Ik voel een same title aankomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is een nummer dat al heel lang op de rol staat om weer eens gedraaid te worden. Het komt uit 1992, Schotland...Cicero - That Loving Feeling (single mix)
Had gekund, maar ik had al aangekondigd dat we naar Dolly zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel een same title aankomen.
Och wat sneu dan eigenlijk. Misschien als ze er eerder bij was geweest had ze nog wat aan haar eigen gezondheid kunnen doen. Maar las dat ze al heel lang samen was met haar partner en nu zijn ze weer samen. Zo zie ik het dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik gisteren las was dat ze zichzelf had weggecijferd toen het met haar man slecht ging en ik interpreteerde het als dat ze haar eigen klachten had genegeerd.
Dolly Parton - Jolene
Niks veranderlijker dan een man natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik had al aangekondigd dat we naar Dolly zouden gaan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ze heeft meerdere iconische nummers gemaakt, maar dit toch wel de eerste waar ik aan denk.Dolly Parton - Jolene
quote:“Jolene, Jolene, Jolene, Jolene, I’m begging of you please don’t take my man.” Het zijn de eerste zinnen uit de wereldhit van Dolly Parton die in 1973 op de wereld werd losgelaten. Parton, op dat moment al zes jaar gelukkig getrouwd met Carl Thomas Dean, schreef het nummer omdat haar echtgenoot wel héél vaak naar de bank trok. ‘Jolene’ blijkt namelijk een roodharige en bijzonder knappe bankmedewerkster te zijn, die met haar lange wimpers knipperde naar Carl Thomas Dean. “Hij ging zo graag naar de bank en ik zei nog: ‘Ik denk niet dat wij zo veel geld hebben. Ze moet dan wel heel knap zijn.’ Ze flirtte met hem en dat zal vast zijn ego gestreeld hebben.”
Belles with Dolly Parton - Son Of Jolene
Dolly Parton - 9 To 5
World Party - Way Down Now
Great News - Give Me Things
Ooe Ooequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan the Stones denken
Ja dat outro.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Dank je. Ik kon het koortje aan het eind niet helemaal thuis brengen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ja, er blijft iets wringen. Het nummer vind ik wél erg fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Dit lijkt overstuurd te klinken.
Op zich wel een geinig nummer, maar het klinkt niet lekker.
Dank voor het luisteren. Kook zequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en eten enz. Misschien tot later, maar misschien lukt het niet meer om aan te haken.
Fijne avond iedereen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en eten enz. Misschien tot later, maar misschien lukt het niet meer om aan te haken.
Fijne avond iedereen.
Ik denk eerder dat Bernhard Sumner in z'n vroege dagen gewoon nog niet zo goed bij stem was. Soms doen wat zanglessen wonderen. Dat hoor je ook bij Brandon Flowers van The Killers. Zijn vocale prestaties op het debuutalbum van The Killers zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ook Chris Martin is beter gaan zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit zal expres vals zijn? Niet dat het daarmee fijner wordt om naar te luisteren.
Er is ook een latere versie van het nummer, een soort remix waarbij een flinke laag backing vocals is bijgevoegd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:38 schreef brother52 het volgende:
Oei, een paar extra takes voor de zang was niet verkeerd geweest..
Charlie Jeer - My Madonna (extended version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |