Nee ze beginnen fucking 3 minuten eerderquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de rest het zijn vergeten?
@:Spapaars
@:Kinkijan
@:Chanel5
@:Soury
@:Giggio
@:lionheart
Visite schop ik het huis uit voor de knock-outsquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze denken: ach voor 'n kwartier bg blijf ik niet thuis
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Visite schop ik het huis uit voor de knock-outs
Als de ander slim is blijven verdelen als je niet zeker weetquote:
Ach zenuwen. Wel een stomme zet, hij stond goed voor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Echt waar, ik leg ze verkeerd omDan ben je eigenlijk nog minder slim dan je zou denken zeg
kent hij toch nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach zenuwen. Wel een stomme zet, hij stond goed voor.
Vergistte zich in de bak.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef spapaars het volgende:
Wat een uitleg, wist dat het c was, propte a vol.
Die zou ik wel willen hoor.quote:
Weet ik niet. Nog niet zo lang geleden kon hij 10 of 20 duizend winnen en verteld gewoon op vakantie te gaan een huis te kopen en nog wat voor de kinderen wil sparen. Hij zit er wel vaker naast zeg maar. Maar wie weet inderdaad wel heel extreem zenuwachtig en dan vreemde dingen zegen en doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En begint met -¤5000quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Dat verloor hij met dat evenwicht balletje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nog niet zo lang geleden kon hij 10 of 20 duizend winnen en verteld gewoon op vakantie te gaan een huis te kopen en nog wat voor de kinderen wil sparen. Hij zit er wel vaker naast zeg maar.
Niet zo raar toch, valt nog mee vergeleken met VI verleden jaar. Daar ging het maanden elke uitzending over die ring.quote:
Zal wel OnlyFabienne wordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Hoop ik wel dat ze haar gehoorapparaat inhoudt anders kan je roepen wat je wil om haar shirt uit te trekken.quote:
Dat domme kind denkt echt met het SBS platform stinkend rijk te gaan worden in de SM door DBG te gaan afzeiken.. ik geniet nu alquote:
Ja veel zuipen dan wordt ie ook groterquote:
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeltquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Borstlift is wat anders dan vergroten toch.
Ja omdat vergroten ook wel veel gebeurt, dat zou een instinker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeld
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabiennequote:
Ja daarom dus, lach me dood als ze de finale halen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabienne![]()
Voor de gieren maakt het weinig uit, Wesley wilde toch al naar huis
Van mij mag hij zijn 24 uur aanvragen. Hij mag zelf wel elke keer mensen agressief bejegenen, maar als mensen daardoor vervolgens niks met hem te maken willen hebben, dan is het huilenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:03 schreef schetterklep het volgende:
Nou, kort rondje zeg maar , we weten in ieder geval al iets meer. Maandag gaat Ricardo er emotioneel onderdoor dus drama
Dat gaat pas dinsdag worden, ze rekken het wel en vlak voor de laatste uitslag is het gedaan.quote:Op zondag 6 september 2026 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het korte zaterdagavond intermezzo doet zijn naam eer aan. Eerst nog een verlengde KO opdracht voor de Eenden en daarna pas de echte KO's die ook in 2en wordt gehakt omdat het vertrek van Wesley eerder er tussendoor moest. Maandag zitten we dus enkel naar KO's te kijken...en oja Ricardo moet nog even TV maken van Mallegosia en doet dat dus ook. Dreigt blijkbaar met zijn 24 uur aanvragen daarom zit hij boven bij de PC in een mental breakdown.
Wel grappig dat Sayf, die ongeveer elke opdracht verkloot hoogst persoonlijk nu de finale gaat spelen. Hopelijk zien we maandag tegen wie....
Begrijp de vergissing wel, van ons af gezien is het anders dan vanaf hen. De eerste bak was voor hen de C en de laatste bak de A. Vergissing kan zó gemaakt worden. Maar in deze ben ik erg blij voor Sayf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor presentquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Even updaten met Vrindje AI , veel duidelijker wordt het Ricardokaartenbakje weer niet, behalve dat Ricardo een ViaViaatje is uit de onderste lade...![]()
[Onlangs heeft Nathalie via Weekend-online bekendgemaakt dat haar relatie met Ricardo is gestrand na een ruzie met Ricardo's eigen familie. Malgosia is daardoor inmiddels zijn ex-schoonmoeder geworden. [1] (https://www.weekend-onlin(...)-ricardo-het-is-uit/), [2] (https://www.linda.nl/ente(...)-schoonzoon-ricardo/)[/i][/b][/sub]
Voor zover ik weet mag AI (nog) niets zelf verzinnen en haalt nu nog alles uit wat al bekend is in de media, als Ricardo nog niets weet is dat inderdaad erg lulligquote:Op zondag 6 september 2026 19:59 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.
Met dat laatste telefoontje vroeg ze het instagram wachtwoord nog aan hem dus leek het niet over en uit.
Of heeft AI dit bedacht zeg maar?
Waarschijnlijk is de verkering wel uit maar heeft Malgosia en dochter het nog even als een tv momentje gezien. Ze zijn ook op bezoek geweest in die loods maar er is gekozen om dat niet uit te zenden. Malgosia blijkt nogal aardig stennis te schoppen op s.m.quote:Op zondag 6 september 2026 19:59 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet Ricardo dit ook al of is het nu eens andersom dat de deelnemer aan de kant wordt gezet ipv degene die thuis zit en nog niets weet.
Met dat laatste telefoontje vroeg ze het instagram wachtwoord nog aan hem dus leek het niet over en uit.
Of heeft AI dit bedacht zeg maar?
ik hoor dat al een maand langquote:
je benen?quote:Op maandag 7 september 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Als je het niet weet moet je spreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |