Wat een tempoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, alsnog alles onder de 4:40 gelopen
Komt goed volgende week!
We zijn van de oude Oral-B (met ander type opzetborsteltjes) dit jaar overgegaan op Oral-B iO.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Mensen van de statistieken en cijfertjes, hoe lang doen jullie met een opzetborstel voor elektrische tandenborstel (Braun)?
Kocht laatst een pak nieuwe borstels (5 of 6 stuks) en daarop stond "een jaar poetsen". De huidige zit er nog geen maand op en is al kats versleten.
Bij de Aldi-Sued hebben ze regelmatig borstels in de aanbieding voor Braun (en zeldener Flips) eigen merk, gaan lang mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Mensen van de statistieken en cijfertjes, hoe lang doen jullie met een opzetborstel voor elektrische tandenborstel (Braun)?
Kocht laatst een pak nieuwe borstels (5 of 6 stuks) en daarop stond "een jaar poetsen". De huidige zit er nog geen maand op en is al kats versleten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:58 schreef AnneX het volgende:
Het is bijna niet te geloven! 😢Vriend van mij is instructeur bij een speciale eenheid. Hij leert zijn dochter alle vechtsport technieken om dit soort mannen heel snel dat soort dingen af te leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met stijgende verbazing gelezen! https://www.nrc.nl/nieuws(...)k-ben-bruin-a4934422
Het draagt echt Níet bij aan mijn denken over (witte) mannen in de politiek.Moedig ook van haar om dit niet tot een borrel beperken en zo openbaar te maken.
Geweldig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo’n toilet hadden vrienden van ons, badkamer ook zo groen.
Laatst eens gelezen dat mondhygiënisten zeiden, dat het een verkooppraatje is van Braun, Philips whatever.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zijn van de oude Oral-B (met ander type opzetborsteltjes) dit jaar overgegaan op Oral-B iO.
Met de oude deden we ongeveer de aanbevolen drie maanden, met de nieuwe heb ik na anderhalve maand al het gevoel dat ze aan vervanging toe zijn.
Dus we delen je ervaring.
Wat precies is een verkooppraatje? Dat je ze moet vervangen zodra het blauwe helemaal vervaagd is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laatst eens gelezen dat mondhygiënisten zeiden, dat het een verkooppraatje is van Braun, Philips whatever.
Net als de betaalbare printer - nog eens dank voor jouw Epson tip! - en inkt refills.
Ach, ik wilde al editten, omdat ik overal lees over vervangen na 3-4 maanden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat precies is een verkooppraatje? Dat je ze moet vervangen zodra het blauwe helemaal vervaagd is?
Goed van de printer!
Die heb ik gisteren op onze lijst gezetquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit naar een hele goede Zweedse serie te kijken. Ik dacht eerst, vanavond een paar afleveringen en morgen een paar, maar het gaat nachtwerk worden. Blodsoffer op Netflix
Deze heeft een hoog gehalte `Hep op Facebook gestaan´quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laatst eens gelezen dat mondhygiënisten zeiden, dat het een verkooppraatje is van Braun, Philips whatever.
Net als de betaalbare printer - nog eens dank voor jouw Epson tip! - en inkt refills.
Geen idee wat ik heb, ding vorig jaar gekocht voor een paar tientjes. Een zwarte en koop ook zwarte borstels. Zijn niet de duurste.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zijn van de oude Oral-B (met ander type opzetborsteltjes) dit jaar overgegaan op Oral-B iO.
Met de oude deden we ongeveer de aanbevolen drie maanden, met de nieuwe heb ik na anderhalve maand al het gevoel dat ze aan vervanging toe zijn.
Dus we delen je ervaring.
Aldi Süd begint pas halverwege Ruhrpott toch? Ik dacht Essen? Dat kan niet echt uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij de Aldi-Sued hebben ze regelmatig borstels in de aanbieding voor Braun (en zeldener Flips) eigen merk, gaan lang mee.
Mijn tandarts zegt dat je gewoon de goedkoopste elektrische borstel kunt gebruiken zolang het maar zo'n ronde is en dure tandpasta is ook onzin.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Deze heeft een hoog gehalte `Hep op Facebook gestaan´
Dan heb ik ook geen idee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb, ding vorig jaar gekocht voor een paar tientjes. Een zwarte en koop ook zwarte borstels. Zijn niet de duurste.
Het was trouwens een pak van vier, waarop stond "12 Monate Schutz"
[..]
Aldi Süd begint pas halverwege Ruhrpott toch? Ik dacht Essen? Dat kan niet echt uitMaar Nord en Süd hebben steeds meer hetzelfde (logo's van beide staan op veel dingen) dus zal er eens op letten.
Anders bij de action. Daar haal ik mijn tandenborstels. Dentapro.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb, ding vorig jaar gekocht voor een paar tientjes. Een zwarte en koop ook zwarte borstels. Zijn niet de duurste.
Het was trouwens een pak van vier, waarop stond "12 Monate Schutz"
[..]
Aldi Süd begint pas halverwege Ruhrpott toch? Ik dacht Essen? Dat kan niet echt uitMaar Nord en Süd hebben steeds meer hetzelfde (logo's van beide staan op veel dingen) dus zal er eens op letten.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:10 schreef Sarabi het volgende:
#Polderprikker nummer 83 • 4626/5000
🟩957 🟨878 🟨880 🟩953 🟩958
https://polderprikker.nl/
Die andere deel ik maar niet
Ik zit vaak te dubben tussen twee locaties en kies steeds de verkeerdequote:Op zondag 23 augustus 2026 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso vrij slecht in maar vandaag was wel heel erg.
Ik bedoel met vers uiteraard ook niet dat het een uur geleden in de oceaan gevangen isquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:58 schreef AnneX het volgende:
Sorry vlindertje…zalm is nooit vers, volgens mij.
Koten en de bie Jacobse en Van Es van "De Tegenpartij" Een nieuwe indeling van Nederlandquote:
Ja geweldigquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Koten en de bie Jacobse en Van Es van "De Tegenpartij" Een nieuwe indeling van Nederland
Bekijk deze YouTube-video
Extra vriezer kopenquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Nee @:AnneX die zit nog vol met aardbeien die we over hadden van de uitwisselingDaar moet ik nog jam van maken maar nergens is meer goedkope 1+3 geleisuiker te vinden. Ik vertik het eigenlijk om dure Dr Oetker te kopen.
Oh…is het ook nog goedkoper?quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Nee @:AnneX die zit nog vol met aardbeien die we over hadden van de uitwisselingDaar moet ik nog jam van maken maar nergens is meer goedkope 1+3 geleisuiker te vinden. Ik vertik het eigenlijk om dure Dr Oetker te kopen.
Stom he, dat de vakantie alweer (bijna) over isquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn bij wijze van experiment gisteravond van ons vakantieadres vetrokken in plaats van vanochtend. Morgen weer werkenen we vonden het allemaal fijner om nog een volle dag thuis te hebben. Ik ben om half 9 vanochtend gaan sporten
z wandelingetje gemaakt in de zon en verder 900 wassen gedaan. Ik krijg altijd opruimkriebels na vakantie dus ik heb vandaag al een handjevol kleine klusjes gedaan. En was gevouwen en eten gemaakt en al die suffe dingem die bij routine horen.
Edeka of kaufland met een bezoekje vereren. Beide zouden deze in het assortiment moeten hebben. Met de grootste kans en het goedkoopste bij de kaufland.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Deze kost ¤1,80 - ik zie dat ze een online shop hebben, even kijken.
https://www.sweet-family.de/produkt/gelierzucker-3-zu-1
De Oetker is ¤2,55
Ja, meh. In september gaat ook alles direct weer zo wild van start. Niet zo erg als op een uni, maar toch. Ik heb ook echt heel weinig zin in het nieuwe schooljaar en alle huiswerkellende...quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Stom he, dat de vakantie alweer (bijna) over isik heb echt heel erg genoten van de hele zomer maar weinig werken. Ik wil nog niet weer terug naar fulltime!
Het is wel fijn dat mn ene uni over twee weken begint met werkgroepen en de andere uni een week later, kan ik iets rustiger opstarten ipv meteen in eerste week academisch jaar vijf werkgroepen per week waarvan 2 bij een nieuw vak en 1 bij een ander nieuw vak. Nu begin ik met de twee die ik al paar keer heb gegeven en kan ik me rustig inlezen in de nieuwe van de week erna.
Ik had een fijn rustig dagje vandaag. Ik moest nog een keer krachttrainen maar had écht geen zin, dus ik ben wel gegaan en heb een halve gedaan. Verder wat was gedaan, eigen katten en buurkatten eten gegeven en geknuffeld, veel series gekeken, hockey gekeken. Gister was een hele fijne dag. Ochtend ikea in Amersfoort voor iets wat in Utrecht uitverkocht was, daarna naar Den Haag voor lunch met vriendin en daarna bij Hunkemöller geshopt. Ik alleen gepast, wel eentje gevonden die ik wil, maar die hadden ze niet in de kleur die ik wil. Zat net beetje tussen twee maten, de maat die ik nu draag en een omvang kleiner/cup groter, volgens de medewerkster was die tweede beter passend. Morgen wil ik naar Hunkemöller voor hopelijk wel de goede kleur, en mss nog wat meer passen. Heb nu twee bhs die ik al 5 jaar heb die redelijk uitgerekt enz zijn, dus kan wel wat nieuws gebruiken. Verder werk, en in avond fysio. Bespreken of / wat ik mag gaan opbouwen met hockey..
Ze had het ook nog naar boven gebracht wsquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje. Picnic spullen kwamen net. Ik heb het in 1 keer de trap op gekregen maar het was minstens 30 kg. Komt zoeen meisje van 1,60m daar even 50 meter mee aan lopen vanaf de bus
27 pagina'squote:Op zondag 23 augustus 2026 11:52 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lucky Ben je lid van de ConsumentenBond eigenlijk?
Zojuist een test van vaatwassers bijv. in de mail.
En zijn de ZevenTien pagina’s met plannen naar het zin?
Straks de planten halen, die zijn verpot. Buurvrouw heeft 3 stekjes bananenplant te geef.
Neem ik die gelijk mee.
Ik was allang blij dat ik eerder bij de deur wasquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze had het ook nog naar boven gebracht ws
Dat deden ze bij ons ook
Ja, kan me voorstellen bij jullie ook.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, meh. In september gaat ook alles direct weer zo wild van start. Niet zo erg als op een uni, maar toch. Ik heb ook echt heel weinig zin in het nieuwe schooljaar en alle huiswerkellende...
Kleine omvang, grote cup is het advies inderdaad. Geeft meer stevigheid en bovendien handig ivm uitrekken.
SPOILER: spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Edeka in Neuenhaus had het niet, maar die is ook niet zo groot. Binnenkort maar even richting Nordhornquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Edeka of kaufland met een bezoekje vereren. Beide zouden deze in het assortiment moeten hebben. Met de grootste kans en het goedkoopste bij de kaufland.
geen AI die kan helpen?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb van 4 mensen feedback gekregen op een tekst voor werk en moet vandaag de feedback verwerken. Ik heb GEEN ZIN.
Nah, ik zal toch echt zelf naar de tekst moeten kijken. En ik moet een figuur aanpassen, dus terug in m'n code duiken en alles wat ik niet geprogrammeerd krijg in Inkscape verder netjes maken. Gedoequote:
Nou ja poes, wat is er dan met je aan de handquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:26 schreef Sarabi het volgende:
Net een uur bij de dierenarts gezeten. Urine gecheckt (opvangen lukte niet dus moest geprikt worden), daaruit blijkt ook dat de nieren weer goed werken. Ze snappen er niets van. Verder is het nog steeds zoeken naar waarom hij slecht eet en misselijk is, ookal helpen de medicatie daar wel goed tegen dus dat is iets.
Verder heeft hij ook een verhoogde bloeddruk en krijgt daar komende dagen als er nog wat uitslagen binnen zijn medicatie voor.
Het is wel een rollercoaster de laatste maand.
Dat is het mooiste wat er isquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb van 4 mensen feedback gekregen op een tekst voor werk en moet vandaag de feedback verwerken. Ik heb GEEN ZIN.
Tekst kan ik je wel mee helpen als je wil. Ik kan dat best goedquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah, ik zal toch echt zelf naar de tekst moeten kijken. En ik moet een figuur aanpassen, dus terug in m'n code duiken en alles wat ik niet geprogrammeerd krijg in Inkscape verder netjes maken. Gedoe
Doe ik wel voor je.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:11 schreef Barreltje het volgende:
ik post em maar gewoon NIET voor vandaag
![]()
![]()
Dit roept toch vragen op over hoeveel tijd jij in je leven over landkaarten gebogen hebt gezeten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 24
94🏅 100🎯 92🏆 83😁 100🎯
Final score: 927
#Polderprikker nummer 84 • 4988/5000
🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟩988
https://polderprikker.nl/
Godver.
Ik heb om te beginnen 9 jaar over mijn studie fysische geografie gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit roept toch vragen op over hoeveel tijd jij in je leven over landkaarten gebogen hebt gezeten.
ik geloof dat Blues deze keer niet de minste was.....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:49 schreef Blues het volgende:
www.maptap.gg August 24
42😒 97🔥 91👑 42🥶 57😔
Final score: 618
Poedelprijs vandaag voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:53 schreef Barreltje het volgende:
ik geloof dat Blues deze keer niet de minste was.....
Nu welquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Weten jullie Hawaii allemaal niet te vinden
quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
ja nee. wel ergens in die ocean, maar welke eilanden groepquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
oh! mijn oom was ooit werkzaam in dat gehuchtquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen rijke tata dus nooit hoeven weten waar het was, ik ga daar toch niet op vacance
Het verbaast mij meer dat zoveel mensen wél weten waar Swalmen ligt. Dat geeft me vermoedens van snooddoenerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Als ze nou maar konden praten.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ja poes, wat is er dan met je aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |