Leuk!quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende: De barbecue bleek gecatered te zijn door een goede slager. Of het 30 euro waard was, mwah. Maar we hebben wel lekker gegeten en we zijn beide grote eters dus dat scheelt wel. Het was ook erg gezellig. De meeste mensen zagen elkaar voor het eerst, we kennen elkaar hier niet echt. Best handig en leuk om elkaar te leren kennen.
Beginnen met een borrel?quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:25 schreef Blues het volgende:
g ziet niks in een buurt-bbq, toch zou het mss best eens leuk en goed zijn
Zo wilde ik dat de lades ertegenover nog open kunnen als de afwasmachine open staat, zodat je niet moeilijk hoeft te doen bij uit-inruimen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil dat de vaatwasser een eind bij mij als kokende vandaan is. J ruimt hem meestal in en uit als ik aan het koken ben.
Als die ondiepe kasten laag zijn (wat ik wel vermoed), snap ik dat inderdaad wel. Ik dacht vooral ik gooi er ook een optie in met oven rechts voor een heel ander idee, wie weet triggert het wat. Mijn ouders hebben dat ongeveer (naast deur van overloop naar keuken hoge kast met twee koelkasten boven elkaar, dan onderkast-breed fornuis-onderkast-hoge kast met twee ovens), maar die hebben naast de ovens ook een stukje muur tot plafond dat precies even lang is als de kast diep en daarachter begint de woonkamer, dus daar is het wel logischer, want het is dan sowieso al niet open aan die kantquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:24 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 ik vind het juist wel leuk als 1 kant open is, dus zonder hoge kast. Maar dat heb ik zelf dus ik ben biased.
En ik heb de vriezer(s) elders staan, dat maakt het ook makkelijker.
Toevallig hebben we dit weekend weer eens opgeruimd/ gepoetst en nu weet ik weer hoeveel ik na 10 jaar nog steeds van mijn keuken houd
Daar is ook behoorlijk wat tijd in gegaan. En geldquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel knap gedaan, zo goed kunnen inschatten wat fijn is dat het dat 10 jaar later nog steeds is
Speciaal voor jou nog in de aanvulling trouwens: we hebben ook nog een barretje in het eiland. Met zicht op de kokende én de achtertuin.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel knap gedaan, zo goed kunnen inschatten wat fijn is dat het dat 10 jaar later nog steeds is
Jouw verhalen over jij & je buren zijn altijd zo fijnquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en ik ben zo blij met mijn buurt. Gister opgepast in ruil voor avondeten bij de buren direct naast. Vanochtend met die daarnaast+kind en die daar weer twee naast+kinderen koekjes gekocht bij twee buurmeisjes een paar huizen de andere kant op vanaf mij gezien, die als afsluiter van de zomervakantie allerlei dingen hadden gebakken om vanuit het keukenraam te verkopen. En dat opgegeten met thee en koffie bij een van de koekjeskoopburen thuis. Dat is toch heerlijk kneuterig
quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is ook behoorlijk wat tijd in gegaan. En geld![]()
Maar het blijft een prachtexemplaar.
En anders zou je daar de verkoper voor moeten hebben. Ik zeg dit niet omdat het m'n tante is, maar bij hun in de winkel doen ze eigenlijk standaard een 10cm extra diep aanrechtblad. Daardoor kun je ook op de achterste pit van de kookplaat makkelijk een grote pan kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:39 schreef Blues het volgende:
Wat een interessante, fijne gast bij de allerlaatste zomergasten ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |