Fijne avond.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken omdat ik een beetje gaar ben van te lang achter de computer hangen.
Bedankt voor de fijne muziek, goede voortzetting allemaal
Wij hebben zoveel (mooie) spullen van mijn ouders weg moeten doen. Daar heb ik nog steeds af en toe pijn van. Dat was bij mij ook wel een deel van het probleem nu. Ik had toch te veel nog wel meegenomen en dat hielp niet in mijn eigen huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Spullen van een ander weggooien is ook wat gemakkelijker dan je eigen spullen ben ik achter gekomen...
Ik kan ook moeilijk dingen wegdoen maar met de spullen van mijn ouders had ik geen enkele moeite.
Zowel Matt als Emma worden aangeprezen als goede matrassen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze matras van Ikea had enorme kuilen en is nog geen 4 jaar oud, dus die werd onder garantie opgehaald en we kregen het aankoopbedrag als tegoedpas terug. Toen hadden we Matt Sleeps besteld en dat was na een nacht al niks, daar hebben we de topper van Emma op gelegd om deze anderhalve week te overbruggen. Met die topper hoopten we eerst onze matras van Ikea nog te kunnen redden, maar de kant van Symph was echt te ver heen. Dus toen via Beter Bed Emma matrassen besteld en die werden maandag geleverd maar moesten een paar dagen liggend in vorm komen. Een onder ons bed geschoven, andere in de kastenkamer waardoor ik met veel moeite kleding kon pakken. Daar lag ook al onze vorige topper opgerold te wachten tot evt nog weer gebruiken of weggeven. Zojuist de Emma’s in ons bed gelegd en nu staat er 1 Matt tegen de muur naast ons bed. De andere staat achter de bank en daar ligt ook de Emma topper op 3 eetkamerstoelen.
Dat is absoluut een matrassenoverschotquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze matras van Ikea had enorme kuilen en is nog geen 4 jaar oud, dus die werd onder garantie opgehaald en we kregen het aankoopbedrag als tegoedpas terug. Toen hadden we Matt Sleeps besteld en dat was na een nacht al niks, daar hebben we de topper van Emma op gelegd om deze anderhalve week te overbruggen. Met die topper hoopten we eerst onze matras van Ikea nog te kunnen redden, maar de kant van Symph was echt te ver heen. Dus toen via Beter Bed Emma matrassen besteld en die werden maandag geleverd maar moesten een paar dagen liggend in vorm komen. Een onder ons bed geschoven, andere in de kastenkamer waardoor ik met veel moeite kleding kon pakken. Daar lag ook al onze vorige topper opgerold te wachten tot evt nog weer gebruiken of weggeven. Zojuist de Emma’s in ons bed gelegd en nu staat er 1 Matt tegen de muur naast ons bed. De andere staat achter de bank en daar ligt ook de Emma topper op 3 eetkamerstoelen.
Ik ben ook wel een kattenmens. Ik heb eigenlijk zo goed als niks met honden.quote:
Matt is veel te slap, ook op de stevige stand.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zowel Matt als Emma worden aangeprezen als goede matrassen.
Ik heb ze zelf van Swiss Sense.
Is dit dan niks? https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-00620359/ neemt een stuk minder ruimte in dan een bankjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is absoluut een matrassenoverschot![]()
Ik wil een bedbankje gaan bestellen. Mijn dochter slaapt bijna nooit meer bij ons en dat kan dan prima voor die enkele keer dat ze blijft slapen of voor een incidentele logé
Het hangt van het formaat hond af. Kleine hondjes heb ik niks mee maar zodra zo rond het formaat van een retriever zijn kan ik ze prima hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een kattenmens. Ik heb eigenlijk zo goed als niks met honden.
Ja, ik bedoelde ook meer zo'n stoel. Deze had ik op het oog:quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is dit dan niks? https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-00620359/ neemt een stuk minder ruimte in dan een bankje
Nu hoor ik het ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor kerstbellen op de achtergrond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |