Jij niet alleenquote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neem je tijd ervoor eh. Niks moet af deze week, al ben ik weer reuze benieuwd.
De sony bravia voor mijn oom (geen oled) was 399 eu 2 jr geleden gekocht bij Mediamarkt in Zwolle. Mijn oom luistert veel klassieke muziek dus ook een soundbar gekoppeld ivm geluid. Werkt op ab van de tv.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw... Ik lift even mee in dit topic...
Met jouw tips voor een tv!! 😀![]()
![]()
![]()
Makro heeft vaak prima tv’s in de aanbiedingquote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
De sony bravia voor mijn oom (geen oled) was 399 eu 2 jr geleden gekocht bij Mediamarkt in Zwolle. Mijn oom luistert veel klassieke muziek dus ook een soundbar gekoppeld ivm geluid. Werkt op ab van de tv.
Ben benieuwd, vind dat je leuke dingen maaktquote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wordt een knalroze, grote vleermuis. Dertig centimeter hoog en een spanwijdte van vijftig centimeter
Dus dat gaat wat trager
Plus de schetsboek in een week vullen challenge
*sad Stig*quote:Op woensdag 16 september 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Makro heeft vaak prima tv’s in de aanbieding
Heb je alleen iemand nodig met een pas
Naja... vooral discipline deze weekquote:
Normaal en stomquote:Op woensdag 16 september 2026 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Heimwee is....
Normaal
😘
Knufff🧸 🤗 🫂
Geduld geduldquote:
Aws liefquote:Op woensdag 16 september 2026 13:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben benieuwd, vind dat je leuke dingen maakt
Oh jij en Stig, love is in the airquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jij en Stig, love is in the air
Ben al jarennnnn getrouwdquote:Op woensdag 16 september 2026 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... vooral discipline deze weekdingen als dat schetsboek is gewoon leuk
Morgen wel weer gezellig naar de schilderclubje even
[..]
Normaal en stom
Dank je welgewoon even bikkelen, heb geen keuze
[..]
Geduld geduld
[..]
Aws liefniet gehinderd door enig talent,maar wel door veel plezier
[..]
Oh jij en Stig, love is in the air
Popjesgenot!quote:
Hallo mevrouw Stigs!quote:
Goedemorgen CotS!quote:Op donderdag 17 september 2026 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Straks naar de schilderclub
Daarna hoef ik even niks, behalve wat hobbygedoe
Lag gisteren al vet vroeg in bed. Negen uurhad het blijkbaar nodig. Was direct weg
Maar goed: koffie
Weet wel zeker dat je mams graag zou willen dat je geniet van de kerstdagen. Maak het gezellig voor jezelf en denk met een glimlach terug aan de kerst samen met je moeder.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij zo de deur uit te gaan
Zit even met een combinatie van het missen van mijn moeder en heimwee
En ik voel me schuldig omdat ik plannen voor kerst gemaakt heb (voorpret en wil niet dat ik dan overvallen word door gemis. Dat gaat gebeuren, maar weet iig wat ik moet doen en dat ik het leuk maak). En ik voel me schuldig dat ik me erop verheug. Ik voel me schuldig om alles op het moment. Mis mama gewoon
Dikke knuff lieve Cots.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij zo de deur uit te gaan
Zit even met een combinatie van het missen van mijn moeder en heimwee
En ik voel me schuldig omdat ik plannen voor kerst gemaakt heb (voorpret en wil niet dat ik dan overvallen word door gemis. Dat gaat gebeuren, maar weet iig wat ik moet doen en dat ik het leuk maak). En ik voel me schuldig dat ik me erop verheug. Ik voel me schuldig om alles op het moment. Mis mama gewoon
Plus ik wil gewoon dat de toestanden voorbij zijn. Lekker mijn eigen plekje, mijn hobbykamer, keuken waar ik veel meer kan dan hier et cetera.
Dus over een uur zit ik gezellig te tekenen bij anderen. Even afleiding. Dan kom ik wel weer uit deze bui
Ja kloptquote:Op donderdag 17 september 2026 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat je mams graag zou willen dat je geniet van de kerstdagen. Maak het gezellig voor jezelf en denk met een glimlach terug aan de kerst samen met je moeder.
Ja... soms overvalt me het enorm. Zoals netquote:Op donderdag 17 september 2026 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dikke knuff lieve Cots.![]()
Vervelend dat je deze dubbele gevoelens hebt. Natuurlijk mis je je moeder![]()
![]()
Mooi dat je plannen maakt voor kerst. Meen me te herinneren van andere jaren dat je het (ook) leuk vindt om al 'vroeg' de kerstboom op te zetten.![]()
Hoop dat het clubje afleiding geeft.
Niks mis met infantiel zijnquote:Op donderdag 17 september 2026 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Clubje was fijn. Wel wat korter dan normaal geweest. Meestal ben ik er een uur (al duurt het tweeënhalf uur). Nu driekwartier
Ben misselijk van vermoeidheid. Alleen wel waard. Even mensen zien
[..]
Ja klopt
Ze zou absoluut niet willen dat ik zielig in een hoekje ga zitten. Realistisch gezien komen er zulke momenten. Alleen niet erin gaan hangen.
Ik heb echt leuke plannen gemaakt. Leuke projecten, legpuzzelen, films kijken, lekkere hapjes. Uitgebreid koken en wat bakken
Nieuwe tradities opbouwen
[..]
Ja... soms overvalt me het enorm. Zoals net
Kerst en Oud&Nieuw zijn echt geweldig in mijn beleving
Eerste weekend van november (soms laatste weekend van oktober) komt de kerstboom. Gaat de wekker op de christmas station. Tja... beetje infantiel, maar zo ben ik eenmaal
De dag na kerst gaan alle versiersels weer weg
Neuh en als het me vrolijk maakt ben ik met liefde infantielquote:Op donderdag 17 september 2026 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niks mis met infantiel zijn![]()
In oktober zet ik hem hier ook op met allerlei kerstmeuk erbij her en der![]()
Dat was ik vergeten jij ruimt het de dag erna alweer op. Vind het opruimen nooit leuk om te doen dus stel ik dat uit.
Edit : lees nu je eerste regel dat je kort naar het clubje bent geweest door de vermoeidheid. Knap dat je toch bent gegaan en zo te lezen heeft het je goed gedaan. Was het je dit waard.![]()
De beste momenten van de dag.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu lekker een theetje drinken en dan zie ik wel weer verder.
Eens!quote:Op donderdag 17 september 2026 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De beste momenten van de dag.
Vind het vleesmuisje nu al leuk.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens!
Nog een uurtje gehaakt en nu is de koek even op. Even rusten tot ik ga koken
Edit: dit wordt een vleesmuis. Misschien vanavond nog even zoet ermee, maar nu niet. De schilderclub was wel even intensief. Heb ook veel gedaan thuis nog
[ afbeelding ]
Denk dat dit valt onder morgen weer een dagje
edit 2: dat blobje boven zijn hoofd is een restje wol, geen rare vervorming op het werkje zelf. Slordige foto. Sorry
Bijna toe aan zijn voetjesen dan de vleugels (veel werk) en oortjes natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |