SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh ja, die moet ik nog steeds afkijken. Ben maar tot de helft gekomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:01 schreef livelink het volgende:
Ik ga binnenkort naar een blockbuster. Ik ga the Odyssee toch maar kijken.
Veel plezier.quote:Op zondag 23 augustus 2026 00:01 schreef livelink het volgende:
Ik ga binnenkort naar een blockbuster. Ik ga the Odyssee toch maar kijken.
Ik kan vanavond wel luisteren, maar dat wordt dan wel wat later. Niet voor 20.00 denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:51 schreef DJ11 het volgende:
Als er niemand anders wil draaien, heb ik vanavond wel zin om een uitzending te doen.
Dan ga ik gewoon lekker rustig aan doen en beginnen om 19:49 uurquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan vanavond wel luisteren, maar dat wordt dan wel wat later. Niet voor 20.00 denk ik.
Tijdstip vooraf-track: 19:44 uurquote:Programma voor vandaag:
19:49 uur: DJ11 - Tuesday Tunes Once More
Goedenavond, welkomquote:
Goedenavond, welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
Goedenavond, ik luister ook weer mee, ben wel aan het gamen dus zal niet veel kletsen.
Lol, succes dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Oei, ik moet in de DeLorean om boodschappen, anders ben ik niet op tijd.
Dank je wel, jij draaise en de rest luisterse.quote:
The Killers - Read My Mind (Pet Shop Boys stars are blazing mix)
Reis zequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Oei, ik moet in de DeLorean om boodschappen, anders ben ik niet op tijd.
MNDR - Kimono
Jessie Ware - Don’t You Know Who I Am
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje speciaal voor @:ChocoFan (ik had er vele kunnen kiezen, trouwens)
Och Dolly.quote:
Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate (Metro 7-inch remix)
Oh, ik las gisteren wel dat het slecht met haar ging, maar dit vind ik toch wel onverwachtquote:
Ik weet het niet precies. Wat ik gisteren las was dat ze zichzelf had weggecijferd toen het met haar man slecht ging en ik interpreteerde het als dat ze haar eigen klachten had genegeerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:11 schreef Shii het volgende:
Was ze ziek? Ik vind 80 nog best wel jong eigenlijk.
Cicero - That Loving Feeling (single mix)
Ik voel een same title aankomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is een nummer dat al heel lang op de rol staat om weer eens gedraaid te worden. Het komt uit 1992, Schotland...Cicero - That Loving Feeling (single mix)
Had gekund, maar ik had al aangekondigd dat we naar Dolly zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel een same title aankomen.
Och wat sneu dan eigenlijk. Misschien als ze er eerder bij was geweest had ze nog wat aan haar eigen gezondheid kunnen doen. Maar las dat ze al heel lang samen was met haar partner en nu zijn ze weer samen. Zo zie ik het dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik gisteren las was dat ze zichzelf had weggecijferd toen het met haar man slecht ging en ik interpreteerde het als dat ze haar eigen klachten had genegeerd.
Dolly Parton - Jolene
Niks veranderlijker dan een man natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik had al aangekondigd dat we naar Dolly zouden gaan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ze heeft meerdere iconische nummers gemaakt, maar dit toch wel de eerste waar ik aan denk.Dolly Parton - Jolene
quote:“Jolene, Jolene, Jolene, Jolene, I’m begging of you please don’t take my man.” Het zijn de eerste zinnen uit de wereldhit van Dolly Parton die in 1973 op de wereld werd losgelaten. Parton, op dat moment al zes jaar gelukkig getrouwd met Carl Thomas Dean, schreef het nummer omdat haar echtgenoot wel héél vaak naar de bank trok. ‘Jolene’ blijkt namelijk een roodharige en bijzonder knappe bankmedewerkster te zijn, die met haar lange wimpers knipperde naar Carl Thomas Dean. “Hij ging zo graag naar de bank en ik zei nog: ‘Ik denk niet dat wij zo veel geld hebben. Ze moet dan wel heel knap zijn.’ Ze flirtte met hem en dat zal vast zijn ego gestreeld hebben.”
Belles with Dolly Parton - Son Of Jolene
Dolly Parton - 9 To 5
World Party - Way Down Now
Great News - Give Me Things
Ooe Ooequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan the Stones denken
Ja dat outro.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Dank je. Ik kon het koortje aan het eind niet helemaal thuis brengen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja, er blijft iets wringen. Het nummer vind ik wél erg fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dit lijkt overstuurd te klinken.
Op zich wel een geinig nummer, maar het klinkt niet lekker.
Dank voor het luisteren. Kook zequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en eten enz. Misschien tot later, maar misschien lukt het niet meer om aan te haken.
Fijne avond iedereen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en eten enz. Misschien tot later, maar misschien lukt het niet meer om aan te haken.
Fijne avond iedereen.
Ik denk eerder dat Bernhard Sumner in z'n vroege dagen gewoon nog niet zo goed bij stem was. Soms doen wat zanglessen wonderen. Dat hoor je ook bij Brandon Flowers van The Killers. Zijn vocale prestaties op het debuutalbum van The Killers zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ook Chris Martin is beter gaan zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit zal expres vals zijn? Niet dat het daarmee fijner wordt om naar te luisteren.
Er is ook een latere versie van het nummer, een soort remix waarbij een flinke laag backing vocals is bijgevoegd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:38 schreef brother52 het volgende:
Oei, een paar extra takes voor de zang was niet verkeerd geweest..
Charlie Jeer - My Madonna (extended version)
Bronski Beat - Smalltown Boy
Dank voor het luisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo richting tv.
Dank DJ11 en hopelijk tot zaterdag
Ja, ik hoor je weer inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
De server is gewijzigd. Ik ben weer in de lucht, als het goed is. Laatste poging voor vandaag.Bronski Beat - Smalltown Boy
Helaas lig je er weer uit. Dolly is aan het spoken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Mijn ervaring met storingen leert dat het veranderen van de server de enige remedie is als je meer dan één storing op rij hebt. Ik zal de collega-DJ's straks wel weer een mailtje sturen met de nieuwe info.
Leuk is anders.
Jammer hoor!. Wel bedankt voor je show tot het moment dat het fout ging! Was fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
En weer weg.
Ik zie me helaas genoodzaakt om deze uitzending vroegtijdig te beëindigen, sorry. Dit wordt niet meer wat.
Ik heb zojuist nogmaals de server ge-reset, dus zonder deze instellingen te gebruiken. Ik ga jou en de anderen een PM sturen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Thanks 11!
Ik ga morgen even kijken of het dan wel goed gaat.
Ik begin ergens rond 19:30 denk ik. Even kijken of ik nog een impromptu thema kan verzinnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:56 schreef livelink het volgende:
Mocht je van plan zijn te gaan draaien, brother52..., ik kan pas vanaf ca. 20.00 meeluisteren.
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
Welkom!
Ik heb alle huisdieren om me heen verzameld maar als er nog suggesties zijn, hoor ik ze graag.
Ik heb snel wat liedjes bij elkaar gegooid. Mocht het weer mis gaan is het niet zo heel erg.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ah, control+F5 deed wonderen. Ingeschakeld nu.
Hopelijk heb je meer geluk met de verbinding dan ik gisteren.
Dat maakt voor deze keer niet zoveel uit. Beide mag.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.Wil je suggesties via DM of in het topic?
Nou ja... we moeten natuurlijk wel van dit gedonder af. Dus ik hoop dat het vanavond gewoon goed gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb snel wat liedjes bij elkaar gegooid. Mocht het weer mis gaan is het niet zo heel erg.
Ik dacht hij draait dan wel iets van The Cats.quote:
Daarom ben ik nu ook aan het draaien, kijken als alles nu goed gaat, zou het morgen en zaterdag ook nog moeten werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... we moeten natuurlijk wel van dit gedonder af. Dus ik hoop dat het vanavond gewoon goed gaat.
Morgen als Melting uitzendt, ben ik in de oefenruimte. En ik hoop zaterdag probleemloos te kunnen draaien
Ik wil die kant best wel op gaan hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.Wil je suggesties via DM of in het topic?
Nou ben ik toch benieuwd welke kant jij denkt dat DJ11 op wilde gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil die kant best wel op gaan hoor.
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd welke kant jij denkt dat DJ11 op wilde gaan?
Klopt, maar die klinken vaak genoeg. Ik was al over andere dieren aan het nadenken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.
Daar zit geen huisdier in de bandnaam. Dus die zijn verboden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.
De verzamelnaam van huisdieren geldt toch ook wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zit geen huisdier in de bandnaam. Dus die zijn verboden.
Geen idee. brother bepaald.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
De verzamelnaam van huisdieren geldt toch ook wel?
Het zijn er ook te veel, dus dat is wel logisch.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn er ook te veel, dus dat is wel logisch.
Van wat ik nu klaar heb staan, zit het alleen in de titels. Bandnamen heb ik niet eens naar gekeken (doe ik ook eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Zitten de huisdieren alleen in de titels of ook in de bandnamen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
Een liedje over de 3 belangrijkste dingen die iedereen nodig heeft...
Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
Een liedje over de 3 belangrijkste dingen die iedereen nodig heeft...
Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
2x raden wie deze aangevraagd heeft...
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
Soms heb je aan één noot genoeg om te weten wie de dader isquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
Ik verbaasde me er ook over...quote:
Dat is niet zo heel gek.quote:
Godzijdankquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.
De eerste 3 die ik aanvroeg had hij geeneens.
quote:
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.
De eerste 3 die ik aanvroeg had hij geeneens.
Dankquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
Almost same title, different song
Al Stewart - Year Of The Cat
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?![]()
Gedraaid in de 10-jarige jubileum-uitzending van Radio 49...![]()
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?![]()
Gedraaid in de 10-jarige jubileum-uitzending van Radio 49...![]()
Nee, net zo min als een pony.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?
Wel als -ie in de gang staatquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?
En een shetlandpony dan? die hebben mensen gewoon in huis.quote:
Op de radio wordt vaak een edit gedraaid. In de Top 2000 eerder ook. Daar kwam toen (terecht) veel commentaar van luisteraars op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 1 saxsolo te lang... tenzij er nog eentje komt, dan duurt het 2 te lang.
Ik moest ook meteen denken aan een ranzig carnavalsnummer over een pony dat Vout ooit gedraaid heeft.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 1 saxsolo te lang... tenzij er nog eentje komt, dan duurt het 2 te lang.
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
En een shetlandpony dan? die hebben mensen gewoon in huis.
De porseleinen pony?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen denken aan een ranzig carnavalsnummer over een pony dat Vout ooit gedraaid heeft.
Wat varkens betreft, ben ik het met je eens... maar een konijn kan prima vind ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.
Yep, dat heb ik wel vaker. Volgende keer ga ik gewoon weer vanaf usb draaien.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.
Toch wel een redelijk bekend nummer hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik maar het was een verzoekje...
Squeeze - Cool for cats
Oh, deze ken ik wel. Lekker nummer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik maar het was een verzoekje...
Squeeze - Cool for cats
Ik ken deze ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch wel een redelijk bekend nummer hoor
Mijn zoon wilde altijd een schildpad als huisdier, maar die heb ik geweigerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
The Presidents of the USA - poor turtle![]()
Ik heb er eentje! Van pluche, gered uit de Ikeaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde altijd een schildpad als huisdier, maar die heb ik geweigerd.
Ah, als ik al mijn pluche huisdieren moet opnoemenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje! Van pluche, gered uit de Ikea
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als ik al mijn pluche huisdieren moet opnoemen![]()
Mijn zoon vindt het een misdaad tegen de menselijkheid om een knuffel weg te doen. Dus ik heb nog een hele maand vol.
Maar dat is het ook! ik heb die van mij ook allemaal nog van vroeger... Nu zijn dat er gelukkig maar 4...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt het een misdaad tegen de menselijkheid om een knuffel weg te doen. Dus ik heb nog een hele maand vol.
Een misdaad tegen de knuffelheidquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog zoveel. Hij wilde ook altijd alleen maar knuffels. Dan liepen we weer op de vrijmarkt en zei ik dat hij absoluut geen knuffel mocht kopen. Maar goed, die knuffels kreeg men ook niet verkocht, dus als hij dan weer naar een knuffel keek mocht hij hem alweer gratis hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is het ook! ik heb die van mij ook allemaal nog van vroeger... Nu zijn dat er gelukkig maar 4...
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog zoveel. Hij wilde ook altijd alleen maar knuffels. Dan liepen we weer op de vrijmarkt en zei ik dat hij absoluut geen knuffel mocht kopen. Maar goed, die knuffels kreeg men ook niet verkocht, dus als hij dan weer naar een knuffel keek mocht hij hem alweer gratis hebben
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog zoveel. Hij wilde ook altijd alleen maar knuffels. Dan liepen we weer op de vrijmarkt en zei ik dat hij absoluut geen knuffel mocht kopen. Maar goed, die knuffels kreeg men ook niet verkocht, dus als hij dan weer naar een knuffel keek mocht hij hem alweer gratis hebben
Sommige nummers eindigen gewoon zo. Ik had er voor gisteren ook eentje klaarstaan uit die categorie, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:43 schreef livelink het volgende:
Brak je hem zelf zo abrupt af? Ik zat er net lekker in.
Nee, dat was helaas het einde... Mocht voor mij nog wel 10 minuten zo doorgaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:43 schreef livelink het volgende:
Brak je hem zelf zo abrupt af? Ik zat er net lekker in.
Ah. Deze is ook lekker trouwens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat was helaas het einde... Mocht voor mij nog wel 10 minuten zo doorgaan.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:49 schreef brother52 het volgende:
Net een goudvis in een kom... steeds hetzelfde rondje...
Een kikker als huisdier zou ik ook niet waarderen.quote:
Je had er laatst toch weer 1 binnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Een kikker als huisdier zou ik ook niet waarderen.
Ja, die heeft twee dagen binnen gezeten voordat ik hem eindelijk buiten had. En hij maakte best veel lawaai ookquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je had er laatst toch weer 1 binnen?
Ze kunnen behoorlijk piepen ben ik achter gekomen... maar ik zou ook piepen wanneer er een kat tegenover me zit die 8 keer zo groot is als ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heeft twee dagen binnen gezeten voordat ik hem eindelijk buiten had. En hij maakte best veel lawaai ook
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heeft twee dagen binnen gezeten voordat ik hem eindelijk buiten had. En hij maakte best veel lawaai ook
Het zijn heel rare beesten. Hier in de duinen kom ik ze soms ook tegen. Ze zeggen dan steeds "rabbit", "rabbit"... - slaat echt nergens opquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de kikkers die zich als konijn identificeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn heel rare beesten. Hier in de duinen kom ik ze soms ook tegen. Ze zeggen dan steeds "rabbit", "rabbit"... - slaat echt nergens op
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de kikkers die zich als konijn identificeren.
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons huis lijkt wel een matrassenwinkel, gelukkig is het grote gevaarte van Ikea maandag opgehaald
Aiquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapen
Luchtbed aanschaffen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapen
Ze is bij een vriendin hier in Wijk blijven slapen. En mijn huis is weer helemaal schoon en opgeruimdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai
Ik zou die kerel dan elders laten slapen
Mmm, die heb ik wel in huis, maar ik heb er verder weinig mee. Ook niks tegen overigens.quote:
Die hoef ik ook niet als huisdier.quote:
Fijn dat ze je even geholpen heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is bij een vriendin hier in Wijk blijven slapen. En mijn huis is weer helemaal schoon en opgeruimd![]()
Ze ging er echt als een tornado doorheen. Maandag had ze de keuken, haar oude slaapkamer, badkamer, gang, wc en overloop al helemaal gedaan. En toen gisteren nog de woonkamer en mijn werkkamer. Zo heeft mijn huis er al in geen jaren meer uitgezien. Ik kon zelf de moed niet meer opbrengen en zij houdt van schoonmaken en opruimen.
Of je wil of niet, je hebt er tientallen en dat is maar goed ook, anders had je heel veel vliegen in huis gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet als huisdier.
Klopt. Is ook niet alleen mijn verantwoordelijkheid, maar we zaten er allemaal slecht in. Het is niet dat er niks gebeurde hoor, maar het was vooral overal zo'n rommel. En wij zijn alledrie ook slecht in weggooien. Daar heeft mijn dochter geen enkel probleem mee. En als een ander het doet kan ik het wel prima hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heerlijk zo’n dochter. Maar waarom is het opruimen en schoonmaken alleen jouw verantwoordelijkheid? Jullie wonen er toch met z’n drietjes…
Fijne avond verder nog DJ11quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken omdat ik een beetje gaar ben van te lang achter de computer hangen.
Bedankt voor de fijne muziek, goede voortzetting allemaal
Spullen van een ander weggooien is ook wat gemakkelijker dan je eigen spullen ben ik achter gekomen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Is ook niet alleen mijn verantwoordelijkheid, maar we zaten er allemaal slecht in. Het is niet dat er niks gebeurde hoor, maar het was vooral overal zo'n rommel. En wij zijn alledrie ook slecht in weggooien. Daar heeft mijn dochter geen enkel probleem mee. En als een ander het doet kan ik het wel prima hebben.
Fijne avond.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken omdat ik een beetje gaar ben van te lang achter de computer hangen.
Bedankt voor de fijne muziek, goede voortzetting allemaal
Wij hebben zoveel (mooie) spullen van mijn ouders weg moeten doen. Daar heb ik nog steeds af en toe pijn van. Dat was bij mij ook wel een deel van het probleem nu. Ik had toch te veel nog wel meegenomen en dat hielp niet in mijn eigen huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Spullen van een ander weggooien is ook wat gemakkelijker dan je eigen spullen ben ik achter gekomen...
Ik kan ook moeilijk dingen wegdoen maar met de spullen van mijn ouders had ik geen enkele moeite.
Zowel Matt als Emma worden aangeprezen als goede matrassen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze matras van Ikea had enorme kuilen en is nog geen 4 jaar oud, dus die werd onder garantie opgehaald en we kregen het aankoopbedrag als tegoedpas terug. Toen hadden we Matt Sleeps besteld en dat was na een nacht al niks, daar hebben we de topper van Emma op gelegd om deze anderhalve week te overbruggen. Met die topper hoopten we eerst onze matras van Ikea nog te kunnen redden, maar de kant van Symph was echt te ver heen. Dus toen via Beter Bed Emma matrassen besteld en die werden maandag geleverd maar moesten een paar dagen liggend in vorm komen. Een onder ons bed geschoven, andere in de kastenkamer waardoor ik met veel moeite kleding kon pakken. Daar lag ook al onze vorige topper opgerold te wachten tot evt nog weer gebruiken of weggeven. Zojuist de Emma’s in ons bed gelegd en nu staat er 1 Matt tegen de muur naast ons bed. De andere staat achter de bank en daar ligt ook de Emma topper op 3 eetkamerstoelen.
Dat is absoluut een matrassenoverschotquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze matras van Ikea had enorme kuilen en is nog geen 4 jaar oud, dus die werd onder garantie opgehaald en we kregen het aankoopbedrag als tegoedpas terug. Toen hadden we Matt Sleeps besteld en dat was na een nacht al niks, daar hebben we de topper van Emma op gelegd om deze anderhalve week te overbruggen. Met die topper hoopten we eerst onze matras van Ikea nog te kunnen redden, maar de kant van Symph was echt te ver heen. Dus toen via Beter Bed Emma matrassen besteld en die werden maandag geleverd maar moesten een paar dagen liggend in vorm komen. Een onder ons bed geschoven, andere in de kastenkamer waardoor ik met veel moeite kleding kon pakken. Daar lag ook al onze vorige topper opgerold te wachten tot evt nog weer gebruiken of weggeven. Zojuist de Emma’s in ons bed gelegd en nu staat er 1 Matt tegen de muur naast ons bed. De andere staat achter de bank en daar ligt ook de Emma topper op 3 eetkamerstoelen.
Ik ben ook wel een kattenmens. Ik heb eigenlijk zo goed als niks met honden.quote:
Matt is veel te slap, ook op de stevige stand.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zowel Matt als Emma worden aangeprezen als goede matrassen.
Ik heb ze zelf van Swiss Sense.
Is dit dan niks? https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-00620359/ neemt een stuk minder ruimte in dan een bankjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is absoluut een matrassenoverschot![]()
Ik wil een bedbankje gaan bestellen. Mijn dochter slaapt bijna nooit meer bij ons en dat kan dan prima voor die enkele keer dat ze blijft slapen of voor een incidentele logé
Het hangt van het formaat hond af. Kleine hondjes heb ik niks mee maar zodra zo rond het formaat van een retriever zijn kan ik ze prima hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een kattenmens. Ik heb eigenlijk zo goed als niks met honden.
Ja, ik bedoelde ook meer zo'n stoel. Deze had ik op het oog:quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is dit dan niks? https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-00620359/ neemt een stuk minder ruimte in dan een bankje
Nu hoor ik het ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor kerstbellen op de achtergrond!
Welterusten Melting. Morgen ben ik er helaas niet bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:43 schreef Melting het volgende:
@:brother52 dank voor de huisdierenmuziek. Was leuk om veel nieuwe maar oude nummers te horen.
Ik ga nu wel mijn bed in duiken.
FIjne avond nog allemaal.
Toch een fijne avond gewenst morgen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Morgen ben ik er helaas niet bij.
Je dochter is niet groot, maar dit ligvlak is wel heel kort en smalquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer zo'n stoel. Deze had ik op het oog: [ afbeelding ]
Ja, toch wel. Ze stonden altijd al op me te wachten wanneer ik ze ging voeren...quote:
Het valt volgens mij nog wel mee:quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je dochter is niet groot, maar dit ligvlak is wel heel kort en smal
Mijn buurvrouw heeft ook kippen en is er gek op. Ik word soms wel eens gek van het gekakel, maar verder heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Ze stonden altijd al op me te wachten wanneer ik ze ging voeren...![]()
Maar ik mis niet dat ze altijd in mijn hand beten...
Die van mijn broer zijn vrij stil. Ik heb ze niet echt horen kakelen. De katten hadden meer lawaai.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft ook kippen en is er gek op. Ik word soms wel eens gek van het gekakel, maar verder heb ik er geen last van.
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cmquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het valt volgens mij nog wel mee: [ afbeelding ]
Mmm, ik ga nog even verder kijken dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cm
Dat is inderdaad best smal. Bij mij zou er dan aan beide kanten een extra matras moeten liggen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cm
quote:01. Beatles - Hey Bulldog
02. Seven Mary Three - Favorite Dog
03. Ween - Mister, Would You Please Help My Pony
04. Keith Caputo - My Dear Cats
05. Jayhawks - Poor Little Fish
06. Primus - Too Many Puppies
07. Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
08. Electronica's - De Vogeltjesdans
09. Sufjan Stevens - Year of the Asthmatic Cat
10. Al Stewart - Year Of The Cat
11. Heart - Dog & Butterfly
12. Procol Harum - A Salty Dog
13. Fish - goldfish & clowns
14. Squeeze - Cool For Cats
15. The Presidents of the USA - poor turtle
16. Birth Of Joy - Fat Fish
17. DeWolff - Life in a Fish Tank
18. The Kik - Erik
19. Johan - Brown Mice
20. Stereophonics - Goldfish Bowl
21. Aimee Mann - Goose Snow Cone
22. Tori Amos - Frog on My Toe
23. Peter Gabriel - Kiss That Frog
24. Jefferson Airplane - White Rabbit
25. Radiohead - Weird Fishes/Arpeggi
26. Editors - Spiders
27. REM - Parakeet
28. The Smashing Pumpkins - The Canary Trainer
29. David Bowie - Cat People
30. The Presidents Of The United States Of America - Kitty
31. Sparks - Mickey Mouse
32. The Automatic - Rats
33. Millencolin - Ducks & Drakes
34. Toad The Wet Sprocket - Chicken
35. Pearl Jam - Rats
36. Tim Christensen - Caterpillar
37. A Perfect Circle - Pet
38. Primus - Tommy The Cat
Top!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:12 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig geen enkele hapering in de stream gehad. Wel een paar hikjes maar dat zat hier bij mij...
Het zou morgen dus ook goed moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |