quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
2x raden wie deze aangevraagd heeft...
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
Soms heb je aan één noot genoeg om te weten wie de dader isquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
Ik verbaasde me er ook over...quote:
Dat is niet zo heel gek.quote:
Godzijdankquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.
De eerste 3 die ik aanvroeg had hij geeneens.
quote:
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek.
De eerste 3 die ik aanvroeg had hij geeneens.
Dankquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
Almost same title, different song
Al Stewart - Year Of The Cat
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?![]()
Gedraaid in de 10-jarige jubileum-uitzending van Radio 49...![]()
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er Wordt Gepaard In De Gang zeker ook weer?![]()
Gedraaid in de 10-jarige jubileum-uitzending van Radio 49...![]()
Nee, net zo min als een pony.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?
Wel als -ie in de gang staatquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag is dan ook: Is een paard nog een huisdier?
En een shetlandpony dan? die hebben mensen gewoon in huis.quote:
Op de radio wordt vaak een edit gedraaid. In de Top 2000 eerder ook. Daar kwam toen (terecht) veel commentaar van luisteraars op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 1 saxsolo te lang... tenzij er nog eentje komt, dan duurt het 2 te lang.
Ik moest ook meteen denken aan een ranzig carnavalsnummer over een pony dat Vout ooit gedraaid heeft.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje duurt 1 saxsolo te lang... tenzij er nog eentje komt, dan duurt het 2 te lang.
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
En een shetlandpony dan? die hebben mensen gewoon in huis.
De porseleinen pony?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen denken aan een ranzig carnavalsnummer over een pony dat Vout ooit gedraaid heeft.
Wat varkens betreft, ben ik het met je eens... maar een konijn kan prima vind ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.
Yep, dat heb ik wel vaker. Volgende keer ga ik gewoon weer vanaf usb draaien.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat die niet in huis horen. Net zo mijn als een varken of een konijn.
Toch wel een redelijk bekend nummer hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik maar het was een verzoekje...
Squeeze - Cool for cats
Oh, deze ken ik wel. Lekker nummer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor deze voor het eerst geloof ik maar het was een verzoekje...
Squeeze - Cool for cats
Ik ken deze ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch wel een redelijk bekend nummer hoor
Mijn zoon wilde altijd een schildpad als huisdier, maar die heb ik geweigerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
The Presidents of the USA - poor turtle![]()
Ik heb er eentje! Van pluche, gered uit de Ikeaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde altijd een schildpad als huisdier, maar die heb ik geweigerd.
Ah, als ik al mijn pluche huisdieren moet opnoemenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje! Van pluche, gered uit de Ikea
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als ik al mijn pluche huisdieren moet opnoemen![]()
Mijn zoon vindt het een misdaad tegen de menselijkheid om een knuffel weg te doen. Dus ik heb nog een hele maand vol.
Maar dat is het ook! ik heb die van mij ook allemaal nog van vroeger... Nu zijn dat er gelukkig maar 4...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt het een misdaad tegen de menselijkheid om een knuffel weg te doen. Dus ik heb nog een hele maand vol.
Een misdaad tegen de knuffelheidquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |