Tories over Callaghan 1977.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:07 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Heb je ooit een oppositie horen verklaren hoe geweldig het zittende kabinet is?
Of de antirevolutionairen over Pieter Philip van Bosse in 1869.quote:
Succes is een keuze.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:14 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Of de antirevolutionairen over Pieter Philip van Bosse in 1869.
Het is vooral wereldschokkend dat er mensen zijn die dachten dat een andere uitkomst mogelijk was. De partijen die keuzes wilden maken geven dat weer weg, dus blijft er niets over.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie had durven denken dat iedereen chagrijnig is als je geen keuzes maakt.
Wereldschokkend.
Links wilt niks, rechts wilt niks. Als rechts iets wilt dan verliezen ze kiezers aan de flanken, als links iets wilt idem.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is vooral wereldschokkend dat er mensen zijn die dachten dat een andere uitkomst mogelijk was. De partijen die keuzes wilden maken geven dat weer weg, dus blijft er niets over.
Al dat politieke theater met zelf opgelegde deadlines, je zou denken dat mensen het een keer saai zouden gaan vinden
Laat PRO het maar proberen. Ik verheug mij nu al op het falen en door de mand vallen van al die "deugers". Dat ze gaan falen is wel duidelijk, zie Halsema, de meest incompetente burgemeester ooit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Links wilt niks, rechts wilt niks. Als rechts iets wilt dan verliezen ze kiezers aan de flanken, als links iets wilt idem.
We hebben ook geen visie. Waar willen we in 2030 staan? 2035? Onze (vice) premier(s) zijn vooral bezig met hockey, ruzie maken op Twitter of het F woord.
En het gaat ook te veel om de poppetjes. Een Halsema, Wilders of Keijzer, die al sinds vorige eeuw in de politiek zitten en maar wat doen. Halsema die als burgemeester alleen bezig is met crisisbestrijding, Den Haag of de Telegraaf, Wilders alleen bezig met twitter of Israel of Keijzer die alleen bezig is met partijhoppen en de Nederlandse versie van project 2025.
Mocht PRO de grootste worden met nieuwe verkiezingen dan zie ik het ook somber in. Een nieuwe partij, met oude koppen en geen nieuwe aanwas.
Den Uyll moet terug komenquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Links wilt niks, rechts wilt niks. Als rechts iets wilt dan verliezen ze kiezers aan de flanken, als links iets wilt idem.
We hebben ook geen visie. Waar willen we in 2030 staan? 2035? Onze (vice) premier(s) zijn vooral bezig met hockey, ruzie maken op Twitter of het F woord.
En het gaat ook te veel om de poppetjes. Een Halsema, Wilders of Keijzer, die al sinds vorige eeuw in de politiek zitten en maar wat doen. Halsema die als burgemeester alleen bezig is met crisisbestrijding, Den Haag of de Telegraaf, Wilders alleen bezig met twitter of Israel of Keijzer die alleen bezig is met partijhoppen en de Nederlandse versie van project 2025.
Mocht PRO de grootste worden met nieuwe verkiezingen dan zie ik het ook somber in. Een nieuwe partij, met oude koppen en geen nieuwe aanwas.
ach pauperrechts , beetje sneuquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel lollig dat pauperrechts zo woestwoedend is dat er naar links wordt afgebogen.
De hele situatie in Nederland is weinig lollig aan. Op ieder gebied rolt het in rap tempo de afgerond in. Onderwijs, sociaal stelsel, woningmarkt, asiel, kosten rijzen de pan uit, netheid en veiligheid in de steden is een drama en ga zo maar door. En iedereen zeurt maar over links/rechts. Had liever eens wat samenwerking en echt goed uitgewerkte ideeën van een partij die niet in links/rechts denkt, maar de Nederlandse burger op 1 zet. Maar ze zitten er bijna allemaal alleen maar voor zichzelf.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel lollig dat pauperrechts zo woestwoedend is dat er naar links wordt afgebogen.
Ik zat een beetje filmpjes te kijken op youtube waaronder woeste commentaren stonden over kniebuigingen van de VVD voor PRO van scribenten waarvan ik sterk vermoed dat ze beter af zijn met wat meer sociale zekerheid, maar slecht want Links.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach pauperrechts , beetje sneu
D66 heeft de voorkeur gegeven aan PRO voor een kamerbrede meerderheid en dat gaat ten koste van de HRA eis van de VVD , dat is wel duidelijk
Heeft niets met pauper te maken , meer met de VVD die geen mot wil in de coalitie ,
een meerderheid op rechts is te link ivm steun in de eerste kamer
Yesilgoz wil haar toffe baaantje als minister van oorlog niet kwijt
minder sociale zekerheid is dom geblaatquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zat een beetje filmpjes te kijken op youtube waaronder woeste commentaren stonden over kniebuigingen van de VVD voor PRO van scribenten waarvan ik sterk vermoed dat ze beter af zijn met wat meer sociale zekerheid, maar slecht want Links.
Daar hebben de linkse partijen ook uitreksels gemaakt hoe dat te fiancierenquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
minder sociale zekerheid is dom geblaat
Twee jaar doorbetaling wegens ziekte ten koste van de kaasboer is absurd
Dat hoef niemand te financieren ,de hulp bij de kaasboer krijgt geen geld meerquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar hebben de linkse partijen ook uitreksels gemaakt hoe dat te fiancieren
Want dat kost geen geldquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat hoef niemand te financieren ,de hulp bij de kaasboer krijgt geen geld meer
Ze komt thuis werk te doen bij de kinderen en zoekt een baantje bij PostNL of ze gaat eerder in de WAO
Moet dat nou? Wordt zo moe van dat pauperrechts/domlinks geneuzel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:24 schreef -XOR- het volgende:
Precies dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
De hele situatie in Nederland is weinig lollig aan. Op ieder gebied rolt het in rap tempo de afgerond in. Onderwijs, sociaal stelsel, woningmarkt, asiel, kosten rijzen de pan uit, netheid en veiligheid in de steden is een drama en ga zo maar door. En iedereen zeurt maar over links/rechts. Had liever eens wat samenwerking en echt goed uitgewerkte ideeën van een partij die niet in links/rechts denkt, maar de Nederlandse burger op 1 zet. Maar ze zitten er bijna allemaal alleen maar voor zichzelf.
Nou zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Uiteindelijk keert de wal het schip wel, tot die tijd kunnen we zo doormodderen met heen en weer geschuif.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De hele situatie in Nederland is weinig lollig aan. Op ieder gebied rolt het in rap tempo de afgerond in. Onderwijs, sociaal stelsel, woningmarkt, asiel, kosten rijzen de pan uit, netheid en veiligheid in de steden is een drama en ga zo maar door. En iedereen zeurt maar over links/rechts. Had liever eens wat samenwerking en echt goed uitgewerkte ideeën van een partij die niet in links/rechts denkt, maar de Nederlandse burger op 1 zet. Maar ze zitten er bijna allemaal alleen maar voor zichzelf.
Domrechts paupervolk heeft een teringhekel aan mij, ik heb een teringhekel aan domrechts paupervolk, de Toppers zijn de Toppers, het concertgebouworkest is het concertgebouworkest en never the twain shall meet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:56 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Moet dat nou? Wordt zo moe van dat pauperrechts/domlinks geneuzel.
Die zitten er, bij PRO, CDA, D66.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet zo netjes om dan terug te rijden, maar verder lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:55 schreef nostra het volgende:
Van Dantzig (acht jaar partijleider D66 A'dam) gepakt met mdma, cocaïne én cannabis. Dat was een wild weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |