abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221651965
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:36 schreef Barreltje het volgende:
bwuh. hotel met wellness geboekt, blijkt er op de dagen dat we er zijn geen "dame" aanwezig te zijn. dan maar dobberen in het zwembad..
Is dat niet op afroep dan? Gewoon bij inchecken daarover beginnen dat je toch wel heel graag een massage wil. Verdienen ze geld zat op. Best kans dat ze dan even gaan bellen of de masseuse in het dorp die week nog een gaatje heeft etc.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221651984
Postnl :( o|O
Laatst een BH besteld, paste niet, zat niet lekker. Teruggestuurd. Kwijtgeraakt door Postnl. Krijg de verzendkosten wel terug maar omdat ik het niet aangetekend/verzekerd had verstuurd kan ik naar de 55 euro fluiten
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:26:00 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221654050
Dolly ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221654083
Dit weekend verder met offensief 'pa aan passend loophulpmiddel helpen' :')

We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij :7

Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.

Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.

Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221654085
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:26 schreef borisz het volgende:
Dolly ;(
;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221654204
Inmiddels regent het online 'they took the wrong 80-year-old!' O+ ;(
pi_221654398
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij :7

Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.

Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.

Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn :+
Het moet ff landen bij hem.
Inleveren is moeilijk :{
pi_221654782
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Het moet ff landen bij hem.
Inleveren is moeilijk :{
Inleveren is zeker moeilijk.

10 maanden lang je geliefden afsnauwen als ze het onderwerp voorzichtig bespreekbaar durven maken (en je echtgenote al die tijd dwingen je looptempo aan te nemen -niet in de houdgreep of zo, maar samen wandelen is wel gezelliger- waardoor zij fysieke klachten krijgt)... is ook moeilijk voor de omgeving.

Patiënt en omgeving zijn met elkaar verbonden. Daar kun jij over meepraten.

Als er veel geprobeerd is en er geen goed alternatief is dan passen we ons met liefde aan. Maar als dat er wsch. wel is maar geweigerd wordt zonder zelfs iets te proberen dan worden na bijna een jaar wel grenzen bereikt bij de omgeving.
pi_221654785
www.maptap.gg August 25
95🏅 91🏆 97🔥 91👑 86🎓
Final score: 911

Kon slechter. Zat weer naast Uruguay, dit keer in Brazilië :')
pi_221654842
#Polderprikker nummer 85 • 4248/5000
🟨578 🟨777 🟩998 🟩903 🟩992
https://polderprikker.nl/

IJmuiden compleet de verkeerde haven geprikt :'(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:44:22 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221654958
#Polderprikker nummer 85 • 4756/5000
🟦1000 🟨850 🟩987 🟩997 🟩922

Dit was een makkie. Ik moet zeggen dat het wandelen ook wel helpt met de topografie :P.

Docu op NL2. De Marathonloper. De moeite waard. ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221655024
Mijn vader moet dagelijks over een 20 meter lang tuinpad dat hij zelf gelegd heeft. Mooi slingerend tussen de bomen door. Met lelijk hobbelende stoeptegels.

Liefste & ik houden het schoon (blad, sneeuw).

Onlangs hebben liefste & ik besloten dat we het pad echt te slecht vinden voor een 83-jarige en z'n heel licht gehandicapt lopende 69-jarige liefste. Dus ik heb het pad op werkspot gezet. Mijn vader vindt het moeilijk om klussen te laten doen, maar hij is akkoord. Ik heb vandaag de leukste van de 2 werkspotters laten weten dat we 'm de klus graag laten uitvoeren.

Oh, en ik heb vaderlief gevraagd of hij het goed vindt als zusje & ik als hij binnenkort een weekje uit kamperen is, zijn huis schoonmaken. Daar heeft hij veel minder moeite mee dus dat is goedgekeurd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221655124
Wij waren vanavond bij oma in het ziekenhuis. Het plan is dat ze zaterdag naar huis gaat *G*
Ze vindt het nog erg spannend want het hogere niveau zorg (categorie 4?) is nog niet geregeld. Het idee is blijkbaar dat de zorgverlener in haar flat die indicatie kan verlenen zodra ze haar (zaterdagmiddag?) zien. De arts in het ziekenhuis wilde haar iig niet die indicatie geven. Raar.
Ze heeft vandaag een trippelstoel gekregen om mee te oefenen en hopelijk kan ze dan thuis wat meer dingen zelf.
Al met al is ze klaar om uit het ziekenhuis weg te mogen maar nog niet klaar om met vertrouwen thuis te zijn. ;(
  Moderator dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:09:50 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221655204
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:30 schreef Tele6 het volgende:
#Polderprikker nummer 85 • 4248/5000
🟨578 🟨777 🟩998 🟩903 🟩992

IJmuiden compleet de verkeerde haven geprikt :'(
Ik had mazzel de onderkant aangeklikt te hebben, de bovenkant hoort er blijkbaar niet bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221655212
Thuis! Vanavond bij de beneden buurvrouw wat gedronken. Da’s een reizende dame! Heerlijke verhalen. Veel gedaan wat ik ook gedaan heb en ook veel andere plekken zoals ik ook andere plekken heb bezocht.

Ach Dolly, zo’n icoon

Fijn dat oma naar d’r eigen plekje terug kan. Volgens mij kan die zorg snel geregeld worden, maar dat gebeurt echt op het laatste moment. Nu al van alles regelen en stel dat het een dag of twee later gaat gebeuren, kunnen ze opnieuw beginnen.
pi_221656690
#Polderprikker nummer 86 • 4816/5000
🟩969 🟦1000 🟩922 🟩952 🟩973

Alles groen. Onder de indruk van mezelf :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221656692
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hier proberen we de eigenwijze ouder uit huis te krijgen.... Ook een groot feest -O- ook nu al te laat eigenlijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_221656807
#Polderprikker nummer 86 • 4216/5000
🟨850 🟧436 🟦1000 🟩953 🟩977

Voor de kerk random midden in Leiden geprikt. 1000 :o

www.maptap.gg August 26
99🎯 99🎯 95🏅 94🏅 80✨
Final score: 910
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221656914
Mmmmm
www.maptap.gg August 26
99🎯 89🎉 83😁 83😁 79✨
Final score: 840

#Polderprikker nummer 86 • 4182/5000
🟨872 🟧533 🟩986 🟩912 🟨879
pi_221657176
#Polderprikker nummer 86 • 4753/5000
🟦1000 🟦1000 🟨829 🟩926 🟩998

Lastig op mobiel
pi_221657224
www.maptap.gg August 26
98🎯 95🏅 95🏅 98🎯 96🏅
Final score: 965

Nou vooruit :)
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:26:53 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221657415
sch.vader is nu helemaal blij met z'n scoot mobiel en was teleurgesteld dat ie z'n rolator niet mee kon nemen in het vliegtuig ( Nouja het paste vooral niet meer in de auto) ( en ze vlogen naar huis)

vaders en moeders gaan dit weekend op groningen aan en nemen gelukkig de trein. het was niet verantwoord geweest om die twee met de auto te laten gaan :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221657486
g is nu blij met zijn fiets zonder stang (niet dat hij nog veel fietst maar wil het wel weer gaan proberen, heeft te maken met evenwicht) dat heeft ook ff geduurd voor ie dat wilde. Na val 4 met gekneusde en gebroken ribbs toch maar overstag.
Toen de OK's aan vaten waardoor ie weer beter loopt (dat heeft ook ff geduurd, mede mogelijk gemaakt door een eigenwijze vaatchirurg) en paar ziekenhuisopnames die hij ook niet wilde (midden in de nacht).
Het 'even aankijken' syndroom :') Omdat er al zoveel gesleuteld is, en maar aan de gang blijft met artsen en gedoe.
Ik snap het wel, maar ik heb ook mijn grenzen als partner. Als ik die inzet duw ik hem wel steeds liefdevol over de hulpvraagdrempel.

Toch snap ik wel dat, nu ik het elke dag zie van heel dichtbij, het heel moeilijk is om steeds maar weer in te leveren aan zelfredzaamheid en hulp (stukken) te aanvaarden.
In je hoofd blijf je nl. 30, gezond en fit en niet onze leeftijd en krakkemikkig PHPD of erger.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:46:10 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221657540
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:36 schreef Barreltje het volgende:
bwuh. hotel met wellness geboekt, blijkt er op de dagen dat we er zijn geen "dame" aanwezig te zijn. dan maar dobberen in het zwembad..
Wat doet die dame dan voor ingewikkelde dingen dat ze bepalende factor is ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:47:08 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221657559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 14:55 schreef z80 het volgende:
Duur weekje dit.
Net een rondje Bonn gedaan met de auto. Halve tank brandstof weg. Een wat een zooi baustelle.
Maar een andere wagen. De huidige is aan het einde van zijn werkzame leven. En begint nu dure kwaaltjes te krijgen.
Weer Diesel maar een stuk moderner en luxer. Nu wachten op de papieren. Dan kan ik de platen laten maken en voorzien laten worden van een stikker. Zodra dat klaar is kan ik de wagen gaan omruilen.
Nog een keer ruim een halve dag, en een halve tank brandstof weg.
Dikke Benz dit keer ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')