Ja, dat zijn de kikkers die zich als konijn identificeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn heel rare beesten. Hier in de duinen kom ik ze soms ook tegen. Ze zeggen dan steeds "rabbit", "rabbit"... - slaat echt nergens op
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de kikkers die zich als konijn identificeren.
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons huis lijkt wel een matrassenwinkel, gelukkig is het grote gevaarte van Ikea maandag opgehaald
Aiquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapen
Luchtbed aanschaffen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had laatst het bed van mijn dochter afgebroken en afgevoerd en toen ook haar nog best wel nieuwe matras afgevoerd. En nu kwam mijn dochter mij deze week helpen om het huis weer opgeruimd en leefbaar te krijgen, kon ze niet eens meer blijven slapen
Ze is bij een vriendin hier in Wijk blijven slapen. En mijn huis is weer helemaal schoon en opgeruimdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai
Ik zou die kerel dan elders laten slapen
Mmm, die heb ik wel in huis, maar ik heb er verder weinig mee. Ook niks tegen overigens.quote:
Die hoef ik ook niet als huisdier.quote:
Fijn dat ze je even geholpen heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is bij een vriendin hier in Wijk blijven slapen. En mijn huis is weer helemaal schoon en opgeruimd![]()
Ze ging er echt als een tornado doorheen. Maandag had ze de keuken, haar oude slaapkamer, badkamer, gang, wc en overloop al helemaal gedaan. En toen gisteren nog de woonkamer en mijn werkkamer. Zo heeft mijn huis er al in geen jaren meer uitgezien. Ik kon zelf de moed niet meer opbrengen en zij houdt van schoonmaken en opruimen.
Of je wil of niet, je hebt er tientallen en dat is maar goed ook, anders had je heel veel vliegen in huis gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet als huisdier.
Klopt. Is ook niet alleen mijn verantwoordelijkheid, maar we zaten er allemaal slecht in. Het is niet dat er niks gebeurde hoor, maar het was vooral overal zo'n rommel. En wij zijn alledrie ook slecht in weggooien. Daar heeft mijn dochter geen enkel probleem mee. En als een ander het doet kan ik het wel prima hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heerlijk zo’n dochter. Maar waarom is het opruimen en schoonmaken alleen jouw verantwoordelijkheid? Jullie wonen er toch met z’n drietjes…
Fijne avond verder nog DJ11quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken omdat ik een beetje gaar ben van te lang achter de computer hangen.
Bedankt voor de fijne muziek, goede voortzetting allemaal
Spullen van een ander weggooien is ook wat gemakkelijker dan je eigen spullen ben ik achter gekomen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Is ook niet alleen mijn verantwoordelijkheid, maar we zaten er allemaal slecht in. Het is niet dat er niks gebeurde hoor, maar het was vooral overal zo'n rommel. En wij zijn alledrie ook slecht in weggooien. Daar heeft mijn dochter geen enkel probleem mee. En als een ander het doet kan ik het wel prima hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |