Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die had veel eerder moeten vertrekken. Heb je haar gisteren bezig gezien met het zoeken naar een eendje? Trapte even wat gras weg en verder deed ze helemaal niets, lui roddelwijf is het en heeft nu niets meer te doen. Iedereen kotst haar daar uit. En nu dit weer, vertrekken en haar bondje zó achterlaten. Wél blij dat ze opdondert.quote:Op vrijdag 4 september 2026 03:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Died deed, kon echt niet, bondje in de steek laten. De blauwe smurf vertrekt vlak voor de Knock-outs, kan geen dag meer wachten, smeert haar bondje nog even -100 aan, met het risico dat ze geen Knock-outs kunnen spelen, wat een egoistisch nare, valse meid is het.![]()
![]()
Sommigen gaan echt ver om relevant te blijven....quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:25 schreef spapaars het volgende:
Gezellig!
Het is voor Ricardo misschien maar beter dat hij nog even in de loods blijft, want het is thuis hommeles. Zijn eigen familie is ‘in oorlog’ met zijn schoonfamilie, zo blijkt uit Instagram-posts van zijn vriendin Nathalie Blue (de dochter van Malgosia).
Zij schrijft: “Goedemiddag, bij deze wil ik u melden dat de vader van Ricardo mij de oorlog heeft verklaard. Ik voel me nu onveilig, en de situatie dwingt mij helaas om afstand te nemen van de rol als zaken waarnemer (?, red.) van Ricardo. Mvg, Nathalie Boone.”
https://lovereality.nl/ri(...)-uit-de-bondgenoten/
Oh is dat zijn schoonmoeder, feestquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:25 schreef spapaars het volgende:
Gezellig!
Het is voor Ricardo misschien maar beter dat hij nog even in de loods blijft, want het is thuis hommeles. Zijn eigen familie is ‘in oorlog’ met zijn schoonfamilie, zo blijkt uit Instagram-posts van zijn vriendin Nathalie Blue (de dochter van Malgosia).
Zij schrijft: “Goedemiddag, bij deze wil ik u melden dat de vader van Ricardo mij de oorlog heeft verklaard. Ik voel me nu onveilig, en de situatie dwingt mij helaas om afstand te nemen van de rol als zaken waarnemer (?, red.) van Ricardo. Mvg, Nathalie Boone.”
https://lovereality.nl/ri(...)-uit-de-bondgenoten/
Wel wie er won maar niet wie ze koos.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
We hebben gister toch niet gezien wie er won? Zag het in het voorstukje
Oh ok zat ik niet op te letten dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel wie er won maar niet wie ze koos.
Egoist is hetquote:
Is toch altijd ongeveer een week.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:41 schreef spapaars het volgende:
een week na de radiouitzending, waar Jan vertelde dat ze een dag geleden is vertrokken, is zij er nog.
[ afbeelding ]
licht blauw en beige niet ??quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:47 schreef spapaars het volgende:
Nu, kwestie van smaak, kleurt voor geen meter.
[ afbeelding ]
Eten kan het niet zijn want daar hebben ze niet zo veel aan die paar dagen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
hoe hebben de vossen zoveel uitgegeven![]()
![]()
aan onzin????
en dat kost ze nu de kop
Niet alleen haar stem is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft ze toch een verschrikkelijke stem die Fabulala
Hij was wel enorm snel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Come on!!!"
Jordy laat even zien wat 'iconic' is
Uitgerekend dat ene nietszeggende blauwe ding onderaan is ook best wel symbolisch..quote:
Ik moest daar wel om lachenquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Druk maken om een tompouche, maar die zon op die piemel is goed?!
Ik dacht hoor ik dat nou goed?quote:
raar johquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
De val van Eva heeft de uitzending niet gehaald.
Nah die stuitert zo weer omhoog.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar joh
een vallende zwangere vrouw
Wel op zaterdag ook weer.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
en klaar
ik heb het idee dat de aflevering maar een half uur is tegenwoordig
Volgens mij was Fabie ook bang om naar huis gestuurd te worden, dat zal ze wel als een nederlaag zien aangezien ze twee dagen geleden het nog had over met wie ze in een bondje zou willen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:06 schreef Cirilico het volgende:
Missie van Fabiënne om de Slangen expres de min in te trappen is mislukt.![]()
Een andere reden om nu ipv morgen naar huis te gaan bestaat natuurlijk niet. Dus in de "koek die op is" trappen wij niet.
Jordy leek wel de enige te zijn die het blokkenspel snapte. Gewoon zo snel mogelijk kleur op kleur blijven verplaatsen. Nauwelijks raketwetenschap.
Ik ken het hele nummer niet. Vond het een beetje raar toen Milan en Julia dat opeens gingen zingen door de hele keuken heen zonder context en Milan ook nog aan tafelquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Druk maken om een tompouche, maar die zon op die piemel is goed?!
Wie is in godesnaam Eva????quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
De val van Eva heeft de uitzending niet gehaald.
Volgens mij wel hoor. Het eerst shot zag je ze beide van de voorkant in beeld.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wil die familie/vrienden niet gezien worden? Geen beeld op gezichten.
Zonder de reclames is het inderdaad maar een minuut of 37 volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
en klaar
ik heb het idee dat de aflevering maar een half uur is tegenwoordig
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:06 schreef Cirilico het volgende:
Missie van Fabiënne om de Slangen expres de min in te trappen is mislukt.![]()
Een andere reden om nu ipv morgen naar huis te gaan bestaat natuurlijk niet. Dus in de "koek die op is" trappen wij niet.
Fabiënne en nadenken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:41 schreef edgarvh het volgende:
[..]
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.
Nee KO's zijn op zaterdag gespeeld, op zondag stemming en op maandag finale. Tenminste, wanneer lekte de winnaar eigenlijk uit, was dat zondag of maandag?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:41 schreef edgarvh het volgende:
[..]
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.
Fabi ging vrijdag in de middag weg en om 6 uur was 538. Was dus één dag voor de knock-outs.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee KO's zijn op zaterdag gespeeld, op zondag stemming en op maandag finale. Tenminste, wanneer lekte de winnaar eigenlijk uit, was dat zondag of maandag?
Of ze denken: ach voor 'n kwartier bg blijf ik niet thuisquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de rest het zijn vergeten?
@:Spapaars
@:Kinkijan
@:Chanel5
@:Soury
@:Giggio
Nee ze beginnen fucking 3 minuten eerderquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:lionheart
Visite schop ik het huis uit voor de knock-outsquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze denken: ach voor 'n kwartier bg blijf ik niet thuis
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Visite schop ik het huis uit voor de knock-outs
Als de ander slim is blijven verdelen als je niet zeker weetquote:
Ach zenuwen. Wel een stomme zet, hij stond goed voor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Echt waar, ik leg ze verkeerd omDan ben je eigenlijk nog minder slim dan je zou denken zeg
kent hij toch nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach zenuwen. Wel een stomme zet, hij stond goed voor.
Vergistte zich in de bak.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef spapaars het volgende:
Wat een uitleg, wist dat het c was, propte a vol.
Die zou ik wel willen hoor.quote:
Weet ik niet. Nog niet zo lang geleden kon hij 10 of 20 duizend winnen en verteld gewoon op vakantie te gaan een huis te kopen en nog wat voor de kinderen wil sparen. Hij zit er wel vaker naast zeg maar. Maar wie weet inderdaad wel heel extreem zenuwachtig en dan vreemde dingen zegen en doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En begint met -¤5000quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Dat verloor hij met dat evenwicht balletje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nog niet zo lang geleden kon hij 10 of 20 duizend winnen en verteld gewoon op vakantie te gaan een huis te kopen en nog wat voor de kinderen wil sparen. Hij zit er wel vaker naast zeg maar.
Niet zo raar toch, valt nog mee vergeleken met VI verleden jaar. Daar ging het maanden elke uitzending over die ring.quote:
Zal wel OnlyFabienne wordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Hoop ik wel dat ze haar gehoorapparaat inhoudt anders kan je roepen wat je wil om haar shirt uit te trekken.quote:
Dat domme kind denkt echt met het SBS platform stinkend rijk te gaan worden in de SM door DBG te gaan afzeiken.. ik geniet nu alquote:
Ja veel zuipen dan wordt ie ook groterquote:
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeltquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Borstlift is wat anders dan vergroten toch.
Ja omdat vergroten ook wel veel gebeurt, dat zou een instinker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeld
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabiennequote:
Ja daarom dus, lach me dood als ze de finale halen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabienne![]()
Voor de gieren maakt het weinig uit, Wesley wilde toch al naar huis
Van mij mag hij zijn 24 uur aanvragen. Hij mag zelf wel elke keer mensen agressief bejegenen, maar als mensen daardoor vervolgens niks met hem te maken willen hebben, dan is het huilenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:03 schreef schetterklep het volgende:
Nou, kort rondje zeg maar , we weten in ieder geval al iets meer. Maandag gaat Ricardo er emotioneel onderdoor dus drama
Dat gaat pas dinsdag worden, ze rekken het wel en vlak voor de laatste uitslag is het gedaan.quote:Op zondag 6 september 2026 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het korte zaterdagavond intermezzo doet zijn naam eer aan. Eerst nog een verlengde KO opdracht voor de Eenden en daarna pas de echte KO's die ook in 2en wordt gehakt omdat het vertrek van Wesley eerder er tussendoor moest. Maandag zitten we dus enkel naar KO's te kijken...en oja Ricardo moet nog even TV maken van Mallegosia en doet dat dus ook. Dreigt blijkbaar met zijn 24 uur aanvragen daarom zit hij boven bij de PC in een mental breakdown.
Wel grappig dat Sayf, die ongeveer elke opdracht verkloot hoogst persoonlijk nu de finale gaat spelen. Hopelijk zien we maandag tegen wie....
Begrijp de vergissing wel, van ons af gezien is het anders dan vanaf hen. De eerste bak was voor hen de C en de laatste bak de A. Vergissing kan zó gemaakt worden. Maar in deze ben ik erg blij voor Sayf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor presentquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Even updaten met Vrindje AI , veel duidelijker wordt het Ricardokaartenbakje weer niet, behalve dat Ricardo een ViaViaatje is uit de onderste lade...![]()
[Onlangs heeft Nathalie via Weekend-online bekendgemaakt dat haar relatie met Ricardo is gestrand na een ruzie met Ricardo's eigen familie. Malgosia is daardoor inmiddels zijn ex-schoonmoeder geworden. [1] (https://www.weekend-onlin(...)-ricardo-het-is-uit/), [2] (https://www.linda.nl/ente(...)-schoonzoon-ricardo/)[/i][/b][/sub]
Voor zover ik weet mag AI (nog) niets zelf verzinnen en haalt nu nog alles uit wat al bekend is in de media, als Ricardo nog niets weet is dat inderdaad erg lulligquote:Op zondag 6 september 2026 19:59 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.
Met dat laatste telefoontje vroeg ze het instagram wachtwoord nog aan hem dus leek het niet over en uit.
Of heeft AI dit bedacht zeg maar?
Waarschijnlijk is de verkering wel uit maar heeft Malgosia en dochter het nog even als een tv momentje gezien. Ze zijn ook op bezoek geweest in die loods maar er is gekozen om dat niet uit te zenden. Malgosia blijkt nogal aardig stennis te schoppen op s.m.quote:Op zondag 6 september 2026 19:59 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.
Met dat laatste telefoontje vroeg ze het instagram wachtwoord nog aan hem dus leek het niet over en uit.
Of heeft AI dit bedacht zeg maar?
ik hoor dat al een maand langquote:
je benen?quote:Op maandag 7 september 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Als je het niet weet moet je spreiden.
Mag hij wel zijn nu, heeft 50 ballen goedquote:
Iemand krijgt een voordeel, mag de eerste ronde, of wellicht 2, overslaan.quote:Op maandag 7 september 2026 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Gaan ze nu weer stemmen en niet met zn allen tegen elkaar?
Na de laatste reklameblokquote:Op maandag 7 september 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik benieuwd waarom Ricardo zijn 24uur gaat aanvragen
Ben er geen voorstander van, ze moeten allemaal een kans hebben via het spel.quote:Op maandag 7 september 2026 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Gaan ze nu weer stemmen en niet met zn allen tegen elkaar?
Nieuwe bewoner?quote:Op maandag 7 september 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Denk dat ik dan kan raden wie dat wordt. Karma.
De gun factor, als je je als een klootzak gedraagt krijg je geen stemmen.quote:Op maandag 7 september 2026 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben er geen voorstander van, ze moeten allemaal een kans hebben via het spel.
En dan ook nog ff met dat vingertje..... foei bro daar leer je vanquote:Op maandag 7 september 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De gun factor, als je je als een klootzak gedraagt krijg je geen stemmen.
Heb meestal de grote bekken een finale zien spelenquote:Op maandag 7 september 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De gun factor, als je je als een klootzak gedraagt krijg je geen stemmen.
Is zeker een trend aan het worden, vlak voor de cyclus wissel vertrekken en je bondje met -100 achterlatenquote:
Nou een boel werden wel afgerekend in de stemming of je wel of niet de finale mocht spelen.quote:Op maandag 7 september 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb meestal de grote bekken een finale zien spelen
Hadden ze op hun klompen kunnen aanvoelen. Finale met 4.quote:
Ja die voelt hem al.quote:
Als ik dat geschreeuw al hoor uit die autoquote:Op maandag 7 september 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Volgende keer toch maar weer gewoon koffie in de reclame regelen, gare Hanslers
Dat had dit moment wel een beetje verpestquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat had Jan 2 weken geleden ook al kunnen medelen
MIKE, MIKEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Als ik dat geschreeuw al hoor uit die auto![]()
ben eigenlijk wel benieuwd wie ze eruit gooienquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
Sja, de consequenties van je daden...
Ohhja, gaan voor max emo natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat had dit moment wel een beetje verpest
Ik had niet anders verwacht, beetje naief om te denken dat ze met 6 mensen spelen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat had Jan 2 weken geleden ook al kunnen medelen
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemersquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, beetje naief om te denken dat ze met 6 mensen spelen.
Ik moet bijna dat hele clubje nietquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Delano ook al die stemmen krijgen
en milan
en jordy
bijzonder
Omdat dit meer drama isquote:Op maandag 7 september 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemers
Kan helaas niet anders. Zat ook al te vloeken, 'hoezo Milan'!? maar ze kunnen niet 3x Lisanne opschrijvenquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Delano ook al die stemmen krijgen
en milan
en jordy
bijzonder
Je weet dat je in DBG zit dit hadden ze minstens als optie moeten overwegen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemers
Jordy heeft kinderenquote:Op maandag 7 september 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Tja Jordy begrijp ik ook niet. Sowieso meeste haaien niet sympathiek
En nu alweerquote:Op maandag 7 september 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Lisanne lijkt al best wat afgevallen
verdiendende alle mannen op die fotoquote:Op maandag 7 september 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nul... precies wat 'ie verdiend![]()
[ afbeelding ]
Misschien totdat ze er mee in een bondje moetenquote:Op maandag 7 september 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
Blijkbaar ligt Delano toch heel goed in de loods.
Ze heeft het best moeilijk gehad in haar bondje, jammer dat zij er ook niet bij zit.quote:Op maandag 7 september 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Lisanne lijkt al best wat afgevallen
Ha !!!quote:
Die gaat hij nooit halen, onsympathiek persoon.quote:Op maandag 7 september 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje terecht, een eventuele maand later zal hem ook niet naar de finale brengen.
Van Malgosia af als schoonmoeder is toch eigenlijk geen zwarte, maar een gouden brief waard?quote:Op maandag 7 september 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
kunnen ze niet meteen een zwarte brief erin gooien
waarin ze laten weten dat het uit is
met zijn liefje
Zo ook Milan, maar speelt wel de finale.quote:Op maandag 7 september 2026 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die gaat hij nooit halen, onsympathiek persoon.
we mochten het bezoek van haar ook al niet zienquote:Op maandag 7 september 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van Malgosia af als schoonmoeder is toch eigenlijk geen zwarte, maar een gouden brief waard?
Ben blij toe, vreselijk mormel! Wie weet is haar bezoek ook wel een flinke deuk in zijn gunfactor geweestquote:Op maandag 7 september 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
we mochten het bezoek van haar ook al niet zien
wordt die zwarte brief ons nu ook al ontnomen
Milan is nogal geliefd in de groep, wij zien alleen de nare kant van hem. En dat blijkt ook uit de stemmen die hij krijgt.quote:Op maandag 7 september 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook Milan, maar speelt wel de finale.
Blijf dat stemmen waardeloos vinden.
zou kunnen jaquote:Op maandag 7 september 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben blij toe, vreselijk mormel! Wie weet is haar bezoek ook wel een flinke deuk in zijn gunfactor geweest
Denk dat de meeste bezoeken niet op tv worden gebracht.quote:Op maandag 7 september 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen ja
maar vreemd is het wel
(ja we zien niet alle bezoeken, i know )
Josh nog niet toch?quote:Op maandag 7 september 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Zijn zo alle mean girls gewoon weg?
Als Simoon, en De Faat ook echt oprotten wel jaquote:Op maandag 7 september 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Zijn zo alle mean girls gewoon weg?
En dan ineens wel tegen haar gaan praten om daar nog een soort gelijk of steun van te krijgenquote:Op maandag 7 september 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
Ahh zelfs Lisanne heeft meer stemmen. Karma Ricardootje dikke karma
en Kimberly hebben we eigenlijk geen enkel idee vanquote:Op maandag 7 september 2026 20:21 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Josh heb ik wat minder moeite mee. Was even Simone vergeten.
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die stemming niet alles zeggen over hoe ze daar gewaardeerd worden.
Wij zouden misschien Lisanne naar voren schuiven, maar dan moeten we nog steeds 2 van die andere 4 gladiolen naast haar zetten.
ik hecht weinig waarde aan de meningen van de meeste van henquote:Op maandag 7 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.
Ik zeg dan ook heel bewust dat ik het niet alles vind zeggen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.
Hij zit goed, gaan we zie of sayf er bij blijft of zoals wel vaker een vreemde move gaat makenquote:
Ik hecht er wel waarde aan, ook (ben vergeten wie) zei in een interview dat Milan een goeie kerel is. En als hij zoveel stemmen van zijn medebewoners krijgt zal hij die gun factor ook verdient hebben.quote:Op maandag 7 september 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hecht weinig waarde aan de meningen van de meeste van hen
zie er daar niet 1 met enige vorm van zelfreflectie (ja Sayf )
Onzin, daar is het topic voor maar soms moet niet alles zo zwart/wit worden gezien.quote:Op maandag 7 september 2026 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook heel bewust dat ik het niet alles vind zeggen.
Overigens
Zit Bregje weer te janken!? / 'Wij zitten niet 24/7 daar'
Is Ricardo weer opgefokt!? / 'Wij zitten niet 24/7 daar'
Is Julia weer aan het betweteren? / 'Wij zitten niet 24/7 daar'
Met die dooddoener kan het topic wel dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |