SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 02-09-2026 19:54:54 ]🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
Kortom, er zullen nog veel meer Russen dood moeten voordat Poetin het op gaat geven.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie is het niet heel gek dat de Russen zulke eisen stellen. Zij hebben het voordeel in de onderhandelingen mochten die ooit starten.
Zowel het leven van een Rus en het leven van een Oekraïner zijn niets waard in de ogen van Putin en Zelensky.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, er zullen nog veel meer Russen dood moeten voordat Poetin het op gaat geven.
En aangezien het leven van een Rus niets waard is gaat dat nog wel even duren.
Niet zo druk om maken, dit is zijn laatste keer.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:22 schreef MaxMark het volgende:
Lekker de OP aangepast. Achterbakse gedrag checks out.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Militaire goederen, dus militair doel.
En brandstof is aan het front nodig, dus militair doel.
Wist niet dat de OP enkel door een select aantal users aangepast mag worden.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:22 schreef MaxMark het volgende:
Lekker de OP aangepast. Achterbakse gedrag checks out.
Ik dacht dat jij niet pro Rusland wasquote:Op woensdag 2 september 2026 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wist niet dat de OP enkel door een select aantal users aangepast mag worden.
Ligt eraan hoe je dat definieert. Ik ben niet pro-Rusland of pro-Oekraïne.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:33 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet pro Rusland was
het bombarderen van Dresden was ook geen militair doel het oprichten van 12 vernietigingskampen ook nietquote:Op woensdag 2 september 2026 16:42 schreef LXIV het volgende:
N
[..]
Nee. Dat zou een 'groen' militair logistiek knooppunt wel zijn. Maar dit is een civiel bedrijf, dat voor een relatief klein deel ook wat militaire goederen distribueert. Dat maakt het nog geen militair doel. Net zo goed als dat een raffinaderij van Lukoil geen militair doel is.
Maar een doel kan dus prima geen militair doel zijn, maar wel een legitiem doel. Dat zijn 2 verschillende dingen.
Klopt.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Rusland, maar ik wil wel dat Rusland de oorlog wint.
Oekraïne heeft geen keus.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zowel het leven van een Rus en het leven van een Oekraïner zijn niets waard in de ogen van Putin en Zelensky.
Die hoeven zelf immers niet aan het front te staan. Daar staat enkel de minderwaardige werkende klasse van die landen.
Oh, jawel.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet.
Een fregat dat bemand met militairen en uiteraard bewapend over zee vaart is een militair doel.
Een commerciële olietanker met een civiele bemanning, die olie vervoert, misschien wel voor het leger, is geen militair doel.
Ja het opheffen van Oekraïne als de beste uitkomst zienquote:Op woensdag 2 september 2026 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Rusland, maar ik wil wel dat Rusland de oorlog wint.
Wat een klucht.
Jawel. de eisen zijn bekend.quote:
Ook rusland heeft een keuze inderdaadquote:Rusland wèl.
Het leven van een proleet is weinig waard voor de bourgeoisie gezien dit een oorlog is tussen de Russische bourgeoisie en de Oekraïense bourgeoisie, de EU en Amerika.quote:Maar ook voor de Rus is het leven van de mederus niets waard.
Ik vind het helemaal prima dat jij dat denkt.quote:Ik begreep dat de verhouding nu 2 op 8 is.
Voor elke uitgeschakelde Oekraïeners zijn 8 Russen uitgeschakeld...
Jij denkt dat Fok er iets aan gaat doen?quote:Op woensdag 2 september 2026 18:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, dit is zijn laatste keer.
Die hebben geen probleem met kankerfakende trollen heb ik het ideequote:Op woensdag 2 september 2026 19:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Fok er iets aan gaat doen?
Beter je best doen. Rusland is de agressor.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
Denk niet dat er veel mensen zijn die stellen dat de onenigheid tussen de landen gerechtvaardigd is.
Ja, best, mag jij vinden.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:10 schreef havanagila het volgende:
[..]
Beter je best doen. Rusland is de agressor.
Russen afknallen, zoals het hoortquote:Op woensdag 2 september 2026 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, best, mag jij vinden.
Zou niet weten wat men heeft bereikt in deze jaren door elke keer te schreeuwen dat Rusland de agressor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |