Goed gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Was om zes uur wakker en om zeven uur dacht ik dat gaan we niet doen
Dus weer erin gekropen
Deed me goed
Zo eerst rustig haken
Hopelijk lukt tekenen ook vandaga
Ja... ben nu weer erg moe. Wel lekker gehaaktquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:04 schreef Ole het volgende:
Je doet het zo goed! En het zal tijd kosten. Helemaal omdat je net een stressvolle tijd had. Geeft niks. Komt allemaal goed
Dank je welquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je neus?quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ben nu weer erg moe. Wel lekker gehaakt
Misschien straks nog even scroll and scribble doen (je geeft op een slinger op een Pinterestboard, waar hij stopt moet je tekenen). Ingewikkeld doen lukt niet
Nu iig even chillen
Komt allemaal wel weer
Paracetamoltijd
[..]
Dank je wel
Die doet erg veel pijn. Zeker met de bril.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je neus?
Die snater van je moet wel gebroken zijn. Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die doet erg veel pijn. Zeker met de bril.
Neus snuiten, kauwen, beweging in mijn mimiek > enorm pijnlijk
Met paracetamol is de pijn in rust te doen, steekt wel.
Je wil niet weten hoeveel een neus beweegt.
Alleen dat is het lastige met niks doen > geen afleiding van de pijn
Alleen met de hersenschudding ben ik erg veel moe/slechte concentratie/wolken in hoofd
Maja...
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die snater van je moet wel gebroken zijn. Dat kan niet anders.
Moet je neus niet gezet worden dan? Straks krijg je er nog moeilijkheden mee als je gaat slapen enz.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Is wel minder erg aan het worden, alleen gaat traag.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 september 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je neus niet gezet worden dan? Straks krijg je er nog moeilijkheden mee als je gaat slapen enz.
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Hij staat redelijk recht, kan ademen, dus tja
De HA heeft er iig niks over gezegd. Die maakte zich meer zorgen om de hersenschudding
Ja, komt wel goedquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.Gelukkig word dat ook wat beter.
Ook een andere montuur?quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed
Maandag nieuw bril uitzoekendie reserve bril is zo niet sterk genoeg. Hoop dat ze snel een nieuwe maken.
Ik neem de kapotte bril mee, maar het montuur is ook verbogen.quote:
Nieuwe bril uitzoeken is altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik neem de kapotte bril mee, maar het montuur is ook verbogen.
---------------
Booooh man met hamer is er nu wel
Vroeg naar bed straks
Maak er sowieso wat leuks van. Hans Anders is een halfuurtje lopen weg.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nieuwe bril uitzoeken is altijd leuk.
Goed slapen zal je weer deugd doen.
Wel aangeven van je neus hèquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maak er sowieso wat leuks van. Hans Anders is een halfuurtje lopen weg.
Dus bril uitzoeken, ergens even lunchen en dan weer terug wandelen
Heel misschien even bij de Pipoos kijken (hobbywinkel)
Koptelefoon op met een goede playlist
Bril uitzoeken vind ik minder leuk, maar goedvoor het goede doel
En in oktober, als ik weer thuis ben, naar de Mediamarkt voor een nieuwe televisie. Alles gaat tegelijk stuk natuurlijk. Gelukkig zijn daar potjes voor
Zeker dat ik dat ga zeggen. Verdraag nogal weinig op het momentquote:Op zondag 13 september 2026 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel aangeven van je neus hè
Dat koude apparaat op je neus zal niet zo fijn zijn![]()
Ik vind een bril uitzoeken ook vreselijk
Sommige mensen staat alles
Ik ben niet sommige mensen
Ik heb altijd dezelfde zwarte Ray Ban montuur.quote:Op zondag 13 september 2026 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel aangeven van je neus hè
Dat koude apparaat op je neus zal niet zo fijn zijn![]()
Ik vind een bril uitzoeken ook vreselijk
Sommige mensen staat alles
Ik ben niet sommige mensen
Super CotSquote:Op zondag 13 september 2026 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb altijd dezelfde zwarte Ray Ban montuur.Voor eeuwig Buddy Holly of Clark Kent.
Hoop het voor haar.quote:
Super Stigquote:Op zondag 13 september 2026 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop het voor haar.
Ik ben in ieder geval SuperLord.
Moet je wel de juiste montuur hebben.quote:
Some say...quote:Op zondag 13 september 2026 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste montuur hebben.
Ik heb geen verzekering voor mijn brilquote:Op zondag 13 september 2026 10:33 schreef Iceage het volgende:
Kun je de bril niet claimen bij inboedel of zorg verzekering ? Tv evt ook bij inboedelverzekering (Stuk door verhuizing)
Goede zondag verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |