Ya like a full bush? The way God intended?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu hoe kaal het rond de baan in Monza is geworden. Zo zonde ...
Oja das waar ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Antonelli heeft gridstraf.
ik weetsquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Antonelli heeft gridstraf.
Alleen de batterij en chassis nog.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk dat Red Bull veruit de sterkste motor heeft
dank voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kan weer eens niet kijken door dat Viaply/F1tvpro gekut. Er staat toch iets fout geimplemneteerd daar, want iedere keer als je dna je account probeert te koppelen krijg je een error. En als ikde forums zo lees ben ik niet de enige.
Heeft het te maken met de overname door Videoland dat het niet meer goed werkt?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kan weer eens niet kijken door dat Viaply/F1tvpro gekut. Er staat toch iets fout geimplemneteerd daar, want iedere keer als je dna je account probeert te koppelen krijg je een error. En als ikde forums zo lees ben ik niet de enige.
Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton reed weer eens gruwelijk in de weg
¤ 30.000 euro boete waarvan ¤ 25.000 voorwaardelijk. Blijkbaar zorgde een batterij issue ervoor dat de knop niet werkte.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen idee. Het verschijnen voor de stewards is in ieder geval uitgesteld tot morgen, omdat ze meer tijd nodig hebben om bewijs te verzamelen.
https://www.fia.com/syste(...)n-compliance_cds.pdf
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de overname door Videoland dat het niet meer goed werkt?
Was daarvoor ook wel eens, maar de laatste tijd elke maand, ja.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.
Ik las andere subfora. Dat sommige denken dat het komt door die overname van Viaplay door Videoland.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:08 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar sinds een paar weken moet ik steeds het account opnieuw koppelen omdat ik ineens niet meer subscribed ben. Erg irritant.
klopt en die rommel werkt ook alleen maar in chrome based browers ...quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was daarvoor ook wel eens, maar de laatste tijd elke maand, ja.
Blijkbaar werkt het koppelen in incognito mode wel (in ieder geval bij mij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |