Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een trainer die aanvallend wil spelen las ik. Recipe for disaster
Volgende week al Telstar v Cambuur op Schoonenberg. Nu ga ik niet over eindstandjes zitten lullen, maar als Cambuur daar ook zinkt, mogen we de RBC Roosendaal-index erbij pakken.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur heeft een minder team dan vorig seizoen.
Sportcast morgen voor je met Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.
Ik heb Cambuur op plek 16quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.
Allah is een mietje.quote:
Cedric Hatenboer voor de duidelijkheid, niet Hans.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hateboer terug naar de Eredivisie. Sparta. Geinige transfer
Polquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sander van der Eijk fluit Ajax - PSV. Pol van Boekel is zaterdag de VAR van dienst.
Mooi verhaal heb je geschreven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol
VAR strafschop ajax incoming.
Ik zeg niet dat scheidsrechters de ene of andere club bevoordelen, ze kunnen er vaak gewoon niet zoveel van. En grote clubs tegen kleintjes of thuisclubs hebben daar dan vaak voordeel bij.
Behalve Pol. Die beschuldig ik er van bewust tegen PSV te zijn.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol
VAR strafschop ajax incoming.
Ik zeg niet dat scheidsrechters de ene of andere club bevoordelen, ze kunnen er vaak gewoon niet zoveel van. En grote clubs tegen kleintjes of thuisclubs hebben daar dan vaak voordeel bij.
Behalve Pol. Die beschuldig ik er van bewust tegen PSV te zijn.
Dank je. Ik heb er erg mijn best op gedaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi verhaal heb je geschreven.
Rotjong is het.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hilgers.
Ontzettend leuke aankoop weer door en voor Heerenveen.
Zoveel amok om uiteindelijk naar Heerenveen te gaanquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hilgers.
Ontzettend leuke aankoop weer door en voor Heerenveen.
Heerlijk ja. En dan valt de zondag opzich ook niet eens tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een keer een genottelijk programma voor de zaterdag met eerst NEC - Feyenoord en daarna Ajax - PSV. En Utrecht - Eagles is ook wel interessant.
We noteren 4-3quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Geen aanval tegen geen verdediging.
Zonneveld > Uedaquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:55 schreef Makamba_ het volgende:
Zonneveld is wel lekker aan het scoren. Ook nog het (terecht) afgekeurde doelpunt tegen Feyenoord.
3-1 voor go aheadquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Apart dat je dit vraagt. In het toto topic kan je toch zien dat het 2-1 wordt voor Utrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:27 schreef RamboDirk het volgende:
Reactie pendingAls een Jack Russell dit doet krijgt hij een spuitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze daar wel meer dingen willen. Succes, geld, intellect om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic hadden ze graag een penalty gewild
Hallo zegquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel meer dingen willen. Succes, geld, intellect om maar wat te noemen.
Tegen ado werden er door de spelers + publiek ook zeker 6 strafschoppen geëist. Zit kennelijk in de club cultuur.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic hadden ze graag een penalty gewild
Je moet naar ESPN2quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:55 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik heb ESPN en daar zenden ze jong-jong uit, man man man.
Daar moet ik me weer voor aboneren, en die staat stuck al een maand lang. Fucking amateurs zijn het.quote:
Ik weet niet wat je hiermee bedoeltquote:
Vanavond Ajax -PSV op ESPN 1.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt
Maar ik ben bang dat ze op ESPN 1 alleen kutwedstrijden uitzenden
quote:
Ik zal aan mezelf gaan werkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd wel weer een beetje vervelend.
Welkom in de clubquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:12 schreef raptorix het volgende:
Ja gelukt, ik heb ESPN plus, na een onduidelijk gezeik met een pleuris wijf waarvan ik aanraad er nooit meer te trouwen.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:11 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord is voetballend misschien wel de beste ploeg in de Eredivisie, maar ze hebben zo'n tandeloze aanval.
De ESPN zenders anders dan 1 kan je alleen zien via je tvbox, niet via online. Je hebt alleen een abo nodig dus als je online wil kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar moet ik me weer voor aboneren, en die staat stuck al een maand lang. Fucking amateurs zijn het.
Komt goed weg met niks.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef raptorix het volgende:
Valente Rood voor slaan, let maar op.
Ja, mag hij niet klagen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt goed weg met niks.
Het maakt me niet zoveel uit, het vervelende was dat dat wijf me als een viswijf behandelde, het was gewon een simpele vraag, stel dat abbo in, en ze ging tekeer niet normaal, ik heb normaal erg goede ervaringen met Ziggo wat service betreft, erg jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De ESPN zenders anders dan 1 kan je alleen zien via je tvbox, niet via online. Je hebt alleen een abo nodig dus als je online wil kijken.
Niet iedereen is geschikt voor klantenservicewerk. Misschien was ze ongesteld.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, het vervelende was dat dat wijf me als een viswijf behandelde, het was gewon een simpele vraag, stel dat abbo in, en ze ging tekeer niet normaal, ik heb normaal erg goede ervaringen met Ziggo wat service betreft, erg jammer.
En dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:23 schreef raptorix het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als de var hier in de rust opnieuw naar gaat kijken, het was toch duidelijk slaan van Valente. Niet dat ik het hem gun, want het is een fijne speler.
Nou nee, ik was gewoon vriendelijk, dat mens begon gelijk te schreeuwen tegen me.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp die vrouw van de klantenservice wel.
Fluitendquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord zou met een degelijke aanval fluitend kampioen worden. Wat een puinzooi heeft die Belg er van gemaakt zeg.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord zou met een degelijke aanval fluitend kampioen worden.
Dat kun je bij 9 van de 10 schoten ook zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:44 schreef 3rr0r het volgende:
Dan ben je prof voetballer en dan raak je een bal zo
Ja half VBL schiet beterquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kun je bij 9 van de 10 schoten ook zeggen
Die is een beetje oudquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:56 schreef mitt het volgende:
Schaken verwacht wel een oproep nu.
Vader Schaken dan
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:56 schreef mitt het volgende:
Schaken verwacht wel een oproep nu.
Vader Schaken dan
Als utrecht verliest voorspellen ze rellenquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga alvast op naar het Paul topic.
Misschen lukt het hem ook om Utrecht erin te houdenquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Correia kan het degradatievoetbal niet loslaten.
Opperst genot.quote:
Over wie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef Paul het volgende:
Kan alvast verklappen dat bunnikside op gegeven moment geen leuke liedjes meer gaat zingen
Utrecht dat een trainer die het goed doet met een degradatiekandidaat een kans geeft en die er vervolgens niks van bakt met Utrecht, leuke rubriek.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Correia kan het degradatievoetbal niet loslaten.
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wellicht was ik toch aan het bluffen in de hoop een keer te scoren in de eredivisie toto.
Zou jij mij omschrijven als een emotioneel type?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?
Neequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij mij omschrijven als een emotioneel type?
Zingen we Dombo, Domboquote:
Ik kan mijzelf op zijn best inleven in mensen die emotioneel reageren.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?
Ik had al voorgevoel dat dit mis zou gaan met coreiaquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat we Utrecht niet weer Europa insturen, wat een armoede zeg.
Als ze winnen van Ajax is het seizoen alsnog geslaagd.quote:
Genoteerd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij komt kijken voor Julian Brandt.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Geen Sytse hoe ken dat nou, Ruud? @:powerloungen
Het lijkt defensief ook echt helemaal nergens op. Die Barkas pakt trouwens ook geen drol.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Arme Coreia. Dit gaat echt weer ergens onderaan de KKD zijn carriere opbouwen worden.
Dan kun je beter zuidas eruitgooien dan correiaquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt defensief ook echt helemaal nergens op. Die Barkas pakt trouwens ook geen drol.
Ter Stegen is Tjark Ernst voorbij (op alle fronten)quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ter Stegen oefende de zwemslag
Ja die zijn al een tijdje gestaakt met voetballen, maar inmiddels is de wedstrijd ook stilgezet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit NU bij Ajax maar is Utrecht gestaakt?
Vond je toch niet echt een fout? Je moet iets kiezen als je verdediging besluit niet te verdedigen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ter Stegen oefende de zwemslag
Die zien het kampioenschap weer aan hun neus voorbijgaan?quote:
Trek de stekker er maar gewoon definitief uit daar.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die zijn al een tijdje gestaakt met voetballen, maar inmiddels is de wedstrijd ook stilgezet.
Vuurwerk dit datquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zien het kampioenschap weer aan hun neus voorbijgaan?
Had wel gelijk. Vuurwerk gegooid en stakingsgenotquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef Paul het volgende:
Kan alvast verklappen dat bunnikside op gegeven moment geen leuke liedjes meer gaat zingen
Welnee, 8 tegengoals in die 4 potjes tegen rotzooi.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Maar ze speelde zo goed tegen Shelbourne en Sion.
Moet je wel een verrekijker meenemen anders zie je hier niks vanquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederlands voetbalpubliek is echt zo treurig, kunt veel beter in Duitsland gaan kijken.
Hoe is dit een fout als je een vrijkoppende spits moet tegenhouden op 5 meter?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef bbuddybb het volgende:
Toch alweer het tweede foutje van Ter Stegen in korte tijd. Dat lijkt mij niet fijn voor een keeper met die status.
Ik voel me aangevallen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe is dit een fout als je een vrijkoppende spits moet tegenhouden op 5 meter?
Leo kan beter net als zijn tweelingbroer Gaston met krasloten langs de deuren gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Berenburg en Mariodona met de duiding.
https://www.fcupdate.nl/v(...)efoontje-content-psvquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
Deze ingooi van Dest
Die heeft weer content voor de socials
Tegen psv de reden dat het geen 10-1 werd. Verdediging liep laatste half uur gewoon te wandelen en was toe aan het eindsignaalquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het lijkt defensief ook echt helemaal nergens op. Die Barkas pakt trouwens ook geen drol.
Binnenkort ook bij Oranje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:20 schreef DeeBee het volgende:
Stukje Spaanse overacting aan de zijlijn, GRINTA
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Ter Stegen zit niet op uittrappen, dat kunnen we wel zien inmiddels.
Genot. Tien keer ongeslagen.quote:
Makkelijk vijfde.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Ajax in het kansloze afgelopen jaar geen enkele topwedstrijd heeft verloren
Goeie jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
Van Bommel haalt een Shahed drone neer voor Oekraine
Amrabat scheurt straks alles af.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Utrecht gaat nog een warming up doen (zou het wat uitmaken?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |