Ik ben heel vaak op vakantie geweest in de buurt van Swalmenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance.
Ik heb de indruk dat mijn huidig brein dit soort shit een stuk minder terugvindt dan mijn vroegere. Dingen verdwijnen tegenwoordig veel sneller in een soep van 'heb ik vast ooit wel eens over gehoord'.
Het verbaast mij meer dat zoveel mensen wél weten waar Swalmen ligt. Dat geeft me vermoedens van snooddoenerij
FOK!wet, ik ging toevallig boodschappen doen bij de Combi, daar was alle Dr. Oetker geleisuiker ¤1,49 en ruim op voorraad. Dus vijf pakken meegenomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Nee @:AnneX die zit nog vol met aardbeien die we over hadden van de uitwisselingDaar moet ik nog jam van maken maar nergens is meer goedkope 1+3 geleisuiker te vinden. Ik vertik het eigenlijk om dure Dr Oetker te kopen.
Is die bakker dan al openquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best vers brood bakken als langskomt met een potje jamquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Is die bakker dan al open
Doordeweeks van 6 tot 18, zaterdag tot 12:30 en zondag van 8 tot 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zie: rijke tata.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben na mijn eindexamen drie weken met mijn ouders in de VS geweest voor een rondreiser was een plan om de laatste dagen op Haïti door te brengen maar dat is zo kneiterver vliegen vanaf LA dat we het niet deden. Rechtuit richting Japa, heb im onthouden. Zodoende.
Hawai. Niet Haïtiquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie: rijke tata.
Op 3 dagen Mexico na (mee met stewardess) ben ik nog nooit op dat hele continent geweest.
Ik ging buiten Europa de andere kant op richting Azië. Of omlaag naar Afrika.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Doen jullie dan ook aan Polarsteps?
Ik word een beetje moe van al die updates van kennissen/oud collega's...![]()
Dat balanceert dan wel weer mooi zoquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben dan weer nooit in Azië geweest. En in Afrika niet verder dan Egypte
Selectief. @Cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ik heb wel een account maar ik post er zelf bijna niks.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ja! Ik lees alles.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
TRV / Fles' Travelsnacks #2
TRV / Fles' Travelsnacks #3
TRV / Fles' Travelsnacks #4
TRV / Fles' Travelsnacks #5
TRV / Fles' Travelsnacks #6
TRV / Fles' Travelsnacks #7
TRV / Fles' Travelsnacks #8
TRV / Fles' Travelsnacks #9
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.quote:
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Fijn is dat he, dat nagenieten!
Of weer opzoeken als iemand ergens geweest is en jij bent dat ook... weer ff kijken. Goed voor weer een uur fotoalbums napluizen of op je eigen site lekker lang kijken
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ik krijg geen updates, moet echt zelf gaan kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?
Zonder mensen. 's Ochtends vroeg, statief mee, paar ND filters, laagste gevoeligheid en diafragma ver dicht zou ik dan proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).
Helaas was het een boel inhoudelijke feedback waarvoor ik nog allerlei dingen moest opzoeken en nazoeken enz. En een hoop irritante "ik denk dat dit anders geformuleerd moet" zonder hoe danquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tekst kan ik je wel mee helpen als je wil. Ik kan dat best goed
heel veel woorden voor "het is klaar"?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helaas was het een boel inhoudelijke feedback waarvoor ik nog allerlei dingen moest opzoeken en nazoeken enz. En een hoop irritante "ik denk dat dit anders geformuleerd moet" zonder hoe dan
Maarrrrrr ik ben klaar!
Morgen nog even m'n R scriptje voor de figuur een keer runnen, wat laatste dingetjes veranderen aan o.a. de legenda, en een ppt-slide-formaat van de figuur laten uitpoepen zodat een van de andere auteurs ermee kan gaan pronken op een congres. Nu niet fris genoeg meer voor R scriptjes.
Veel woorden voor "uiteindelijk heb ik de helft van de commentaren genegeerd en de andere helft klakkeloos geaccepteerd" primaquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel veel woorden voor "het is klaar"?![]()
Ook prima natuurlijk
Ik had Uruguay ergens naast Suriname gegoktquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gaat binnenkort een weekendje met @:tele6 naar Uruguay![]()
Nee niet slechtquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:00 schreef Tele6 het volgende:
#Polderprikker nummer 84 • 4899/5000
🟦1000 🟩997 🟦1000 🟩931 🟩971
https://polderprikker.nl/
Niet slecht
Da's Frans Guyanaquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had Uruguay ergens naast Suriname gegokt![]()
Dan zit je wel een half continent verkeerd
Oh huuuu en dan een miljard foto's posten en als ze terug zijn van vakantie heb je de foto's wel gezien?.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.
https://www.polarsteps.com/nl/about
Ik heb deze vakantie ook gepost:Dquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Selectief. @:cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.
Toen al stations en treinen 😎quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oooit, toen ik in Breda op het volwassenenonderwijs terecht kwam omdat ik 5 en 6 VWo in 1 jaar moest doen.
was er een topografietestje. 118 plaatsnamen in Nederland, hoeveel kun je er noemen?. Klasgemiddelde was 25-30. Mijn buurman Ad Maas kwam tot 80. Ik haalde er 116. IJsselstein en Veendam hadden geen station destijds.Excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn IJsselsteinquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oooit, toen ik in Breda op het volwassenenonderwijs terecht kwam omdat ik 5 en 6 VWo in 1 jaar moest doen.
was er een topografietestje. 118 plaatsnamen in Nederland, hoeveel kun je er noemen?. Klasgemiddelde was 25-30. Mijn buurman Ad Maas kwam tot 80. Ik haalde er 116. IJsselstein en Veendam hadden geen station destijds.Excuses.
Deed je VAVO of Luzac? En waarom moest je dat?quote:Op maandag 24 augustus 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Baronie college. Was in 4 en in 5 van het gym blijven zitten en toen moest ik erafquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Deed je VAVO of Luzac? En waarom moest je dat?
Ik had heel geen Delfzijl gezien, ik zag ..haven en moest naar mijn NIEUWE stofzuiger want de dweil viel eronderuit omdat ik die er niet goed had ingeklikt dus tikte snel ergens in de buurt van Rotterdamquote:
Ja ik dacht dus vorige keer zat ik aan de verkeerde kant dus nu pak ik de andere. Dat was dus dezelfde als de vorige keer.quote:
Hoe vaak heb jij een nieuwe stofzuiger?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had heel geen Delfzijl gezien, ik zag ..haven en moest naar mijn NIEUWE stofzuiger want de dweil viel eronderuit omdat ik die er niet goed had ingeklikt dus tikte snel ergens in de buurt van Rotterdam
Ik kocht de vorige in 22 dus blijkbaar deze na 4 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij een nieuwe stofzuiger?
De kelder lijkt me dan handiger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kocht de vorige in 22 dus blijkbaar deze na 4 jaar.
De oude heeft verrotte afgrondsensoren, die verhuist naar boven waar dat geen probleem is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Langer wakker helpt
www.maptap.gg August 25
94🏅 94🏅 96🔥 92🏆 85🎓
Final score: 911
#Polderprikker nummer 85 • 4411/5000
🟩999 🟨847 🟩902 🟨745 🟩918
Niet echt druk spreekuur gehad..stagiaire heeft het internet uit en had geen idee (niet in het Nederlands en niet in het Engels) van een postzegel was en bij het woord “aangetekend “ was de blik nog leger![]()
Ook kwam er een oud cliënt langs, had nog geen nieuws over verblijfsvergunning maar wel appjes van zijn familie, kogels, pistolen, kartelmes. Client is homoseksueel en daar is de familie niet mee eens.
Roborock S7quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ha, ik had ook in de buurt van Rotterdam![]()
Welke is je oude en welke is nu je nieuwe @:Vanyel?
Een witte.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kelder lijkt me dan handiger.
Is dat niet op afroep dan? Gewoon bij inchecken daarover beginnen dat je toch wel heel graag een massage wil. Verdienen ze geld zat op. Best kans dat ze dan even gaan bellen of de masseuse in het dorp die week nog een gaatje heeft etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:36 schreef Barreltje het volgende:
bwuh. hotel met wellness geboekt, blijkt er op de dagen dat we er zijn geen "dame" aanwezig te zijn. dan maar dobberen in het zwembad..
quote:
Het moet ff landen bij hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit weekend verder met offensief 'pa aan passend loophulpmiddel helpen'![]()
We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij![]()
Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.
Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.
Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn
Inleveren is zeker moeilijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Het moet ff landen bij hem.
Inleveren is moeilijk
Ik had mazzel de onderkant aangeklikt te hebben, de bovenkant hoort er blijkbaar niet bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:30 schreef Tele6 het volgende:
#Polderprikker nummer 85 • 4248/5000
🟨578 🟨777 🟩998 🟩903 🟩992
IJmuiden compleet de verkeerde haven geprikt
Hier proberen we de eigenwijze ouder uit huis te krijgen.... Ook een groot feestquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit weekend verder met offensief 'pa aan passend loophulpmiddel helpen'![]()
We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij![]()
Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.
Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.
Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |