FOK!wet, ik ging toevallig boodschappen doen bij de Combi, daar was alle Dr. Oetker geleisuiker ¤1,49 en ruim op voorraad. Dus vijf pakken meegenomen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Nee @:AnneX die zit nog vol met aardbeien die we over hadden van de uitwisselingDaar moet ik nog jam van maken maar nergens is meer goedkope 1+3 geleisuiker te vinden. Ik vertik het eigenlijk om dure Dr Oetker te kopen.
Is die bakker dan al openquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best vers brood bakken als langskomt met een potje jamquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Is die bakker dan al open
Doordeweeks van 6 tot 18, zaterdag tot 12:30 en zondag van 8 tot 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zie: rijke tata.quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben na mijn eindexamen drie weken met mijn ouders in de VS geweest voor een rondreiser was een plan om de laatste dagen op Haïti door te brengen maar dat is zo kneiterver vliegen vanaf LA dat we het niet deden. Rechtuit richting Japa, heb im onthouden. Zodoende.
Hawai. Niet Haïtiquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie: rijke tata.
Op 3 dagen Mexico na (mee met stewardess) ben ik nog nooit op dat hele continent geweest.
Ik ging buiten Europa de andere kant op richting Azië. Of omlaag naar Afrika.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Doen jullie dan ook aan Polarsteps?
Ik word een beetje moe van al die updates van kennissen/oud collega's...![]()
Dat balanceert dan wel weer mooi zoquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben dan weer nooit in Azië geweest. En in Afrika niet verder dan Egypte
Selectief. @Cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ik heb wel een account maar ik post er zelf bijna niks.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ja! Ik lees alles.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
TRV / Fles' Travelsnacks #2
TRV / Fles' Travelsnacks #3
TRV / Fles' Travelsnacks #4
TRV / Fles' Travelsnacks #5
TRV / Fles' Travelsnacks #6
TRV / Fles' Travelsnacks #7
TRV / Fles' Travelsnacks #8
TRV / Fles' Travelsnacks #9
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.quote:
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Fijn is dat he, dat nagenieten!
Of weer opzoeken als iemand ergens geweest is en jij bent dat ook... weer ff kijken. Goed voor weer een uur fotoalbums napluizen of op je eigen site lekker lang kijken
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ik krijg geen updates, moet echt zelf gaan kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?
Zonder mensen. 's Ochtends vroeg, statief mee, paar ND filters, laagste gevoeligheid en diafragma ver dicht zou ik dan proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |