Gooi je grenzen wagenwijd open, volg agent Jan Willem maar op YT, bijna zonder uitzondering betreft het immigranten met problemen. Dweilen met open kranen heet zoietsquote:
Hoe gaat de burgemeester van Amsterdam over het grensbeleid?quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Gooi je grenzen wagenwijd open, volg agent Jan Willem maar op YT, bijna zonder uitzondering betreft het immigranten met problemen. Dweilen met open kranen heet zoiets![]()
De Femke Halsema haat zit diep.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe gaat de burgemeester van Amsterdam over het grensbeleid?
Jullie roepen ook maar wat IQ loze kreten.
Nee, zij kan daaraan weinig doen, het probleem speelt dan ook in andere steden, niet alleen Adam. Toevallig is zij van linkse huize en ik vermoed dat een rechtse burgemeester daarom net zogoed met vergelijkbare problemen te maken krijgt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe gaat de burgemeester van Amsterdam over het grensbeleid?
In Rotterdam was het juist omgekeerd, VVD en Leefbaar hebben zich juist niet voldoende ingezet voor de opvang van daklozen en hier is het nu ook ellende.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Amsterdam zet zich actief in de markt als plek waar daklozen naartoe moeten; want daar hebben ze het goed.
Komen ze, ga je klagen dat er zo veel daklozen zijn en dat er niet genoeg geld is. Dan dekn ik: haal ze dan niet allemaal naar je stad toe, laat ze wat verspreid zitten, in de gemeenten die er óók geld voor krijgen. Het lijkt mij gewoon een fikse beleidsfout. Net als ze in Den Haag maken hoor, dat ben ik met je eens. Maar het is dan wel makkelijk om, als je zelf aantoonbare fouten hebt gemaakt, naar de fouten van anderen te wijzen. Typisch politici, naar de ander wijzen in plaats van zelf je eigen fouten erkennen en de boel verbeteren
Daar hebben we de spreidingswet voor, elke plaats in Nederland een shithole.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
He zou beter zijn als ze daklozen naar boerenschijthol zou sturen zodat het andermans probleem is?
In boerendorpen werkt dat niet, die komen met een giertank langs als ze het beu worden van de overlast, dat is al vaker gebeurt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar hebben we de spreidingswet voor, elke plaats in Nederland een shithole.
Halsema heeft een teringhekel aan boeren, dus die verbieden we gewoon.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In boerendorpen werkt dat niet, die komen met een giertank langs als ze het beu worden van de overlast, dat is al vaker gebeurt.
Grappig detail een aantal van de Rotterdamse daklozen zitten nu in Enschede hoe dat ineens zo gekomen is geen idee.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam was het juist omgekeerd, VVD en Leefbaar hebben zich juist niet voldoende ingezet voor de opvang van daklozen en hier is het nu ook ellende.
Er is in Nederland nu al jaren aan een stuk een stijging van daklozen. Er gaat ergens iets mis.
Klopt, de boeren zijn wel lichamelijk 100% maar geestelijk slechts 25% of minder.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In boerendorpen werkt dat niet, die komen met een giertank langs als ze het beu worden van de overlast, dat is al vaker gebeurt.
Als er ergens een shithole van gemaakt moet worden, kunnen de boeren zelf dat veel beterquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, de boeren zijn wel lichamelijk 100% maar geestelijk slechts 25% of minder.
Ik zou ook wel naar het oosten willen verkassen, de rust op zoeken. Ik heb het ondertussen hier wel gezien. Rotterdam was een fijne plek voor mij, maar ik herken het niet meer terug. Het is zo aan het aftakelen door o.a. de toename van daklozen dat ik er wel redelijk klaar mee ben.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Grappig detail een aantal van de Rotterdamse daklozen zitten nu in Enschede hoe dat ineens zo gekomen is geen idee.
Maar hier in centrum lopen er een stuk of 10 rond die uit Rotterdam komen.
Wat een goede oplossing inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:22 schreef Kottnauer het volgende:
Burgemeester Halsema is hoofd van de politie. Zij kan eenvoudig opdracht geven om met de lange lat het geteisem de stad uit de jagen.
Het is me wat. Lekker recalcitrant roepen dat Amsterdam weigert allerlei wetten uit te voeren, maar als er centjes moeten komen, dan moet Den Haag eens goed luisteren.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
‘Als ik langsga in Den Haag, komt er maar weinig van terug.’
Dat vond ik ook nogal apart. Ze doet nu een moreel appèl op Den Haag om hier geld voor vrij te maken terwijl ze met alle gemak landelijke wetten naast haar neerlegt als ze het daar mee oneens is.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is me wat. Lekker recalcitrant roepen dat Amsterdam weigert allerlei wetten uit te voeren, maar als er centjes moeten komen, dan moet Den Haag eens goed luisteren.
Er gaat op meer dan 1 plek iets mis vrees ikquote:Op zondag 30 augustus 2026 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam was het juist omgekeerd, VVD en Leefbaar hebben zich juist niet voldoende ingezet voor de opvang van daklozen en hier is het nu ook ellende.
Er is in Nederland nu al jaren aan een stuk een stijging van daklozen. Er gaat ergens iets mis.
En terecht. Amsterdam is een open inrichting geworden. En eigenlijk geldt dit zo langzamerhand voor iedere grote stad in het westen van Nederland. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht. Overal is het een bende.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De Femke Halsema haat zit diep.
Wat kan Femke doen aan de situatie buiten Amsterdamquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En terecht. Amsterdam is een open inrichting geworden. En eigenlijk geldt dit zo langzamerhand voor iedere grote stad in het westen van Nederland. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht. Overal is het een bende.
natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:22 schreef Kottnauer het volgende:
Burgemeester Halsema is hoofd van de politie. Zij kan eenvoudig opdracht geven om met de lange lat het geteisem de stad uit de jagen.
Niks, dat noemde ik nog even als toevoeging. Ze is dus niet de enige die er een teringzooi van maakt. Maar qua smerigheid loopt Amsterdam wel voorop op een Utrecht bijvoorbeeld. Daar lag het centrum er tenminste nog normaal bij. Zelfs dat kun je bij Amsterdam niet meer zeggen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat kan Femke doen aan de situatie buiten Amsterdam
Ik ben lang niet meer in Amsterdam geweest, eerlijk gezegd ook geen behoefte aanquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niks, dat noemde ik nog even als toevoeging. Ze is dus niet de enige die er een teringzooi van maakt. Maar qua smerigheid loopt Amsterdam wel voorop op een Utrecht bijvoorbeeld. Daar lag het centrum er tenminste nog normaal bij. Zelfs dat kun je bij Amsterdam niet meer zeggen.
Houden zo maat. Mijn vriendin komt uit 3e wereldland Peru en zelfs die noemde Amsterdam smerig, dan weet je het wel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben lang niet meer in Amsterdam geweest, eerlijk gezegd ook geen behoefte aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |