abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221645866
Dat uurtje had ik er nog wel aan vastgeplakt @Blues _O-

Arme kat @Sarabi Met Elin ging het met de bloeddruk medicatie ook beter, heeft ze zo’n 1,5 -2 jaar gehad, daarna was alles ontregeld en kwam het ook niet meer goed, te veel aan de hand aan de binnenkant.

Enorm druk met administratie en weer even mijn haat voor sharepoint, onedrive en excel uitspreken. Ieder onderdeel apart haat ik al, maar wanneer je het moet combineren (met een uitgeklede versie want vrijwilliger) is het helemaal janken.
Tel daarbij een collega (van elders) die met lijsten aan de gang ging die nog niet bijgewerkt waren omdat de informatie nog niet binnen was…. o|O

En ook nog snel de ramen dicht moeten doen want in de buurt werd er flink wiet gerookt en daarvan krijg ik barstende hoofdpijn. Ook gehoord dat er 2 vrijwilligers stoppen die ik al heel lang ken door alles rondom het kloterige onmenselijke migratie is -O- en een advocaat die zegt mijn mail niet te hebben ontvangen terwijl ik een out of office heb. Hoe dan?

Het was een -O- dag
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 17:48:40 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221646138
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Nee @:AnneX die zit nog vol met aardbeien die we over hadden van de uitwisseling _O- Daar moet ik nog jam van maken maar nergens is meer goedkope 1+3 geleisuiker te vinden. Ik vertik het eigenlijk om dure Dr Oetker te kopen.
FOK!wet, ik ging toevallig boodschappen doen bij de Combi, daar was alle Dr. Oetker geleisuiker ¤1,49 en ruim op voorraad. Dus vijf pakken meegenomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 18:39:29 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221646387
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan. ;)
pi_221646607
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Dus mocht iemand hier in de buurt komen, kom rustig langs voor een potje jam. Als je je op tijd meld fiets ik voor die tijd even langs de bakker zodat de jam op een vers broodje kan. ;)
Is die bakker dan al open :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221646647
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik wil best vers brood bakken als langskomt met een potje jam :P
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 19:15:49 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221646688
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 19:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Is die bakker dan al open :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doordeweeks van 6 tot 18, zaterdag tot 12:30 en zondag van 8 tot 11.
pi_221646888
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben na mijn eindexamen drie weken met mijn ouders in de VS geweest voor een rondreis O+ er was een plan om de laatste dagen op Haïti door te brengen maar dat is zo kneiterver vliegen vanaf LA dat we het niet deden. Rechtuit richting Japa, heb im onthouden. Zodoende.
Zie: rijke tata.
Op 3 dagen Mexico na (mee met stewardess) ben ik nog nooit op dat hele continent geweest.
Ik ging buiten Europa de andere kant op richting Azië. Of omlaag naar Afrika.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221646940
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 19:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zie: rijke tata.
Op 3 dagen Mexico na (mee met stewardess) ben ik nog nooit op dat hele continent geweest.
Ik ging buiten Europa de andere kant op richting Azië. Of omlaag naar Afrika.
Hawai. Niet Haïti 8)7

Ik ben dan weer nooit in Azië geweest. En in Afrika niet verder dan Egypte.

Ik heb ook nog een zus in de VS. Ben blij dat ik haar twee keer heb kunnen bezoeken. Als de politieke wind niet tegenzit, zou ik haar graag over vier jaar weer bezoeken. Daar spaar ik alvast voor, ik ben namelijk geen rijke tata :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 24-08-2026 20:06:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221646982
Doen jullie dan ook aan Polarsteps?
Ik word een beetje moe van al die updates van kennissen/oud collega's... :D :@
pi_221646995
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Wat is dat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221647000
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 19:56 schreef Clubsoda het volgende:

Ik ben dan weer nooit in Azië geweest. En in Afrika niet verder dan Egypte
Dat balanceert dan wel weer mooi zo
pi_221647010
Geen behoefte ook eigenlijk. Ik ben niet avontuurlijk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221647049
quote:
Selectief. @Cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.
pi_221647057
quote:
Ik heb wel een account maar ik post er zelf bijna niks.

Maar de meesten van julie kennen Fles' Travelsnacks toch wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221647090
Wij hebben onze site voor onze vakantieverslagen (die meer voor onszelf zijn dan voor anderen, maar leuk om te spammen omdat je dan in die sfeerbubbel zit O+ ).
pi_221647104
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:

Wat is dat?
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.

https://www.polarsteps.com/nl/about
pi_221647107
Holy mother of God je zult maar nu ineens als totale onwetende tegen mijn Travelsnacks aanlopen. Dat wordt ongeveer 17 dagen niet slapen dan :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221647112
Ik ben zo blij dat ik veel gezien heb in de afgelopen jaren. Had ik gewacht tot “dat doe ik later” had ik nu wel enorm gebaald. Azie heeft me nooit zo getrokken (Singapore geweest voor werk, geen behoefte om daar langer t in de omgeving te blijven), VS 1x vakantie en 2x werk, veel Europa, Afrika en midden oosten.
Bijna altijd genoten en geniet nu nog na.
pi_221647122
Fijn is dat he, dat nagenieten!
Of weer opzoeken als iemand ergens geweest is en jij bent dat ook... weer ff kijken. Goed voor weer een uur fotoalbums napluizen of op je eigen site lekker lang kijken O+
pi_221647250
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Fijn is dat he, dat nagenieten!
Of weer opzoeken als iemand ergens geweest is en jij bent dat ook... weer ff kijken. Goed voor weer een uur fotoalbums napluizen of op je eigen site lekker lang kijken O+
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).
  maandag 24 augustus 2026 @ 20:45:02 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221647273
quote:
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221647473
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?
Ik krijg geen updates, moet echt zelf gaan kijken
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 21:10:55 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221647516
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).
Zonder mensen. 's Ochtends vroeg, statief mee, paar ND filters, laagste gevoeligheid en diafragma ver dicht zou ik dan proberen.

Jordanië, dan denk ik aan Jan. Was mee met de eerste uitzending van de Natres ooit, naar Jordanië. Vorige week stond toevallig een stuk in de krant O+
https://www.dvhn.nl/regio(...)et-ik/160209817.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')