Nouuuu, ik was vorige week in Maastricht en ik vond het daar nog smeriger dan in Rotterdam en dat zegt wel watquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Houden zo maat. Mijn vriendin komt uit 3e wereldland Peru en zelfs die noemde Amsterdam smerig, dan weet je het wel.
Heel Nederland verbloedert ja, dat is wel een feit. Vroeger hield ik van drukke steden. Als je ouder wordt ga pas het leven in een net, schoon en veilig dorp waarderen. Niks te maken met al die problemen uit de randstad. Helaas probeert de overheid inmiddels wel de problemen over te dragen aan dorpen en zal het ook niet lang meer duren voor de problemen daar gaan spelen, al zal het in mindere mate zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouuuu, ik was vorige week in Maastricht en ik vond het daar nog smeriger dan in Rotterdam en dat zegt wel watHet is op meerdere plekken armoedig. Nederland is aan het verloederen we zien het met lede ogen aan.
De boeren jagen op mensen die lichamelijk niet 100% zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Als er ergens een shithole van gemaakt moet worden, kunnen de boeren zelf dat veel beter
Ja ik heb geen beste herinnering aan die stad wat los staat van de situatie van nuquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Houden zo maat. Mijn vriendin komt uit 3e wereldland Peru en zelfs die noemde Amsterdam smerig, dan weet je het wel.
Het is hier niet veel beter hoor..quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar het oosten willen verkassen, de rust op zoeken. Ik heb het ondertussen hier wel gezien. Rotterdam was een fijne plek voor mij, maar ik herken het niet meer terug. Het is zo aan het aftakelen door o.a. de toename van daklozen dat ik er wel redelijk klaar mee ben.
Ik zie in "bureau handhavers" of zo'n dergelijk programma dat ze op de bus gezet kunnen worden maar dat ze na twee dagen weer terug zijn. Dat zal er alles mee te maken hebben dat er in Amsterdam vanalles voor ze geregeld wordt en in hun thuisland nietquote:Op zondag 30 augustus 2026 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Amsterdam zet zich actief in de markt als plek waar daklozen naartoe moeten; want daar hebben ze het goed.
Komen ze, ga je klagen dat er zo veel daklozen zijn en dat er niet genoeg geld is. Dan dekn ik: haal ze dan niet allemaal naar je stad toe, laat ze wat verspreid zitten, in de gemeenten die er óók geld voor krijgen. Het lijkt mij gewoon een fikse beleidsfout. Net als ze in Den Haag maken hoor, dat ben ik met je eens. Maar het is dan wel makkelijk om, als je zelf aantoonbare fouten hebt gemaakt, naar de fouten van anderen te wijzen. Typisch politici, naar de ander wijzen in plaats van zelf je eigen fouten erkennen en de boel verbeteren
Dit. Bij dat arrogante teefje is het altijd het probleem van een ander. De voorzienende visie van de politie afdoen als "fabeltjes" en nu blijkt dat de politie wel gelijk heeft is het ineens de schuld van Den Haag.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is me wat. Lekker recalcitrant roepen dat Amsterdam weigert allerlei wetten uit te voeren, maar als er centjes moeten komen, dan moet Den Haag eens goed luisteren.
NOS Nieuws•quote:“Er is vorig jaar 13 miljoen euro vrijgemaakt, waarvan Amsterdam 2 miljoen krijgt. Dat is veel te weinig en pakt de structurele problemen niet aan.
Zodat ze in Amstelveen en Zaandam overlast kunnen veroorzaken?quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:22 schreef Kottnauer het volgende:
Burgemeester Halsema is hoofd van de politie. Zij kan eenvoudig opdracht geven om met de lange lat het geteisem de stad uit de jagen.
En 2 miljoen voor Gaza:quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:09 schreef the-eye het volgende:
[..]
NOS Nieuws•
dinsdag 24 februari 2026, 21:32
Amsterdam schenkt Kyiv 5 ton voor herstel energievoorziening
https://nos.nl/artikel/26(...)l-energievoorziening
quote:Gemeente Amsterdam schenkt wederom 1 miljoen euro aan Gaza
Het stadsbestuur maakt opnieuw 1 miljoen euro vrij voor de humanitaire crisis in Gaza, werd duidelijk nadat de PvdA een motie indiende bij het debat over de Voorjaarsnota. ‘Op deze manier hopen we bij te kunnen dragen aan het verlichten van de humanitaire crisis aldaar.’
https://www.parool.nl/ams(...)o-aan-gaza~bb43df87/
De geflopte klushub kostte ruim 6 ton.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En 2 miljoen voor Gaza:
[..]
Mooi man, aan de ene kant letterlijk terrorisme financieren en aan de andere kant je eigen burgers laten Allahu Akbarren op CS.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En 2 miljoen voor Gaza:
[..]
Dat dit überhaupt kan, een gemeente die zich met buitenlandse zaken bemoeit...quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En 2 miljoen voor Gaza:
[..]
Ik kom niet meer wekelijks in de stad, maar als ik wel eens kijk naar die vlogs over Utrecht of andere steden, valt het in Rotterdam, in mijn beleving, wel mee.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier ook in Rotterdam een hoop daklozen en (openbaar) drugsgebruik. Er is hier zelfs een 'crackbus' waar gebruikers kunnen gebruiken.
Het gaat niet echt fantastisch met de grotere steden op dit vlak.
Ach…quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En 2 miljoen voor Gaza:
[..]
Misschien. En die hebben ook politie die hetzelfde kan doen. Gewoon wegjagen. Tot ze verdwijnen naar waar ze vandaan kwamen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zodat ze in Amstelveen en Zaandam overlast kunnen veroorzaken?
Prachtig!quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En 2 miljoen voor Gaza:
[..]
Maar dan wel binnen de stadsgrenzen van Amsterdam.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien een nieuwe maatschappij van weldadigheid oprichten?
De "provincie" (binnenring-definitie) moet maar betalen om de puinhopen in Amsterdam op te lossen?quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon geld bij Delfzijl, Almelo en Heerlen weghalen en naar de Zuidas schuiven.
Ze leeft in een parallel universum. Er zijn voorbeelden genoeg gegeven in dit onderwerp.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De Femke Halsema haat zit diep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |