Ja die voelt hem al.quote:
Als ik dat geschreeuw al hoor uit die autoquote:Op maandag 7 september 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Volgende keer toch maar weer gewoon koffie in de reclame regelen, gare Hanslers
Dat had dit moment wel een beetje verpestquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat had Jan 2 weken geleden ook al kunnen medelen
MIKE, MIKEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Als ik dat geschreeuw al hoor uit die auto![]()
ben eigenlijk wel benieuwd wie ze eruit gooienquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
Sja, de consequenties van je daden...
Ohhja, gaan voor max emo natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat had dit moment wel een beetje verpest
Ik had niet anders verwacht, beetje naief om te denken dat ze met 6 mensen spelen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat had Jan 2 weken geleden ook al kunnen medelen
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemersquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, beetje naief om te denken dat ze met 6 mensen spelen.
Ik moet bijna dat hele clubje nietquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Delano ook al die stemmen krijgen
en milan
en jordy
bijzonder
Omdat dit meer drama isquote:Op maandag 7 september 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemers
Kan helaas niet anders. Zat ook al te vloeken, 'hoezo Milan'!? maar ze kunnen niet 3x Lisanne opschrijvenquote:Op maandag 7 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Delano ook al die stemmen krijgen
en milan
en jordy
bijzonder
Je weet dat je in DBG zit dit hadden ze minstens als optie moeten overwegen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? De afvalspelletjes kunnen even makkelijk met 6 , 5 of 4 deelnemers
Jordy heeft kinderenquote:Op maandag 7 september 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Tja Jordy begrijp ik ook niet. Sowieso meeste haaien niet sympathiek
En nu alweerquote:Op maandag 7 september 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Lisanne lijkt al best wat afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |