Dat balanceert dan wel weer mooi zoquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben dan weer nooit in Azië geweest. En in Afrika niet verder dan Egypte
Selectief. @Cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Doen jullie dan ook aan Polarsteps?
Ik word een beetje moe van al die updates van kennissen/oud collega's...![]()
Ik heb wel een account maar ik post er zelf bijna niks.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ja! Ik lees alles.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
TRV / Fles' Travelsnacks #2
TRV / Fles' Travelsnacks #3
TRV / Fles' Travelsnacks #4
TRV / Fles' Travelsnacks #5
TRV / Fles' Travelsnacks #6
TRV / Fles' Travelsnacks #7
TRV / Fles' Travelsnacks #8
TRV / Fles' Travelsnacks #9
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.quote:
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Fijn is dat he, dat nagenieten!
Of weer opzoeken als iemand ergens geweest is en jij bent dat ook... weer ff kijken. Goed voor weer een uur fotoalbums napluizen of op je eigen site lekker lang kijken
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:04 schreef Blues het volgende:
Ik krijg geen updates, moet echt zelf gaan kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan de updates toch ook uitzetten en zelf kijken wanneer je zin hebt ?
Zonder mensen. 's Ochtends vroeg, statief mee, paar ND filters, laagste gevoeligheid en diafragma ver dicht zou ik dan proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wie is de mol was ooit in Jordanie en ze kregen de opdracht om een foto te maken van “De Schatkamer” in Petra maar zonder toeristen zonder mensen weg te sturen. Niet gelukt volgens mij. Ik heb er l een foto van zonder toeristen (wel een bewaker).
Helaas was het een boel inhoudelijke feedback waarvoor ik nog allerlei dingen moest opzoeken en nazoeken enz. En een hoop irritante "ik denk dat dit anders geformuleerd moet" zonder hoe danquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tekst kan ik je wel mee helpen als je wil. Ik kan dat best goed
heel veel woorden voor "het is klaar"?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helaas was het een boel inhoudelijke feedback waarvoor ik nog allerlei dingen moest opzoeken en nazoeken enz. En een hoop irritante "ik denk dat dit anders geformuleerd moet" zonder hoe dan
Maarrrrrr ik ben klaar!
Morgen nog even m'n R scriptje voor de figuur een keer runnen, wat laatste dingetjes veranderen aan o.a. de legenda, en een ppt-slide-formaat van de figuur laten uitpoepen zodat een van de andere auteurs ermee kan gaan pronken op een congres. Nu niet fris genoeg meer voor R scriptjes.
Veel woorden voor "uiteindelijk heb ik de helft van de commentaren genegeerd en de andere helft klakkeloos geaccepteerd" primaquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel veel woorden voor "het is klaar"?![]()
Ook prima natuurlijk
Ik had Uruguay ergens naast Suriname gegoktquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gaat binnenkort een weekendje met @:tele6 naar Uruguay![]()
Nee niet slechtquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:00 schreef Tele6 het volgende:
#Polderprikker nummer 84 • 4899/5000
🟦1000 🟩997 🟦1000 🟩931 🟩971
https://polderprikker.nl/
Niet slecht
Da's Frans Guyanaquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had Uruguay ergens naast Suriname gegokt![]()
Dan zit je wel een half continent verkeerd
Oh huuuu en dan een miljard foto's posten en als ze terug zijn van vakantie heb je de foto's wel gezien?.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Een app waarin je de reis van iemand kan zien, met per dag hun verslag en foto's. Je kan liken en reageren.
https://www.polarsteps.com/nl/about
Ik heb deze vakantie ook gepost:Dquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Selectief. @:cat-astrophe heb ik wel gevolgd op de cruise maar geen idee of ze nu ook post. Oud collega maakt prachtige reizen dus af en toe kijk en lees ik bij hem mee. Ook volg ik een ander oud collega maar die heeft haar reis helaas uitgesteld. Dus als ik kijk zoek ik iedereen wel op, kijken wat voor reis ze maken en vind ik dat leuk/interessant/jaloersmakend volg ik die reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |