En begint met -¤5000quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Dat verloor hij met dat evenwicht balletje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nog niet zo lang geleden kon hij 10 of 20 duizend winnen en verteld gewoon op vakantie te gaan een huis te kopen en nog wat voor de kinderen wil sparen. Hij zit er wel vaker naast zeg maar.
Niet zo raar toch, valt nog mee vergeleken met VI verleden jaar. Daar ging het maanden elke uitzending over die ring.quote:
Zal wel OnlyFabienne wordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
FabieBlaBla kan buiten rijker worden dan in de Loods zegt ze, dat klopt helemaal ze verdiende daar geen moer
Hoop ik wel dat ze haar gehoorapparaat inhoudt anders kan je roepen wat je wil om haar shirt uit te trekken.quote:
Dat domme kind denkt echt met het SBS platform stinkend rijk te gaan worden in de SM door DBG te gaan afzeiken.. ik geniet nu alquote:
Ja veel zuipen dan wordt ie ook groterquote:
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeltquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Borstlift is wat anders dan vergroten toch.
Ja omdat vergroten ook wel veel gebeurt, dat zou een instinker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij borstlift wil je voorkomen dat je over knabbel en babbel struikeld
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabiennequote:
Ja daarom dus, lach me dood als ze de finale halen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral ook een dikke middelvinger naar Fabienne![]()
Voor de gieren maakt het weinig uit, Wesley wilde toch al naar huis
Van mij mag hij zijn 24 uur aanvragen. Hij mag zelf wel elke keer mensen agressief bejegenen, maar als mensen daardoor vervolgens niks met hem te maken willen hebben, dan is het huilenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:03 schreef schetterklep het volgende:
Nou, kort rondje zeg maar , we weten in ieder geval al iets meer. Maandag gaat Ricardo er emotioneel onderdoor dus drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |