Welterusten Melting. Morgen ben ik er helaas niet bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:43 schreef Melting het volgende:
@:brother52 dank voor de huisdierenmuziek. Was leuk om veel nieuwe maar oude nummers te horen.
Ik ga nu wel mijn bed in duiken.
FIjne avond nog allemaal.
Toch een fijne avond gewenst morgen dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Morgen ben ik er helaas niet bij.
Je dochter is niet groot, maar dit ligvlak is wel heel kort en smalquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer zo'n stoel. Deze had ik op het oog: [ afbeelding ]
Ja, toch wel. Ze stonden altijd al op me te wachten wanneer ik ze ging voeren...quote:
Het valt volgens mij nog wel mee:quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je dochter is niet groot, maar dit ligvlak is wel heel kort en smal
Mijn buurvrouw heeft ook kippen en is er gek op. Ik word soms wel eens gek van het gekakel, maar verder heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Ze stonden altijd al op me te wachten wanneer ik ze ging voeren...![]()
Maar ik mis niet dat ze altijd in mijn hand beten...
Die van mijn broer zijn vrij stil. Ik heb ze niet echt horen kakelen. De katten hadden meer lawaai.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft ook kippen en is er gek op. Ik word soms wel eens gek van het gekakel, maar verder heb ik er geen last van.
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cmquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het valt volgens mij nog wel mee: [ afbeelding ]
Mmm, ik ga nog even verder kijken dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cm
Dat is inderdaad best smal. Bij mij zou er dan aan beide kanten een extra matras moeten liggen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou er niet op passen, 60cm is veel te smal voor een volwassene, een ledikantje is ook 60cm
quote:01. Beatles - Hey Bulldog
02. Seven Mary Three - Favorite Dog
03. Ween - Mister, Would You Please Help My Pony
04. Keith Caputo - My Dear Cats
05. Jayhawks - Poor Little Fish
06. Primus - Too Many Puppies
07. Biffy Clyro - Kittens, Cakes and Cuddles
08. Electronica's - De Vogeltjesdans
09. Sufjan Stevens - Year of the Asthmatic Cat
10. Al Stewart - Year Of The Cat
11. Heart - Dog & Butterfly
12. Procol Harum - A Salty Dog