Bij mij steeds meer omdat die kinderen rondrennen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind er niets aanstellerigs aan.Kan er zelf ook steeds minder goed tegen. Krijg de zenuwen van supermarkten.
Als het lukt morgenquote:Op donderdag 10 september 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel twee dutjes gedaan vandaag
Maar wel gehaakt om dat te compenseren.
Die dutjes waren denk ik nodig?
Zie een beetje op tegen morgen: begeleider en boodschappen en videobellen met andere bestie. Terwijl een half uur haken al vraagt om een flinke pauze
maar goed dat is morgen. Nu vooral een schreeuwende hoofdpijn
Hoop dat het vanavond een beetje lukt om te lezen
Maandag nieuwe bril uitzoeken
Edit: ben wel positief hoor en morgen komt vast goed
Als de boodschappen niet lukken bestel ik curry. Dat is altijd genoeg voor meerdere dagen. Dus linksom of rechtsom red ik mezelf wel
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het lukt morgen![]()
Maar het is echt geen schande als het nog even niet gaat he
Oehquote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.
Er moet toch eten in de koelkast komen en ik weet niemand in de buurt daarvoor
Kiezen op elkaar en gaan denk ik?
Geen warm eten, geen beleg... koelkast is praktisch leeg
edit: als het lukt mag ik chocolade meenemen![]()
En als het niet lukt misschien boodschappen bestellen, inclusief chocolade! (dan niet vergeten je adres even op je tijdelijke adres te zetten!). Of kan je evt met je begeleider boodschappen doen of is dat niet handig?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schande, maar ernstig onhandig > Ik heb bijna niks meer in huis.
Er moet toch eten in de koelkast komen en ik weet niemand in de buurt daarvoor
Kiezen op elkaar en gaan denk ik?
Geen warm eten, geen beleg... koelkast is praktisch leeg
edit: als het lukt mag ik chocolade meenemen![]()
Misschien idd verstandig om te laten bezorgen, alleen gênant met een supermarkt op drie minuten lopenquote:Op donderdag 10 september 2026 22:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
En als het niet lukt misschien boodschappen bestellen, inclusief chocolade! (dan niet vergeten je adres even op je tijdelijke adres te zetten!). Of kan je evt met je begeleider boodschappen doen of is dat niet handig?
Je bent zo streng voor jezelf. Echt meis zo'n hersenschudding kost echt tijd en jezelf voorbij rennen maakt die tijd niet korter...
quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Ben trots en volledig gesloopt
Nu rust pakkenquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Wel meer dan een uurtjequote:
Wij zijn trots op jou!quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Je hebt toch wel chocola gehaald he?!quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel meer dan een uurtje
Zoveel teveel gedaan
Tien stappen terug
Maandag pas Hans Anders gelukkig
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt toch wel chocola gehaald he?!
Goede reden om trots te zijn! We zijn ook trots op jou!quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Oh we postten tegelijk. Maar fijn zo! Je bent een topper!quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:19 schreef Ole het volgende:
Gesloopt is wat minder. Maar niet voor niets. Boodschappen binnen
Fijnzo. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Boodschappen zijn gedaan
Heel fijnquote:Op vrijdag 11 september 2026 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop morgen weer een beetje te tekenen, zou zo fijn zijn
En ook weer te haken
Vanavond videobellen met "andere bestie". Dat is wel super fijn. Even contact
Gelukkig de paracetamol aangevuld (die met cafeïne, helpt beter met hoofdpijn)
Ben blij dat ik me eindelijk veilig voel hier
Niet meer constant op scherp staan
Gewoon veilig voelen in dat bed is fijn. Niet bij elke voorbijganger schrikken et cetera
Dus ben wel positief hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |