Upgrades werken nog niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
Zo te lezen heeft Red Bull geluk dat het geen sprint race weekend is als ze het niet zo best voor elkaar hebben nog
jawel man, die 4 wagens zitten constant in de top10quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Max morgen Q3 haalt
Welke?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of Max morgen Q3 haalt
Dan moet het wel beter gaan als nuquote:
Verwacht ik wel. Al kijk ik al wat meer naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet het wel beter gaan als nu
Ben benieuwd. En het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:36 schreef Starflyer het volgende:
Racepace van de RBR lijkt wel goed te zijn. Lawson gelijk aan Antonelli op de harde band. McLaren komt duidelijk te kort. 0,5s achterstand.
[ x ]
En is under investigation omdat het Clutch Disengagement System niet werkte. Daarmee kunnen de marshals de auto in neutraal zetten en het ERS systeem uitschakelen.quote:
Misschien dat het knopje weer eens niet makkelijk in te drukken was door de helicoptertape die teams er overheen plakken?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En is under investigation omdat het Clutch Disengagement System niet werkte. Daarmee kunnen de marshals de auto in neutraal zetten en het ERS systeem uitschakelen.
Omdat dat niet werkte was er een rode vlag nodig.
Geen idee. Het verschijnen voor de stewards is in ieder geval uitgesteld tot morgen, omdat ze meer tijd nodig hebben om bewijs te verzamelen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Misschien dat het knopje weer eens niet makkelijk in te drukken was door de helicoptertape die teams er overheen plakken?
Het lukte uiteindelijk wel, al snel kregen ze de auto aan het rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |