Leuk!quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende: De barbecue bleek gecatered te zijn door een goede slager. Of het 30 euro waard was, mwah. Maar we hebben wel lekker gegeten en we zijn beide grote eters dus dat scheelt wel. Het was ook erg gezellig. De meeste mensen zagen elkaar voor het eerst, we kennen elkaar hier niet echt. Best handig en leuk om elkaar te leren kennen.
Beginnen met een borrel?quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:25 schreef Blues het volgende:
g ziet niks in een buurt-bbq, toch zou het mss best eens leuk en goed zijn
Zo wilde ik dat de lades ertegenover nog open kunnen als de afwasmachine open staat, zodat je niet moeilijk hoeft te doen bij uit-inruimen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil dat de vaatwasser een eind bij mij als kokende vandaan is. J ruimt hem meestal in en uit als ik aan het koken ben.
Als die ondiepe kasten laag zijn (wat ik wel vermoed), snap ik dat inderdaad wel. Ik dacht vooral ik gooi er ook een optie in met oven rechts voor een heel ander idee, wie weet triggert het wat. Mijn ouders hebben dat ongeveer (naast deur van overloop naar keuken hoge kast met twee koelkasten boven elkaar, dan onderkast-breed fornuis-onderkast-hoge kast met twee ovens), maar die hebben naast de ovens ook een stukje muur tot plafond dat precies even lang is als de kast diep en daarachter begint de woonkamer, dus daar is het wel logischer, want het is dan sowieso al niet open aan die kantquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:24 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 ik vind het juist wel leuk als 1 kant open is, dus zonder hoge kast. Maar dat heb ik zelf dus ik ben biased.
En ik heb de vriezer(s) elders staan, dat maakt het ook makkelijker.
Toevallig hebben we dit weekend weer eens opgeruimd/ gepoetst en nu weet ik weer hoeveel ik na 10 jaar nog steeds van mijn keuken houd
Daar is ook behoorlijk wat tijd in gegaan. En geldquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel knap gedaan, zo goed kunnen inschatten wat fijn is dat het dat 10 jaar later nog steeds is
Speciaal voor jou nog in de aanvulling trouwens: we hebben ook nog een barretje in het eiland. Met zicht op de kokende én de achtertuin.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel knap gedaan, zo goed kunnen inschatten wat fijn is dat het dat 10 jaar later nog steeds is
Jouw verhalen over jij & je buren zijn altijd zo fijnquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en ik ben zo blij met mijn buurt. Gister opgepast in ruil voor avondeten bij de buren direct naast. Vanochtend met die daarnaast+kind en die daar weer twee naast+kinderen koekjes gekocht bij twee buurmeisjes een paar huizen de andere kant op vanaf mij gezien, die als afsluiter van de zomervakantie allerlei dingen hadden gebakken om vanuit het keukenraam te verkopen. En dat opgegeten met thee en koffie bij een van de koekjeskoopburen thuis. Dat is toch heerlijk kneuterig
quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is ook behoorlijk wat tijd in gegaan. En geld![]()
Maar het blijft een prachtexemplaar.
En anders zou je daar de verkoper voor moeten hebben. Ik zeg dit niet omdat het m'n tante is, maar bij hun in de winkel doen ze eigenlijk standaard een 10cm extra diep aanrechtblad. Daardoor kun je ook op de achterste pit van de kookplaat makkelijk een grote pan kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:39 schreef Blues het volgende:
Wat een interessante, fijne gast bij de allerlaatste zomergasten ooit
Hier (nu nog) een zonnetje. Maar tussen 12 en 18 uur code geel voor onweersbuienquote:
Astublieft!quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier (nu nog) een zonnetje. Maar tussen 12 en 18 uur code geel voor onweersbuien
quote:
Ik heb dat volgens mij (65cm diep) maar de plaat zit er symmetrisch in. Ik vind het nog steeds sappelen met de ruimte op de achterste pitten. Had achteraf liever 70 gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:05 schreef derLudolf het volgende:
En anders zou je daar de verkoper voor moeten hebben. Ik zeg dit niet omdat het m'n tante is, maar bij hun in de winkel doen ze eigenlijk standaard een 10cm extra diep aanrechtblad. Daardoor kun je ook op de achterste pit van de kookplaat makkelijk een grote pan kwijt.
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff vandaag de lijsten van de andere locaties aan het verwerken. Ik ga onze Coa hartelijk bedanken voor hun geweldige lijsten
Ik heb ook 70cm volgens mij. Dan moet je het blad ook gaan afsteunen aan de muur. Dat had ik niet bedacht. Dus achteraf nog een panlat tegen de muur gelijmdquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij (65cm diep) maar de plaat zit er symmetrisch in. Ik vind het nog steeds sappelen met de ruimte op de achterste pitten. Had achteraf liever 70 gehad.
1x per week gaat vast lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen ben ik vandaag mega productief. Was vanochtend al om 7:45 op werk en heb een hele lijst aan taakjes weggewerkt. En met lunchtijd 1700 meter gezwommen.
Het zomerseizoen is nu voorbij en als je dan wilt blijven zwemmen moet je je meteen vastleggen voor 1x in de week tot en met december. Of tot en met april zelfs. Ik overweeg om het te doen, maar ik vind het wel een keuze... in de zomer is zwemmen heerlijk tussendoor, zeker nu het zo heet was in ons kantoor. (Het is hierbinnen nog steeds 25 graden) Hoe veel motivatie ga ik hebben als het overal nat en koud en donker is? Maar zwemmen is wel een super goede sport om zonder extra belasting voor de benen, wel nog fitter te worden. Ik ben erg tevreden met de vorm die de schouders krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#pensionadaleven
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 31-08-2026 16:39:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet sarcastisch. Het zijn diverse lijsten (of zouden het moeten zijn) van huidige, vertrokken en binnengekomen. Onze coa doet dat perfect. 3 duidelijke lijsten. Niet overal merk ik nu, heb er schele ogen van.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld?![]()
Zijn het lijsten van mensen en hoever het gesteld is met hun status?
Als je kastjes niet zo diep zijn neem ik aan? Mijn kasten zijn dat wel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ook 70cm volgens mij. Dan moet je het blad ook gaan afsteunen aan de muur. Dat had ik niet bedacht. Dus achteraf nog een panlat tegen de muur gelijmd
Waarom pas woensdag naar de huisarts (wat verwacht je dat die zegt/diagnostiseert?) als je nu naar de EHBO kan, waar ze meteen een röntgenfoto kunnen maken, die waarschijnlijk toch nodig is?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody mother hell![]()
Pink gestoten tegen de deurklink, en van de reflex nog veel harder tegen de deurklink darnaast. Nou een uur onder een icepack gezeten maar nog steeds veel pijn. Woensdagochtend kan ik bij de huisarts terecht.
Daar kom je niet meer in tenzioj je eerst huisarts of 112. Tenzij echt je kop deraf ligt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom pas woensdag naar de huisarts (wat verwacht je dat die zegt/diagnostiseert?) als je nu naar de EHBO kan, waar ze meteen een röntgenfoto kunnen maken, die waarschijnlijk toch nodig is?
Sterkte!
Dus ook bij acute ellende moet je eerst een verwijsbriefje van de huisarts hebben of met de ambulance binnengebracht worden?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kom je niet meer in tenzioj je eerst huisarts of 112. Tenzij echt je kop deraf ligt.
Omdat wachten bij een eventuele breuk in pink nul nadeel oplevert, bij geen grote scheefstand etc sowieso niet zoveel nodig is (tape/spalk/gips), en ze bij de spoedeisende hulp een stuk spoedeisendere zaken te doen hebben dan dit? Naast dat je helemaal niet zomaar bij de spoedeisende hulp terecht kunt. De vraag is ook of ze überhaupt noodzaak tot een foto zien bij lichamelijk onderzoek, omdat de behandeling in de meeste gevallen toch tape of spalk is, wat de huisarts ook kan zonder foto.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom pas woensdag naar de huisarts (wat verwacht je dat die zegt/diagnostiseert?) als je nu naar de EHBO kan, waar ze meteen een röntgenfoto kunnen maken, die waarschijnlijk toch nodig is?
Sterkte!
Ik begrijp je goede bedoeling, maar ik gruwel van dit soort (huisarts)praktijken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb laatst de HAP gebeld. Heel gesprek gehad, werd goed uitgevraagd en toen is afgesproken bij zus/zo/ nog een keer bellen om er naar toe te gaan.
Dus @:Dr_Flash misschien dat even proberen?
Zoiets zal het wel worden idd. Het wordt nog niet dik of blauw iig en ik kan hem ook "gewoon" zelfstandig bewegen. Nou ja tot een bepaalde hoek, dan gaat het pijn doen. IK DENK gekneusd en/of een spier verrekt, niet gebroken. Maar ja meestal heb ik dit aan een kleine teen en dan tape ik het zelf wel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Omdat wachten bij een eventuele breuk in pink nul nadeel oplevert, bij geen grote scheefstand etc sowieso niet zoveel nodig is (tape/spalk/gips), en ze bij de spoedeisende hulp een stuk spoedeisendere zaken te doen hebben dan dit? Naast dat je helemaal niet zomaar bij de spoedeisende hulp terecht kunt. De vraag is ook of ze überhaupt noodzaak tot een foto zien bij lichamelijk onderzoek, omdat de behandeling in de meeste gevallen toch tape of spalk is, wat de huisarts ook kan zonder foto.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Indien hoofd van romp gescheiden is, mag je overigens de dood zelf constateren.
Daarvoor hoef je dan weer niet naar de EHBO…
Ja leuk. Geweldige zorg in NL maar zorg maar dat je er niks van nodig hebtquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je goede bedoeling, maar ik gruwel van dit soort (huisarts)praktijken.
Want:
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik ben nog nooit eerst naar een huisarts gegaan als mijn echtgenote of ik iets ernstigs had. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak, maar ik ben tot op heden rechtstreeks naar de EHBO gegaan. Ik weet eigenlijk niet beter.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Omdat wachten bij een eventuele breuk in pink nul nadeel oplevert, bij geen grote scheefstand etc sowieso niet zoveel nodig is (tape/spalk/gips), en ze bij de spoedeisende hulp een stuk spoedeisendere zaken te doen hebben dan dit? Naast dat je helemaal niet zomaar bij de spoedeisende hulp terecht kunt. De vraag is ook of ze überhaupt noodzaak tot een foto zien bij lichamelijk onderzoek, omdat de behandeling in de meeste gevallen toch tape of spalk is, wat de huisarts ook kan zonder foto.
Edit: Oh ik was wat spuitelf zie ik.
Je moet inderdaad of via 112 indien levensbedreigend, of via de huisarts(enpost) naar de spoedeisende hulp.
…
Hoe vaak denk je dat een zorgverlener iemand in de spreekkamer heeft die al weken aan het googlen is en zelf allerhande, al dan niet passende theorieën in zijn hoofd heeft waar je impliciet of expliciet rekening mee moet houden?quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:27 schreef MadMaster het volgende:
De vraag 'Wat denk je er zelf van?' wil ik ook niet meer van hem/haar horen.
Als ik zou denken dat ik niet naar de huisarts of welke medicus dan ook zou moeten, dan was ik niet gegaan en was die vraag dus niet gesteld…
Ik zal me binnenkort maar eens bij laten scholen of zo, want een HAP heb ik nog nooit gebeld o.i.d.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar @:Madmaster de HAP is iets heel anders dan je eigen huisarts. Ik belde op een vrijdagavond. Dan kan ik sowieso niet terecht bij m'n eigen huisarts.
En toen ik laatst gebeten was door mijn kat en een tetanus inject moest werd er door de voorschrijvende huisarts ook aangegeven dat hij me even wilde zien wanneer de assistente de injectie zou zetten. Toen het daarna, ondanks voor de zekerheid voorgeschreven AB, het toch ging ontsteken, kon ik ook meteen terecht (werd er even tussendoor geschoven).
Ik stuur bij vragen vaak de HA via medipoint een mail en krijg (vrij) snel antwoord (één keer had hij al een afspraak bij een oogkliniek gemaakt voordat hij belde)
En toen ik een tijd geleden, op verzoek, wat foto's opstuurde van plekjes werd me iets voorgeschreven waar ik het maar deels mee eens was, ik had nl meerdere, verschillende plekjes opgestuurd en het bleek dat de laatste foto's niet waren aangekomen. Toen mocht ik meteen langskomen.
Een inloopspreekuur kennen wij al jaren niet meer dus die overvolle situatie ken ik niet (en ik woon in een zeer gekleurde wijk en volgens mij zijn 3 van de 4 huisartsen in deze praktijk van een andere afkomst, de buurpraktijk net zo.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal me binnenkort maar eens bij laten scholen of zo, want een HAP heb ik nog nooit gebeld o.i.d.
Mogelij is de situatie hier anders dan bij jou, ik ben geen fan van de hedendaagse (huis)artsen en hun praktijken en probeer die zoveel als mogelijk te ontlopen.
Maar… de collega van @:Blues die mij een aantal jaren geleden tussendoor wel wilde diagnotiseren, dat was een goede…
Volgens mij bedoelt ook helemaal niemand dat jij niet naar de huisarts mag gaan. Ik niet in elk gevalquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben geen aansteller en geen pieper en als ik vind dat ik naar de huisarts moet dan maak ik een afspraak. Ik kom er eens in de 4 jaar een keer. Mocht het deze keer voor niks blijken te zijn, sue me. Tsjonge![]()
Maar goed die huisarts weet dat natuurlijk niet van mij, simpelweg OMDAT hij me nooit ziet. Dat weet ik ook
Absoluut niet idd, dat wilde ik ook nog typen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Volgens mij bedoelt ook helemaal niemand dat jij niet naar de huisarts mag gaan. Ik niet in elk geval.
Nee, ik ook niet. Maar wel, wanneer de pijn niet meer te harden is vanavond/vannacht, de HAP bellen voor advies.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ook helemaal niemand dat jij niet naar de huisarts mag gaan. Ik niet in elk geval.
Nee jij nietquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Joh lekker plasjes over elkaar heen doen. Is fijn en geen paniekquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij nietMaar ik zag dat hier alweer helemaal de paniek uitgebroken was en dat was ook weer niet nodig> of jah, niet zinvol
Dat het kneiterzwaar is in de zorg, is mij bekend.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:34 schreef Clubsoda het volgende:
"DE EHBO" bestaat niet. Je hebt een spoedpost of SEH. Daar word je gewoon naar huis gestuurd als je niet eerst bij de huisarts bent geweest. Je kunt best proberen er heen te rijden maar het is meestal geen succes.
Als je huisarts beoordeelt dat je best een paar dagen kan wachten, dan is dat omdat ze denken dat het niet zo ernstig is dat je een paar dagen moet wachten. En als je in het weekend iets hebt, dan bel je de HAP en vraag je het daar, dan ga je natuurlijk niet tot maandag wachten.
Huisartsen hebben het kneiterzwaar, er ligt heel veel zorg en druk bij hen. Ze houden de boot daarom flink af. Dat is natuurlijk niet prettig en ook niet de bedoeling, maar om daarmee maar de volledige Nederlandse zorg te bashenKom gezellig je steentje bijdragen zou ik zeggen, nemen de wachtlijsten wat af.
Val me niet lastig met je rare fantasieën wil jequote:Op maandag 31 augustus 2026 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Joh lekker plasjes over elkaar heen doen. Is fijn en geen paniek
Ik dorst geen naam of functie te melden, dus daarom maar even vaag gelaten…quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
En geen huisarts maar een internist(- nefroloog).
Ik heb ook niet beweerd dat je een aansteller bent.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben geen aansteller en geen pieper en als ik vind dat ik naar de huisarts moet dan maak ik een afspraak. Ik kom er eens in de 4 jaar een keer. Mocht het deze keer voor niks blijken te zijn, sue me. Tsjonge![]()
Maar goed die huisarts weet dat natuurlijk niet van mij, simpelweg OMDAT hij me nooit ziet. Dat weet ik ook
Als je je met zoiets zonder doorverwijzing van de huisarts of de HAP meldt bij de spoedeisende hulp, dan kan de verzekering moeilijk doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat je een aansteller bent.
Het leek me alleen handiger (maar kennelijk is dat inmiddels achterhaalt) dat je die m.i. onnodige extra stappen zou overslaan…
Ik weet het.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat een zorgverlener iemand in de spreekkamer heeft die al weken aan het googlen is en zelf allerhande, al dan niet passende theorieën in zijn hoofd heeft waar je impliciet of expliciet rekening mee moet houden?
Ik formuleer het zelf anders maar het is echt heel belangrijke informatie voor ons om te hebben.
Oef, da's best een verschilquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Over een ander soort van zorg gesproken.
Vandaag heb ik de nieuwe medicatie van de kat opgehaald maar nu zie ik op het bonnetje dat er 100ml staat maar ik heb 35ml gekregen....Ik vond het ook wel erg duur, maarja nieuwe medicatie dus ik heb geen idee.
Morgen maar achteraan bellen.
Heb je al betaald? Of was het de prijs per 100 ml waar je 35 van gekregen hebt?quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Over een ander soort van zorg gesproken.
Vandaag heb ik de nieuwe medicatie van de kat opgehaald maar nu zie ik op het bonnetje dat er 100ml staat maar ik heb 35ml gekregen....Ik vond het ook wel erg duur, maarja nieuwe medicatie dus ik heb geen idee.
Morgen maar achteraan bellen.
Kennelijk ben ik al te lang niet meer spontaan naar een EHBO-post (of SEH, zoals het nu heet) hoeven gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je je met zoiets zonder doorverwijzing van de huisarts of de HAP meldt bij de spoedeisende hulp, dan kan de verzekering moeilijk doen.
Ik ben 8 jaar geleden met een gebroken elleboog direct naar de SEH gegaan en toen was het al "Maar je bent niet langs de huisarts geweest??quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik al te lang niet meer spontaan naar een EHBO-post (of SEH, zoals het nu heet) hoeven gaan.
Ik leer hier een hoop over de actuele gang van zaken in dat soort gevallen.
Lang leve de ZHKH…
Ja toch....quote:
Ik had sowieso vorige week al betaald maar toen bleek het niet voorradig en moesten ze het nog gaan bestellen, misschien is het daar ook fout gegaan....quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al betaald? Of was het de prijs per 100 ml waar je 35 van gekregen hebt?
Lijkt me handig ja. 100 glazen 10 % is toch wat anders dan 35 glazen 4 %quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eerst even ga bellen voordat ik het toe ga dienen.
Je haat: we bellen wel eens als het vandaag ergens uitkomt bedoel jequote:Op maandag 31 augustus 2026 17:47 schreef Blues het volgende:
En ik haat belafspraken als (partner van) patiënt zijnde.
De beste man heeft nog steeds niet gebeld![]()
Ik ga liever op een spreekuur face to face. Met een afspraak op een tijdstip.
let op: het staat nu hier op FOK!en g is een biefstukje aan het bakken. Wedden dat ie zo belt?
Dat was meer dan 30 jaar geleden ook al een discussie daar. Had een stuk van m'n vinger af en ben toen naar de SEH gegaan met m'n ouders. Hele discussie aan het toegangshek maar mocht toch naar binnen. Toen ze het zagen vonden ze dat ik goed gehandeld had (pa viel bijna flauwquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar geleden met een gebroken elleboog direct naar de SEH gegaan en toen was het al "Maar je bent niet langs de huisarts geweest??" Dus jah toen kon het nog net. Nu niet meer.
Ik ben de laatste jaren alleen 1 keer met een ambulance afgeleverd bij het ziekenhuis.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar geleden met een gebroken elleboog direct naar de SEH gegaan en toen was het al "Maar je bent niet langs de huisarts geweest??" Dus jah toen kon het nog net. Nu niet meer.
Dat is ook poepstom. Ik zet TC's altijd met exacte tijd in mijn agenda. Die ik ook doorgeef. Is voor iedereen fijner.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:47 schreef Blues het volgende:
En ik haat belafspraken als (partner van) patiënt zijnde.
De beste man heeft nog steeds niet gebeld![]()
Ik ga liever op een spreekuur face to face. Met een afspraak op een tijdstip.
let op: het staat nu hier op FOK!en g is een biefstukje aan het bakken. Wedden dat ie zo belt?
Ja, net, maar het was zijn collega. Hij had een spoed OK.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is ook poepstom. Ik zet TC's altijd met exacte tijd in mijn agenda. Die ik ook doorgeef. Is voor iedereen fijner.
Hebben ze al gebeld?
Ik zie nu ook dat de sticker die ze op de verpakking hebben geplakt, waar ook de dosering opstaat duidelijk van de andere verpakking is.....quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me handig ja. 100 glazen 10 % is toch wat anders dan 35 glazen 4 %
Spoed ok is niet leuk, dus goede reden. En netjes opgelost zo. Maar wel vervelend dat jullie nog moeten wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, net, maar het was zijn collega. Hij had een spoed OK.
Even kort g's wensen besproken nav de meest recente scan (en de foutieve datum (maand) van de scan tijdens die spoedopname in juli gemeld) en zij gaat het dan weer met g's chirurg bespreken.
Hopelijk vanavond nog en anders woensdag.
Woensdag einde middag weer een tc.
Ik vond het goeie communicatie om coll toch even te laten bellen als je zelf niet kan.![]()
20/8 was de scan al, deze dok was weg/werkzaam elders dus contact kon niet eerder.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:02 schreef Clubsoda het volgende:
Spoed ok is niet leuk, dus goede reden. En netjes opgelost zo. Maar wel vervelend dat jullie nog moeten wachten.
pfffffffffffff dit gaat eindeloos veel tijd kosten. Ik ga eerst even buiten lopen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik echt even aan het fotoboekje van het familieweekend werken want anders wordt het nooit wat. Ik heb al een weekend weggegooid aan een boekje voor Catske en Fleske op kerstmarkt en een weekend aan de straatmuntjesdatabase. Dat vind ik NOG leuker om aan te werken maar dit is eigenlijk ook best leuk. Moet gewoon zorgen dat het me niet tegen gaat staan dus als ik er vanavond een flink eind mee zou komen zou dat mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |