Met het vernieuwde schemaquote:
Zeker netjes!quote:
Enorm.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het gaat worden
35 gradenquote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Pfff.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In ander nieuws: de race afstand wordt volgend jaar korter omdat de motoren te veel benzine gaan slurpen.
Alleen maar racen in Monaco.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In ander nieuws: de race afstand wordt volgend jaar korter omdat de motoren te veel benzine gaan slurpen.
Laat ik het zo zeggen: We gaan er een groot deel niet van zien.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli is wel heel tevreden. Al gaat hij op de data van de simulator af.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: We gaan er een groot deel niet van zien.
We zullen geen snelheden te zien krijgen, er zullen geen staatjes over top speed gedeeld worden, onboards schakelen weg wanneer de coureur in de buurt komt van clipping, op het eigen F1TV zal het maar heel sporadisch opgeworpen worden, etc. etc.
Kijken dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de onboard
Ik doe het keurig op tijd en terwijl een andere collega het vaak vergeetquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij het nooit vroeger doet
Er staat me nog een keer bij dat ik er helemaal klaar voor zat en jij het al gedaan had.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe het keurig op tijd en terwijl een andere collega het vaak vergeet
Meestal ben je er niet tijdens VT1quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat me nog een keer bij dat ik er helemaal klaar voor zat en jij het al gedaan had.
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroegquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal ben je er niet tijdens VT1
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die ene keer dat ik er wel was was je te vroeg
Halloquote:
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Moet je anders niet even je sig aanpassen dan?
Je heb gelijk. Laat gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat dat soort zaken nou maar aan mij 🙂
Precies.quote:
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.quote:
Daar gaat het KNMI overquote:
Dat doet ie helemaal zelf.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost hem een superlicentiepunt, want geen 100km gereden. Dus weer iets verder van een superlicentie af.
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.quote:
Was auto niet gewoon stuk?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier kon ie weinig aan doen denk ik.
Ik was even met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was auto niet gewoon stuk?
Kan niet kijken omdat F1TV de optie om een overlay te hebben weer uit de app heeft gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |