Josh nog niet toch?quote:Op maandag 7 september 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Zijn zo alle mean girls gewoon weg?
Als Simoon, en De Faat ook echt oprotten wel jaquote:Op maandag 7 september 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Zijn zo alle mean girls gewoon weg?
En dan ineens wel tegen haar gaan praten om daar nog een soort gelijk of steun van te krijgenquote:Op maandag 7 september 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
Ahh zelfs Lisanne heeft meer stemmen. Karma Ricardootje dikke karma
en Kimberly hebben we eigenlijk geen enkel idee vanquote:Op maandag 7 september 2026 20:21 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Josh heb ik wat minder moeite mee. Was even Simone vergeten.
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die stemming niet alles zeggen over hoe ze daar gewaardeerd worden.
Wij zouden misschien Lisanne naar voren schuiven, maar dan moeten we nog steeds 2 van die andere 4 gladiolen naast haar zetten.
ik hecht weinig waarde aan de meningen van de meeste van henquote:Op maandag 7 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.
Ik zeg dan ook heel bewust dat ik het niet alles vind zeggen.quote:Op maandag 7 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij zitten niet 24/7 daar. Niemand hier had b.v. Milan een stem gegeven en toch kreeg hij van bijna iedereen.
Hij zit goed, gaan we zie of sayf er bij blijft of zoals wel vaker een vreemde move gaat makenquote:
Ik hecht er wel waarde aan, ook (ben vergeten wie) zei in een interview dat Milan een goeie kerel is. En als hij zoveel stemmen van zijn medebewoners krijgt zal hij die gun factor ook verdient hebben.quote:Op maandag 7 september 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hecht weinig waarde aan de meningen van de meeste van hen
zie er daar niet 1 met enige vorm van zelfreflectie (ja Sayf )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |