Leclerc moet zich opofferen voor Hamquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
Wie gaat wie bij ferrari de tow geven straks?
Arme LECquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leclerc moet zich opofferen voor Ham
Goed idee om je privacy weg te geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt en die rommel werkt ook alleen maar in chrome based browers ...
Charles moet gewoon dit zeggen:quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leclerc moet zich opofferen voor Ham
Technisch is er nog niets veranderd, dacht ik, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik las andere subfora. Dat sommige denken dat het komt door die overname van Viaplay door Videoland.
George
jup. Als je ziet wat je allemaal uit moet zetten in Chrome om maar een beetje privacy te krijgen is niet normaal ...quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed idee om je privacy weg te geven.
Dat kan nog even duren. Ik denk dat Viaplay en Videoland het liefst voor 1 januari rond willen hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Technisch is er nog niets veranderd, dacht ik, dus dat lijkt me sterk.
De overname is ook nog niet rond, omdat de ACM daar nog een oordeel over moet vellen.
zoals meerdere teams.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams aan het oefenen met slipstream.
precies. Ik snap dit keer wel dat Ham afremde vanwege de stofwolkquote:
Misschien de webbrowser Brave proberen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Als je ziet wat je allemaal uit moet zetten in Chrome om maar een beetje privacy te krijgen is niet normaal ...
op deze computer heb ik geen chrome staanquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Misschien de webbrowser Brave proberen?
Dan weet je dat in de eerste bocht de ronde van louitje er aan gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max in gevecht
Lewis met die late move ingaan Curva Alboreto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |