Hier (nu nog) een zonnetje. Maar tussen 12 en 18 uur code geel voor onweersbuienquote:
Astublieft!quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier (nu nog) een zonnetje. Maar tussen 12 en 18 uur code geel voor onweersbuien
quote:
Ik heb dat volgens mij (65cm diep) maar de plaat zit er symmetrisch in. Ik vind het nog steeds sappelen met de ruimte op de achterste pitten. Had achteraf liever 70 gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:05 schreef derLudolf het volgende:
En anders zou je daar de verkoper voor moeten hebben. Ik zeg dit niet omdat het m'n tante is, maar bij hun in de winkel doen ze eigenlijk standaard een 10cm extra diep aanrechtblad. Daardoor kun je ook op de achterste pit van de kookplaat makkelijk een grote pan kwijt.
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff vandaag de lijsten van de andere locaties aan het verwerken. Ik ga onze Coa hartelijk bedanken voor hun geweldige lijsten
Ik heb ook 70cm volgens mij. Dan moet je het blad ook gaan afsteunen aan de muur. Dat had ik niet bedacht. Dus achteraf nog een panlat tegen de muur gelijmdquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij (65cm diep) maar de plaat zit er symmetrisch in. Ik vind het nog steeds sappelen met de ruimte op de achterste pitten. Had achteraf liever 70 gehad.
1x per week gaat vast lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen ben ik vandaag mega productief. Was vanochtend al om 7:45 op werk en heb een hele lijst aan taakjes weggewerkt. En met lunchtijd 1700 meter gezwommen.
Het zomerseizoen is nu voorbij en als je dan wilt blijven zwemmen moet je je meteen vastleggen voor 1x in de week tot en met december. Of tot en met april zelfs. Ik overweeg om het te doen, maar ik vind het wel een keuze... in de zomer is zwemmen heerlijk tussendoor, zeker nu het zo heet was in ons kantoor. (Het is hierbinnen nog steeds 25 graden) Hoe veel motivatie ga ik hebben als het overal nat en koud en donker is? Maar zwemmen is wel een super goede sport om zonder extra belasting voor de benen, wel nog fitter te worden. Ik ben erg tevreden met de vorm die de schouders krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#pensionadaleven
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 31-08-2026 16:39:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet sarcastisch. Het zijn diverse lijsten (of zouden het moeten zijn) van huidige, vertrokken en binnengekomen. Onze coa doet dat perfect. 3 duidelijke lijsten. Niet overal merk ik nu, heb er schele ogen van.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld?![]()
Zijn het lijsten van mensen en hoever het gesteld is met hun status?
Als je kastjes niet zo diep zijn neem ik aan? Mijn kasten zijn dat wel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ook 70cm volgens mij. Dan moet je het blad ook gaan afsteunen aan de muur. Dat had ik niet bedacht. Dus achteraf nog een panlat tegen de muur gelijmd
Waarom pas woensdag naar de huisarts (wat verwacht je dat die zegt/diagnostiseert?) als je nu naar de EHBO kan, waar ze meteen een röntgenfoto kunnen maken, die waarschijnlijk toch nodig is?quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody mother hell![]()
Pink gestoten tegen de deurklink, en van de reflex nog veel harder tegen de deurklink darnaast. Nou een uur onder een icepack gezeten maar nog steeds veel pijn. Woensdagochtend kan ik bij de huisarts terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |