Meestal ben je er niet tijdens VT1quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat me nog een keer bij dat ik er helemaal klaar voor zat en jij het al gedaan had.
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroegquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal ben je er niet tijdens VT1
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroeg
Halloquote:
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Moet je anders niet even je sig aanpassen dan?
Je heb gelijk. Laat gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂
Precies.quote:
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.quote:
Daar gaat het KNMI overquote:
Dat doet ie helemaal zelf.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.quote:
Was auto niet gewoon stuk?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.
Ik was even met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was auto niet gewoon stuk?
Kan niet kijken omdat F1TV de optie om een overlay te hebben weer uit de app heeft gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |