Bronski Beat - Smalltown Boy
Dank voor het luisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo richting tv.
Dank DJ11 en hopelijk tot zaterdag
Ja, ik hoor je weer inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
De server is gewijzigd. Ik ben weer in de lucht, als het goed is. Laatste poging voor vandaag.Bronski Beat - Smalltown Boy
Helaas lig je er weer uit. Dolly is aan het spoken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Mijn ervaring met storingen leert dat het veranderen van de server de enige remedie is als je meer dan één storing op rij hebt. Ik zal de collega-DJ's straks wel weer een mailtje sturen met de nieuwe info.
Leuk is anders.
Jammer hoor!. Wel bedankt voor je show tot het moment dat het fout ging! Was fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
En weer weg.
Ik zie me helaas genoodzaakt om deze uitzending vroegtijdig te beëindigen, sorry. Dit wordt niet meer wat.
Ik heb zojuist nogmaals de server ge-reset, dus zonder deze instellingen te gebruiken. Ik ga jou en de anderen een PM sturen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Thanks 11!
Ik ga morgen even kijken of het dan wel goed gaat.
Ik begin ergens rond 19:30 denk ik. Even kijken of ik nog een impromptu thema kan verzinnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:56 schreef livelink het volgende:
Mocht je van plan zijn te gaan draaien, brother52..., ik kan pas vanaf ca. 20.00 meeluisteren.
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
Welkom!
Ik heb alle huisdieren om me heen verzameld maar als er nog suggesties zijn, hoor ik ze graag.
Ik heb snel wat liedjes bij elkaar gegooid. Mocht het weer mis gaan is het niet zo heel erg.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ah, control+F5 deed wonderen. Ingeschakeld nu.
Hopelijk heb je meer geluk met de verbinding dan ik gisteren.
Dat maakt voor deze keer niet zoveel uit. Beide mag.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.Wil je suggesties via DM of in het topic?
Nou ja... we moeten natuurlijk wel van dit gedonder af. Dus ik hoop dat het vanavond gewoon goed gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb snel wat liedjes bij elkaar gegooid. Mocht het weer mis gaan is het niet zo heel erg.
Ik dacht hij draait dan wel iets van The Cats.quote:
Daarom ben ik nu ook aan het draaien, kijken als alles nu goed gaat, zou het morgen en zaterdag ook nog moeten werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... we moeten natuurlijk wel van dit gedonder af. Dus ik hoop dat het vanavond gewoon goed gaat.
Morgen als Melting uitzendt, ben ik in de oefenruimte. En ik hoop zaterdag probleemloos te kunnen draaien
Ik wil die kant best wel op gaan hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal de zeer voor de hand liggende kant niet op gaan.Wil je suggesties via DM of in het topic?
Nou ben ik toch benieuwd welke kant jij denkt dat DJ11 op wilde gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil die kant best wel op gaan hoor.
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd welke kant jij denkt dat DJ11 op wilde gaan?
Klopt, maar die klinken vaak genoeg. Ik was al over andere dieren aan het nadenken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.
Daar zit geen huisdier in de bandnaam. Dus die zijn verboden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan de Pet Shop Boys, maar misschien geldt het alleen voor titels van nummers.
De verzamelnaam van huisdieren geldt toch ook wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zit geen huisdier in de bandnaam. Dus die zijn verboden.
Geen idee. brother bepaald.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
De verzamelnaam van huisdieren geldt toch ook wel?
Het zijn er ook te veel, dus dat is wel logisch.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn er ook te veel, dus dat is wel logisch.
Van wat ik nu klaar heb staan, zit het alleen in de titels. Bandnamen heb ik niet eens naar gekeken (doe ik ook eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Zitten de huisdieren alleen in de titels of ook in de bandnamen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
Een liedje over de 3 belangrijkste dingen die iedereen nodig heeft...
Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
Een liedje over de 3 belangrijkste dingen die iedereen nodig heeft...
Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |