Met het vernieuwde schemaquote:
Zeker netjes!quote:
Enorm.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het gaat worden
35 gradenquote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Pfff.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In ander nieuws: de race afstand wordt volgend jaar korter omdat de motoren te veel benzine gaan slurpen.
Alleen maar racen in Monaco.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In ander nieuws: de race afstand wordt volgend jaar korter omdat de motoren te veel benzine gaan slurpen.
Laat ik het zo zeggen: We gaan er een groot deel niet van zien.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli is wel heel tevreden. Al gaat hij op de data van de simulator af.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: We gaan er een groot deel niet van zien.
We zullen geen snelheden te zien krijgen, er zullen geen staatjes over top speed gedeeld worden, onboards schakelen weg wanneer de coureur in de buurt komt van clipping, op het eigen F1TV zal het maar heel sporadisch opgeworpen worden, etc. etc.
Kijken dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de onboard
Ik doe het keurig op tijd en terwijl een andere collega het vaak vergeetquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij het nooit vroeger doet
Er staat me nog een keer bij dat ik er helemaal klaar voor zat en jij het al gedaan had.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe het keurig op tijd en terwijl een andere collega het vaak vergeet
Meestal ben je er niet tijdens VT1quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat me nog een keer bij dat ik er helemaal klaar voor zat en jij het al gedaan had.
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroegquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal ben je er niet tijdens VT1
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroeg
Halloquote:
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Moet je anders niet even je sig aanpassen dan?
Je heb gelijk. Laat gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂
Precies.quote:
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.quote:
Daar gaat het KNMI overquote:
Dat doet ie helemaal zelf.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.quote:
Was auto niet gewoon stuk?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.
Ik was even met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was auto niet gewoon stuk?
Kan niet kijken omdat F1TV de optie om een overlay te hebben weer uit de app heeft gesloopt
Charles Godquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo George!
Sector 1 opgegeven voor de rest van de ronde.
Zal wel weer wat energiemanagement zijn.
Op mediumsquote:
Mercedes heeft een probleem.quote:
Antonelli stoomt wel weer naar vorenquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:02 schreef Starflyer het volgende:
Naast Antonelli moet ook Albon achteraan starten vanwege nieuwe PU onderdelen.
[ x ]
Joh.quote:
Ook een manier om dat te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Antonelli stoomt wel weer naar voren
Ach, Max deed ongeveer hetzelfde in Spa enkele jaren terugquote:
Overleeft de batterij dat wel?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Antonelli stoomt wel weer naar voren
Goede vraag!quote:
Meerdere keren zelfs en soms ook niet met de beste auto.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, Max deed ongeveer hetzelfde in Spa enkele jaren terug
die Max toch...quote:
Er mist ook een stuk circuit.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, Monza is bochtig geworden.
Zwart gat.quote:
Klunenquote:
Voorbereiding voor complete overname van Red Bull F1 teamquote:
ala lollipopman.quote:
Red Bull Max Racingquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voorbereiding voor complete overname van Red Bull F1 team
Met een stempelpost voor bocht 14.quote:
Alle leuke f1 youtube kanalen gaan kapot.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alle leuke f1 youtube kanalen gaan kapot.
Als ultiem bedankje.quote:
Amazon leeft nog in Zandvoort.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, Monza is bochtig geworden.
Amazandvoort?quote:
Ferrari heeft altijd iets extra bij Italiaanse GP.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari bovenin op een vrijdag in Monza?
Dat wordt vrezen met grote vrezen.
Er waren er meer dan één?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alle leuke f1 youtube kanalen gaan kapot.
Eindigen buiten het podium.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari heeft altijd iets extra bij Italiaanse GP.
RPMquote:
Oh die.quote:
RPM, die ene die van elke gp een liedje maakte.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rijder “Bro” met het afsnijden van de chicane. Helaas voor hem vol in beeld.
Luke Browningquote:
quote:
quote:
Die is al zo lang dood...quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
RPM, die ene die van elke gp een liedje maakte.
het is daar warmquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand in een soort badpak in de Ferrari pitbox
Dan mag hetquote:
Lawson is beterquote:
Hoeveel keer heeft Lawson GP gewonnen? of WKquote:
Zal jou eens smoesjequote:
Ach. Hij kan ook niks zeggen en dan niet het resultaat krijgen wat hij wilquote:
Upgrades werken nog niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
Zo te lezen heeft Red Bull geluk dat het geen sprint race weekend is als ze het niet zo best voor elkaar hebben nog
jawel man, die 4 wagens zitten constant in de top10quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Max morgen Q3 haalt
Welke?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Max morgen Q3 haalt
Dan moet het wel beter gaan als nuquote:
Verwacht ik wel. Al kijk ik al wat meer naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet het wel beter gaan als nu
Ben benieuwd. En het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:36 schreef Starflyer het volgende:
Racepace van de RBR lijkt wel goed te zijn. Lawson gelijk aan Antonelli op de harde band. McLaren komt duidelijk te kort. 0,5s achterstand.
[ x ]
En is under investigation omdat het Clutch Disengagement System niet werkte. Daarmee kunnen de marshals de auto in neutraal zetten en het ERS systeem uitschakelen.quote:
Misschien dat het knopje weer eens niet makkelijk in te drukken was door de helicoptertape die teams er overheen plakken?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En is under investigation omdat het Clutch Disengagement System niet werkte. Daarmee kunnen de marshals de auto in neutraal zetten en het ERS systeem uitschakelen.
Omdat dat niet werkte was er een rode vlag nodig.
Geen idee. Het verschijnen voor de stewards is in ieder geval uitgesteld tot morgen, omdat ze meer tijd nodig hebben om bewijs te verzamelen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Misschien dat het knopje weer eens niet makkelijk in te drukken was door de helicoptertape die teams er overheen plakken?
Het lukte uiteindelijk wel, al snel kregen ze de auto aan het rollen.
Dat hadden ze beter de afgelopen twee weken al kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens de Gelderlander zijn zijn er afgelopen nacht bij RB mensen opgebleven om eens goed na te denken over de auto.
Het is een fundamenteel probleem, dat krijg je er niet zo maar uit, Dit is de derde keer op rij dat Wache een diva gebouwd heeft, bijna niet in het werkvenster te krijgen. Ze moeten van die gast af, dat heb ik al vaker gezegd zijn werkwijze klopt gewoon niet. Je heb niks aan een auto die niet in het werkvenster te krijgen is en waar zelfs Max weinig mee kan uitrichten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens de Gelderlander zijn zijn er afgelopen nacht bij RB mensen opgebleven om eens goed na te denken over de auto.
Daarom is wat McLaren gedaan heeft helemaal zo gek nog niet: een in de basis best goede auto neerzetten en daarna kijken of je die sneller kunt maken door ook bij de concurrenten af te kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is een fundamenteel probleem, dat krijg je er niet zo maar uit, Dit is de derde keer op rij dat Wache een diva gebouwd heeft, bijna niet in het werkvenster te krijgen. Ze moeten van die gast af, dat heb ik al vaker gezegd zijn werkwijze klopt gewoon niet. Je heb niks aan een auto die niet in het werkvenster te krijgen is en waar zelfs Max weinig mee kan uitrichten.
Vettel had hetzelfde probleem in een paar van zijn Ferrari jaren, auto in de basis snel maar werkvenster onmogelijk. Dan doe je het goed in 1 of 2 races waarbij het precies goed valt en de rest van het jaar zit je aan te modderen.
Keer in de Red Bull zettenquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
Albon kan niet sturen met dat hok
Ik ben er ookquote:
Stagiairquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat we de snelheden niet meer in beeld krijgen
Wat Antonelli ook gaat doen voor Russell.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:40 schreef ZaZoe het volgende:
Hoor/lees dat Lawson vanmiddag Max gaat towen
kan ie beter niet doen als hij voor de titel wil gaanquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Antonelli ook gaat doen voor Russell.
De leider gaat deze kneus een tow gevenquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Antonelli ook gaat doen voor Russell.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ie beter niet doen als hij voor de titel wil gaan
Antonelli heeft gridstraf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:44 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De leider gaat deze kneus een tow geven
Ya like a full bush? The way God intended?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu hoe kaal het rond de baan in Monza is geworden. Zo zonde ...
Oja das waar ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Antonelli heeft gridstraf.
ik weetsquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Antonelli heeft gridstraf.
Alleen de batterij en chassis nog.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk dat Red Bull veruit de sterkste motor heeft
dank voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kan weer eens niet kijken door dat Viaply/F1tvpro gekut. Er staat toch iets fout geimplemneteerd daar, want iedere keer als je dna je account probeert te koppelen krijg je een error. En als ikde forums zo lees ben ik niet de enige.
Heeft het te maken met de overname door Videoland dat het niet meer goed werkt?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kan weer eens niet kijken door dat Viaply/F1tvpro gekut. Er staat toch iets fout geimplemneteerd daar, want iedere keer als je dna je account probeert te koppelen krijg je een error. En als ikde forums zo lees ben ik niet de enige.
Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton reed weer eens gruwelijk in de weg
¤ 30.000 euro boete waarvan ¤ 25.000 voorwaardelijk. Blijkbaar zorgde een batterij issue ervoor dat de knop niet werkte.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen idee. Het verschijnen voor de stewards is in ieder geval uitgesteld tot morgen, omdat ze meer tijd nodig hebben om bewijs te verzamelen.
https://www.fia.com/syste(...)n-compliance_cds.pdf
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de overname door Videoland dat het niet meer goed werkt?
Was daarvoor ook wel eens, maar de laatste tijd elke maand, ja.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.
Ik las andere subfora. Dat sommige denken dat het komt door die overname van Viaplay door Videoland.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.
klopt en die rommel werkt ook alleen maar in chrome based browers ...quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was daarvoor ook wel eens, maar de laatste tijd elke maand, ja.
Blijkbaar werkt het koppelen in incognito mode wel (in ieder geval bij mij).
Leclerc moet zich opofferen voor Hamquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
Wie gaat wie bij ferrari de tow geven straks?
Arme LECquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leclerc moet zich opofferen voor Ham
Goed idee om je privacy weg te geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt en die rommel werkt ook alleen maar in chrome based browers ...
Charles moet gewoon dit zeggen:quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leclerc moet zich opofferen voor Ham
Technisch is er nog niets veranderd, dacht ik, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik las andere subfora. Dat sommige denken dat het komt door die overname van Viaplay door Videoland.
George
jup. Als je ziet wat je allemaal uit moet zetten in Chrome om maar een beetje privacy te krijgen is niet normaal ...quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed idee om je privacy weg te geven.
Dat kan nog even duren. Ik denk dat Viaplay en Videoland het liefst voor 1 januari rond willen hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Technisch is er nog niets veranderd, dacht ik, dus dat lijkt me sterk.
De overname is ook nog niet rond, omdat de ACM daar nog een oordeel over moet vellen.
zoals meerdere teams.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams aan het oefenen met slipstream.
precies. Ik snap dit keer wel dat Ham afremde vanwege de stofwolkquote:
Misschien de webbrowser Brave proberen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Als je ziet wat je allemaal uit moet zetten in Chrome om maar een beetje privacy te krijgen is niet normaal ...
op deze computer heb ik geen chrome staanquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Misschien de webbrowser Brave proberen?
Dan weet je dat in de eerste bocht de ronde van louitje er aan gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max in gevecht
Lewis met die late move ingaan Curva Alboreto
eigenlijk moeten ze voor het in de weg rijden in trainingen reprimands uit gaan delen. Bij 3 krijg je een gridstraf van 3 plekkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
No further investigation voor George.
Noted by the stewardsquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk gevechtje Max en Lewis.
Dan schat ik zo in dat dat een no further investigation dan wel een no further action zou worden.quote:
NFI inderdaadquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan schat ik zo in dat dat een no further investigation dan wel een no further action zou worden.
We houden het in de gaten.
quote:
Dat wel. Starten op softs morgen?quote:
kennelijk een soft minder en een medium meer dan de restquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Starten op softs morgen?
Opties hebben voor morgen over hebben.quote:
Dat hoorde ik al voordat ie zijn uitstapje maakte.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris issues met de remmen.
Nee dat klopt niet. F1 is stuk. Maar het is wat het is helaas.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:05 schreef butz0rs het volgende:
Klopt het dat Hongarije een hogere top-snelheid had dan hier?
Ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik al voordat ie zijn uitstapje maakte.
Blijkbaar toch nog wat kunnen verbeteren na FP2quote:
Gaat het hem vast lukken zonder tow.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Russell heeft al een tow nodig om door Q1 heen te komen
Mediums hequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Russell heeft al een tow nodig om door Q1 heen te komen
Brandstofdampenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel met een zeer lege tank rijden voor de Alpine boys
Gnorf.quote:
Effe plaspauze.quote:
Ze gaan wel aan het werk daar.quote:
Hopelijk straks niet langzamer in q2.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan wel aan het werk daar.
Dat kun je van Jomanda niet zeggenquote:
Stroll op p21quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die nieuwe hondamotor bij AM gaat ook lekker
Geen 22quote:
quote:
McLaremmen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren heb een probleem met de remmen
Die zullen morgen het piepschuim bij bocht 1 raken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren heb een probleem met de remmen
Geen Tsunadoquote:
Uiteraardquote:
Mercedesquote:
Die gaat rijden. No worries.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Max gaat rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |