Dat is het mooiste wat er isquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb van 4 mensen feedback gekregen op een tekst voor werk en moet vandaag de feedback verwerken. Ik heb GEEN ZIN.
Tekst kan ik je wel mee helpen als je wil. Ik kan dat best goedquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah, ik zal toch echt zelf naar de tekst moeten kijken. En ik moet een figuur aanpassen, dus terug in m'n code duiken en alles wat ik niet geprogrammeerd krijg in Inkscape verder netjes maken. Gedoe
Doe ik wel voor je.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:11 schreef Barreltje het volgende:
ik post em maar gewoon NIET voor vandaag
![]()
![]()
Dit roept toch vragen op over hoeveel tijd jij in je leven over landkaarten gebogen hebt gezeten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 24
94🏅 100🎯 92🏆 83😁 100🎯
Final score: 927
#Polderprikker nummer 84 • 4988/5000
🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟩988
https://polderprikker.nl/
Godver.
Ik heb om te beginnen 9 jaar over mijn studie fysische geografie gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit roept toch vragen op over hoeveel tijd jij in je leven over landkaarten gebogen hebt gezeten.
ik geloof dat Blues deze keer niet de minste was.....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:49 schreef Blues het volgende:
www.maptap.gg August 24
42😒 97🔥 91👑 42🥶 57😔
Final score: 618
Poedelprijs vandaag voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:53 schreef Barreltje het volgende:
ik geloof dat Blues deze keer niet de minste was.....
Nu welquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Weten jullie Hawaii allemaal niet te vinden
quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
ja nee. wel ergens in die ocean, maar welke eilanden groepquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
oh! mijn oom was ooit werkzaam in dat gehuchtquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance
Het verbaast mij meer dat zoveel mensen wél weten waar Swalmen ligt. Dat geeft me vermoedens van snooddoenerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Als ze nou maar konden praten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ja poes, wat is er dan met je aan de hand
Ik ben heel vaak op vakantie geweest in de buurt van Swalmenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance.
Ik heb de indruk dat mijn huidig brein dit soort shit een stuk minder terugvindt dan mijn vroegere. Dingen verdwijnen tegenwoordig veel sneller in een soep van 'heb ik vast ooit wel eens over gehoord'.
Het verbaast mij meer dat zoveel mensen wél weten waar Swalmen ligt. Dat geeft me vermoedens van snooddoenerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |