Ik had heel geen Delfzijl gezien, ik zag ..haven en moest naar mijn NIEUWE stofzuiger want de dweil viel eronderuit omdat ik die er niet goed had ingeklikt dus tikte snel ergens in de buurt van Rotterdamquote:
Ja ik dacht dus vorige keer zat ik aan de verkeerde kant dus nu pak ik de andere. Dat was dus dezelfde als de vorige keer.quote:
Hoe vaak heb jij een nieuwe stofzuiger?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had heel geen Delfzijl gezien, ik zag ..haven en moest naar mijn NIEUWE stofzuiger want de dweil viel eronderuit omdat ik die er niet goed had ingeklikt dus tikte snel ergens in de buurt van Rotterdam
Ik kocht de vorige in 22 dus blijkbaar deze na 4 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij een nieuwe stofzuiger?
De kelder lijkt me dan handiger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kocht de vorige in 22 dus blijkbaar deze na 4 jaar.
De oude heeft verrotte afgrondsensoren, die verhuist naar boven waar dat geen probleem is.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Langer wakker helpt
www.maptap.gg August 25
94🏅 94🏅 96🔥 92🏆 85🎓
Final score: 911
#Polderprikker nummer 85 • 4411/5000
🟩999 🟨847 🟩902 🟨745 🟩918
https://polderprikker.nl/
Niet echt druk spreekuur gehad..stagiaire heeft het internet uit en had geen idee (niet in het Nederlands en niet in het Engels) van een postzegel was en bij het woord “aangetekend “ was de blik nog leger![]()
Ook kwam er een oud cliënt langs, had nog geen nieuws over verblijfsvergunning maar wel appjes van zijn familie, kogels, pistolen, kartelmes. Client is homoseksueel en daar is de familie niet mee eens.
Roborock S7quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ha, ik had ook in de buurt van Rotterdam![]()
Welke is je oude en welke is nu je nieuwe @:Vanyel?
Een witte.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kelder lijkt me dan handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |