Is dat niet op afroep dan? Gewoon bij inchecken daarover beginnen dat je toch wel heel graag een massage wil. Verdienen ze geld zat op. Best kans dat ze dan even gaan bellen of de masseuse in het dorp die week nog een gaatje heeft etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:36 schreef Barreltje het volgende:
bwuh. hotel met wellness geboekt, blijkt er op de dagen dat we er zijn geen "dame" aanwezig te zijn. dan maar dobberen in het zwembad..
quote:
Het moet ff landen bij hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit weekend verder met offensief 'pa aan passend loophulpmiddel helpen'![]()
We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij![]()
Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.
Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.
Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn
Inleveren is zeker moeilijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Het moet ff landen bij hem.
Inleveren is moeilijk
Ik had mazzel de onderkant aangeklikt te hebben, de bovenkant hoort er blijkbaar niet bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:30 schreef Tele6 het volgende:
#Polderprikker nummer 85 • 4248/5000
🟨578 🟨777 🟩998 🟩903 🟩992
https://polderprikker.nl/
IJmuiden compleet de verkeerde haven geprikt
Hier proberen we de eigenwijze ouder uit huis te krijgen.... Ook een groot feestquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit weekend verder met offensief 'pa aan passend loophulpmiddel helpen'![]()
We hebben een jaar en veel discussie besteed aan het belang van een wandelstok. Sinds twee maanden is hij daarmee vergroeid... maar is hij toe aan een rollator. Vinden wij![]()
Over een paar weken gaan we een weekend weg (city trip). Zonder rollator is de man een blok aan ons been qua stabiliteit en tempo en maken we ons alleen maar zorgen over valpartijen.
Inmiddels hebben we het dus over 'je zorgt voor onnodige ballast voor ons' en blijkbaar is het woord 'egoïst' ook al gevallen.
Goede nieuws is wel dat het nu ontvangen wordt met stilte of 'geen commentaar' Ipv de gebruikelijke snauw en 'ik doe het niet'.
Dus dit weekend ga ik eens met hem in huis proeflopen met de rollator die ze van een klein vrouwtje hebben georven. Want die zou eens niet kunnen voldoen 'en daar kan ik niks mee en die hoeft dus niet mee'.
Mooie reden om vervolgens ergens komende week bij Medipoint rustig de diverse andere modellen te testen die meer op zijn maat zijn
Wat doet die dame dan voor ingewikkelde dingen dat ze bepalende factor is ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:36 schreef Barreltje het volgende:
bwuh. hotel met wellness geboekt, blijkt er op de dagen dat we er zijn geen "dame" aanwezig te zijn. dan maar dobberen in het zwembad..
Dikke Benz dit keer ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:55 schreef z80 het volgende:
Duur weekje dit.
Net een rondje Bonn gedaan met de auto. Halve tank brandstof weg. Een wat een zooi baustelle.
Maar een andere wagen. De huidige is aan het einde van zijn werkzame leven. En begint nu dure kwaaltjes te krijgen.
Weer Diesel maar een stuk moderner en luxer. Nu wachten op de papieren. Dan kan ik de platen laten maken en voorzien laten worden van een stikker. Zodra dat klaar is kan ik de wagen gaan omruilen.
Nog een keer ruim een halve dag, en een halve tank brandstof weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |