aan CotS, het is al heel goed dat je goed geslapen hebtquote:Op maandag 7 september 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Slapen ging goed
En wat Grey zegt ter harte nemen
Geen energie en wel veel pijn
Zo raar > geen creatieve zin
Snap dat het raar voeltquote:Op maandag 7 september 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Slapen ging goed
En wat Grey zegt ter harte nemen
Geen energie en wel veel pijn
Zo raar > geen creatieve zin
Ja...quote:Op maandag 7 september 2026 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap dat het raar voelt
Maar je lichaam moet nu eenmaal helen
Kleine Ieniminie stapjes
Eten binnen krijgen en houden is een stap
Het kutte ( excuse my language) is dat je en een gebroken neus en een hersenschudding hebtquote:Op maandag 7 september 2026 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
Ze zeggen nog minimaal twee weken rust
Niets forceren
En veel minder scherm, want het steekt zo in mijn hoofd
Zeker aan de paracetamol. Bij elke maaltijdquote:Op maandag 7 september 2026 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kutte ( excuse my language) is dat je en een gebroken neus en een hersenschudding hebt
Dus waar je hoofd pijn door komt is niet aan te wijzen
Kan beide of 1 van beide
Heb je wel iets tegen de pijn( zal wel paracetamol zijn, maar goed je spiegel opbouwen kan helpen, geloof dat je om de 6 uur 2 x 500mg max mag slikken )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |