Dat is vaak zoquote:Op zondag 13 september 2026 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen verzekering voor mijn bril
Voor de inboedel heb je wel een bon nodig, die heb ik (hier) niet. Dus gewoon pech
En mijn televisie is stuk gegaan voor de verhuisperikelen om. Dus ook pech.
Kan het wel betalen, alleen het is stom als alles stuk gaat tegelijk en zo
Kijk maandag eventjesquote:Op zondag 13 september 2026 10:51 schreef Iceage het volgende:
Als je kapotte bril ook bij Hans Anders wegkomt hebben hun nog wel een kopie vd factuur denk ik.Mogelijk kunnen ze het ook repareren. Je kunt uiteraard even met je verzekering bellen over wat er is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was heel fijn om even iemand te spreken. Wel erg vermoeiend, ben op. Alleen we hadden plezier en gezelligheid.
Nu rusten en bijkomen![]()
Herstel duurt een poos, neem je rustquote:Op zondag 13 september 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stomme hersenschudding
Kan gewoon ineens niks meer
Ben gesloopt, kan amper nadenken
Ga maar even liggen denk ik
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.quote:Op zondag 13 september 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herstel duurt een poos, neem je rust
verstandigquote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.
Even echt meer rust accepteren.
Donderdag ga ik weer kort clubje. Morgen boodschappen...
Ik overschat mezelf enorm soms
Daaromquote:Op zondag 13 september 2026 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
verstandig
de bril loopt niet weg
is je montuur helemaal kapot?quote:Op zondag 13 september 2026 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom
Heb gewoon toch echt meer rust nodig, 't is wat het is
Misschien tegelijk met de televisie kopen > dan maak ik er een uitje van
das balenquote:
Nou... online goedkope bril is me een bezuiniging teveel eerlijk gezegd, met al het respect. Wil eerst even voelen hoe hij zit en zie hoe het staat. Dan maar wat meer geld.quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
das balen
je zou nog kunnen bellen of ze niet hetzelfde montuur hebben met je glazen recept
dan krijg je gewoon weer precies dezelfde bril
of (als je je glazenrecept hebt ergens, online een 'goedkope' bril bestellen)
ow gelukkig je hebt een reservequote:Op zondag 13 september 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... online goedkope bril is me een bezuiniging teveel eerlijk gezegd, met al het respect. Wil eerst even voelen hoe hij zit en zie hoe het staat. Dan maar wat meer geld.
Met mijn reserve bril kom ik voorlopig wel ver genoeg. Even geduld en dan rustig kijken
Zonder bril ben ik niksquote:Op zondag 13 september 2026 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow gelukkig je hebt een reserve
Verstandig. Goed om rust te pakken. Sterkte.quote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Heb de opticien voor morgen ook afgezegd. Met een gebroken neus en hersenschudding een bril uitzoeken is gekkenwerk. Zeker omdat naar de Jumbo (drie minuten) lopen al heftig is voor mijn hoofd.
Even echt meer rust accepteren.
Donderdag ga ik weer kort clubje. Morgen boodschappen...
Vind je? Vind zelf dat je jezelf vaak onderschat. Maar niet met hersenschuddingen hoor!quote:Op zondag 13 september 2026 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houdenquote:Op zondag 13 september 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind je? Vind zelf dat je jezelf vaak onderschat. Maar niet met hersenschuddingen hoor!
En toch doe je hetquote:Op zondag 13 september 2026 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houden
Ik functioneer binnen zeer strakke kaders. Lijkt heel wat, maar als er één dingetje buiten het kader valt is er een groot probleem
Dat wel jaquote:Op maandag 14 september 2026 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch doe je het
Je leeft binnen de kaders en ziet dat dit voor jou werkt.
Genoeg die de kont tegen de krib zouden gooien.
Zoals @greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.quote:Op zondag 13 september 2026 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel steun en begeleiding nodig is om mij in het gareel te houden
Ik functioneer binnen zeer strakke kaders. Lijkt heel wat, maar als er één dingetje buiten het kader valt is er een groot probleem
quote:Op maandag 14 september 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals @:greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.Ik heb een ex met een schizo-affectieve stoornis en ik zou destijds graag hebben gewild dat zij zo binnen de kaders had geleefd.
Ze had aan jou een voorbeeld kunnen nemen. En nee, dat maakt van jou geen saai mens. Integendeel zelfs.
Dat begrijp ik ook wel weer... wil gewoon normaal functioneren. Niet meer en niet minderquote:Op maandag 14 september 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals @:greysbones al zei: maar dan functioneer je wel.Ik heb een ex met een schizo-affectieve stoornis en ik zou destijds graag hebben gewild dat zij zo binnen de kaders had geleefd.
Ze had aan jou een voorbeeld kunnen nemen. En nee, dat maakt van jou geen saai mens. Integendeel zelfs.
Lieve schat, qua normaal ben je hier op Fok een van de weinigenquote:Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel weer... wil gewoon normaal functioneren. Niet meer en niet minder
Nog echt ook.quote:Op maandag 14 september 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieve schat, qua normaal ben je hier op Fok een van de weinigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |