Ik zal aan mezelf gaan werkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd wel weer een beetje vervelend.
Welkom in de clubquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:12 schreef raptorix het volgende:
Ja gelukt, ik heb ESPN plus, na een onduidelijk gezeik met een pleuris wijf waarvan ik aanraad er nooit meer te trouwen.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:11 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord is voetballend misschien wel de beste ploeg in de Eredivisie, maar ze hebben zo'n tandeloze aanval.
De ESPN zenders anders dan 1 kan je alleen zien via je tvbox, niet via online. Je hebt alleen een abo nodig dus als je online wil kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar moet ik me weer voor aboneren, en die staat stuck al een maand lang. Fucking amateurs zijn het.
Komt goed weg met niks.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef raptorix het volgende:
Valente Rood voor slaan, let maar op.
Ja, mag hij niet klagen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt goed weg met niks.
Het maakt me niet zoveel uit, het vervelende was dat dat wijf me als een viswijf behandelde, het was gewon een simpele vraag, stel dat abbo in, en ze ging tekeer niet normaal, ik heb normaal erg goede ervaringen met Ziggo wat service betreft, erg jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De ESPN zenders anders dan 1 kan je alleen zien via je tvbox, niet via online. Je hebt alleen een abo nodig dus als je online wil kijken.
Niet iedereen is geschikt voor klantenservicewerk. Misschien was ze ongesteld.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, het vervelende was dat dat wijf me als een viswijf behandelde, het was gewon een simpele vraag, stel dat abbo in, en ze ging tekeer niet normaal, ik heb normaal erg goede ervaringen met Ziggo wat service betreft, erg jammer.
En dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:23 schreef raptorix het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als de var hier in de rust opnieuw naar gaat kijken, het was toch duidelijk slaan van Valente. Niet dat ik het hem gun, want het is een fijne speler.
Nou nee, ik was gewoon vriendelijk, dat mens begon gelijk te schreeuwen tegen me.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp die vrouw van de klantenservice wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |