3-1 voor go aheadquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Apart dat je dit vraagt. In het toto topic kan je toch zien dat het 2-1 wordt voor Utrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:27 schreef RamboDirk het volgende:
Reactie pendingAls een Jack Russell dit doet krijgt hij een spuitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze daar wel meer dingen willen. Succes, geld, intellect om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic hadden ze graag een penalty gewild
Hallo zegquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel meer dingen willen. Succes, geld, intellect om maar wat te noemen.
Tegen ado werden er door de spelers + publiek ook zeker 6 strafschoppen geëist. Zit kennelijk in de club cultuur.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:47 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic hadden ze graag een penalty gewild
Je moet naar ESPN2quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:55 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik heb ESPN en daar zenden ze jong-jong uit, man man man.
Daar moet ik me weer voor aboneren, en die staat stuck al een maand lang. Fucking amateurs zijn het.quote:
Ik weet niet wat je hiermee bedoeltquote:
Vanavond Ajax -PSV op ESPN 1.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt
Maar ik ben bang dat ze op ESPN 1 alleen kutwedstrijden uitzenden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |