Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een trainer die aanvallend wil spelen las ik. Recipe for disaster
Volgende week al Telstar v Cambuur op Schoonenberg. Nu ga ik niet over eindstandjes zitten lullen, maar als Cambuur daar ook zinkt, mogen we de RBC Roosendaal-index erbij pakken.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur heeft een minder team dan vorig seizoen.
Sportcast morgen voor je met Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.
Ik heb Cambuur op plek 16quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met allemaal jeugdspelers. Al is aan dat aanvallende al een concessie gedaan.
Allah is een mietje.quote:
Cedric Hatenboer voor de duidelijkheid, niet Hans.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hateboer terug naar de Eredivisie. Sparta. Geinige transfer
Polquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sander van der Eijk fluit Ajax - PSV. Pol van Boekel is zaterdag de VAR van dienst.
Mooi verhaal heb je geschreven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol
VAR strafschop ajax incoming.
Ik zeg niet dat scheidsrechters de ene of andere club bevoordelen, ze kunnen er vaak gewoon niet zoveel van. En grote clubs tegen kleintjes of thuisclubs hebben daar dan vaak voordeel bij.
Behalve Pol. Die beschuldig ik er van bewust tegen PSV te zijn.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol
VAR strafschop ajax incoming.
Ik zeg niet dat scheidsrechters de ene of andere club bevoordelen, ze kunnen er vaak gewoon niet zoveel van. En grote clubs tegen kleintjes of thuisclubs hebben daar dan vaak voordeel bij.
Behalve Pol. Die beschuldig ik er van bewust tegen PSV te zijn.
Dank je. Ik heb er erg mijn best op gedaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi verhaal heb je geschreven.
Rotjong is het.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hilgers.
Ontzettend leuke aankoop weer door en voor Heerenveen.
Zoveel amok om uiteindelijk naar Heerenveen te gaanquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hilgers.
Ontzettend leuke aankoop weer door en voor Heerenveen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |