Niet alleen haar stem is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft ze toch een verschrikkelijke stem die Fabulala
Hij was wel enorm snel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Come on!!!"
Jordy laat even zien wat 'iconic' is
Uitgerekend dat ene nietszeggende blauwe ding onderaan is ook best wel symbolisch..quote:
Ik moest daar wel om lachenquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Druk maken om een tompouche, maar die zon op die piemel is goed?!
Ik dacht hoor ik dat nou goed?quote:
raar johquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
De val van Eva heeft de uitzending niet gehaald.
Nah die stuitert zo weer omhoog.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
raar joh
een vallende zwangere vrouw
Wel op zaterdag ook weer.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
en klaar
ik heb het idee dat de aflevering maar een half uur is tegenwoordig
Volgens mij was Fabie ook bang om naar huis gestuurd te worden, dat zal ze wel als een nederlaag zien aangezien ze twee dagen geleden het nog had over met wie ze in een bondje zou willen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:06 schreef Cirilico het volgende:
Missie van Fabiënne om de Slangen expres de min in te trappen is mislukt.![]()
Een andere reden om nu ipv morgen naar huis te gaan bestaat natuurlijk niet. Dus in de "koek die op is" trappen wij niet.
Jordy leek wel de enige te zijn die het blokkenspel snapte. Gewoon zo snel mogelijk kleur op kleur blijven verplaatsen. Nauwelijks raketwetenschap.
Ik ken het hele nummer niet. Vond het een beetje raar toen Milan en Julia dat opeens gingen zingen door de hele keuken heen zonder context en Milan ook nog aan tafelquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Druk maken om een tompouche, maar die zon op die piemel is goed?!
Wie is in godesnaam Eva????quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
De val van Eva heeft de uitzending niet gehaald.
Volgens mij wel hoor. Het eerst shot zag je ze beide van de voorkant in beeld.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wil die familie/vrienden niet gezien worden? Geen beeld op gezichten.
Zonder de reclames is het inderdaad maar een minuut of 37 volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
en klaar
ik heb het idee dat de aflevering maar een half uur is tegenwoordig
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:06 schreef Cirilico het volgende:
Missie van Fabiënne om de Slangen expres de min in te trappen is mislukt.![]()
Een andere reden om nu ipv morgen naar huis te gaan bestaat natuurlijk niet. Dus in de "koek die op is" trappen wij niet.
Fabiënne en nadenken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:41 schreef edgarvh het volgende:
[..]
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.
Nee KO's zijn op zaterdag gespeeld, op zondag stemming en op maandag finale. Tenminste, wanneer lekte de winnaar eigenlijk uit, was dat zondag of maandag?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:41 schreef edgarvh het volgende:
[..]
Knock outs waren letterlijk één dag nadat Fabelulu vertrok? Zij was er twee cycli als ik het goed heb en dat is korter dan drie cycli waarmee je je borg terugkrijgt als je vertrekt. De Slangen zijn en waren laatste. En als ze verliezen bij de knock outs moeten ze één persoon naar huis sturen. Dat zou dan Fabelulu geweest kunnen zijn en daarmee zou ze haar borg hebben teruggekregen door letterlijk een kleine 24-uur langer te blijven. Niet echt over nagedacht dan.
Fabi ging vrijdag in de middag weg en om 6 uur was 538. Was dus één dag voor de knock-outs.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee KO's zijn op zaterdag gespeeld, op zondag stemming en op maandag finale. Tenminste, wanneer lekte de winnaar eigenlijk uit, was dat zondag of maandag?
Of ze denken: ach voor 'n kwartier bg blijf ik niet thuisquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de rest het zijn vergeten?
@:Spapaars
@:Kinkijan
@:Chanel5
@:Soury
@:Giggio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |