Misschen lukt het hem ook om Utrecht erin te houdenquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Correia kan het degradatievoetbal niet loslaten.
Opperst genot.quote:
Over wie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef Paul het volgende:
Kan alvast verklappen dat bunnikside op gegeven moment geen leuke liedjes meer gaat zingen
Utrecht dat een trainer die het goed doet met een degradatiekandidaat een kans geeft en die er vervolgens niks van bakt met Utrecht, leuke rubriek.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Correia kan het degradatievoetbal niet loslaten.
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wellicht was ik toch aan het bluffen in de hoop een keer te scoren in de eredivisie toto.
Zou jij mij omschrijven als een emotioneel type?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?
Neequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij mij omschrijven als een emotioneel type?
Zingen we Dombo, Domboquote:
Ik kan mijzelf op zijn best inleven in mensen die emotioneel reageren.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou je jezelf typeren als een emotioneel type?
Ik had al voorgevoel dat dit mis zou gaan met coreiaquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat we Utrecht niet weer Europa insturen, wat een armoede zeg.
Als ze winnen van Ajax is het seizoen alsnog geslaagd.quote:
Genoteerd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij komt kijken voor Julian Brandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |