Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die had veel eerder moeten vertrekken. Heb je haar gisteren bezig gezien met het zoeken naar een eendje? Trapte even wat gras weg en verder deed ze helemaal niets, lui roddelwijf is het en heeft nu niets meer te doen. Iedereen kotst haar daar uit. En nu dit weer, vertrekken en haar bondje zó achterlaten. Wél blij dat ze opdondert.quote:Op vrijdag 4 september 2026 03:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Died deed, kon echt niet, bondje in de steek laten. De blauwe smurf vertrekt vlak voor de Knock-outs, kan geen dag meer wachten, smeert haar bondje nog even -100 aan, met het risico dat ze geen Knock-outs kunnen spelen, wat een egoistisch nare, valse meid is het.![]()
![]()
Sommigen gaan echt ver om relevant te blijven....quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:25 schreef spapaars het volgende:
Gezellig!
Het is voor Ricardo misschien maar beter dat hij nog even in de loods blijft, want het is thuis hommeles. Zijn eigen familie is ‘in oorlog’ met zijn schoonfamilie, zo blijkt uit Instagram-posts van zijn vriendin Nathalie Blue (de dochter van Malgosia).
Zij schrijft: “Goedemiddag, bij deze wil ik u melden dat de vader van Ricardo mij de oorlog heeft verklaard. Ik voel me nu onveilig, en de situatie dwingt mij helaas om afstand te nemen van de rol als zaken waarnemer (?, red.) van Ricardo. Mvg, Nathalie Boone.”
https://lovereality.nl/ri(...)-uit-de-bondgenoten/
Oh is dat zijn schoonmoeder, feestquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:25 schreef spapaars het volgende:
Gezellig!
Het is voor Ricardo misschien maar beter dat hij nog even in de loods blijft, want het is thuis hommeles. Zijn eigen familie is ‘in oorlog’ met zijn schoonfamilie, zo blijkt uit Instagram-posts van zijn vriendin Nathalie Blue (de dochter van Malgosia).
Zij schrijft: “Goedemiddag, bij deze wil ik u melden dat de vader van Ricardo mij de oorlog heeft verklaard. Ik voel me nu onveilig, en de situatie dwingt mij helaas om afstand te nemen van de rol als zaken waarnemer (?, red.) van Ricardo. Mvg, Nathalie Boone.”
https://lovereality.nl/ri(...)-uit-de-bondgenoten/
Wel wie er won maar niet wie ze koos.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
We hebben gister toch niet gezien wie er won? Zag het in het voorstukje
Oh ok zat ik niet op te letten dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel wie er won maar niet wie ze koos.
Egoist is hetquote:
Is toch altijd ongeveer een week.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:41 schreef spapaars het volgende:
een week na de radiouitzending, waar Jan vertelde dat ze een dag geleden is vertrokken, is zij er nog.
[ afbeelding ]
licht blauw en beige niet ??quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:47 schreef spapaars het volgende:
Nu, kwestie van smaak, kleurt voor geen meter.
[ afbeelding ]
Eten kan het niet zijn want daar hebben ze niet zo veel aan die paar dagen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
hoe hebben de vossen zoveel uitgegeven![]()
![]()
aan onzin????
en dat kost ze nu de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |