Kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Je bent mooi zoals je bent!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Haha kerst? wajoooquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
Neequote:
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee
HO HO HO![]()
Adventskalenders zijn alweer bijna te koop![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Adventskalender speciaal voor @:KissingBird
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
Op eigen risicoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?
| 1 2 3 4 5 6 | ██████╗ ██████╗ ███████╗██╗ ██╗███████╗██████╗ ██████╗ ███╗ ██╗███████╗███████╗ ██╔════╝ ██╔══██╗██╔════╝╚██╗ ██╔╝██╔════╝██╔══██╗██╔═══██╗████╗ ██║██╔════╝██╔════╝ ██║ ███╗██████╔╝█████╗ ╚████╔╝ ███████╗██████╔╝██║ ██║██╔██╗ ██║█████╗ ███████╗ ██║ ██║██╔══██╗██╔══╝ ╚██╔╝ ╚════██║██╔══██╗██║ ██║██║╚██╗██║██╔══╝ ╚════██║ ╚██████╔╝██║ ██║███████╗ ██║ ███████║██║ ██║╚██████╔╝██║ ╚████║███████╗███████║ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═╝╚══════╝ ╚═╝ ╚══════╝╚═╝ ╚═╝ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═══╝╚══════╝╚══════╝ |
Party pooperquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat greysrones, geen greysbones.
Hulloquote:
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Jaja, daar ging weer koffie/cassis omver
Ik heb een vollequote:Op zondag 16 augustus 2026 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.
quote:
Justiequote:
Bday boyquote:
Jij was erquote:Op maandag 17 augustus 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een gezellige kringverjaardag
quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep en de after was ook top. Tot er gehelikopterd werd toen ben ik maar naar huis gegaan
Jeroentje wel ja. Ik heb gewoon biertjes en frituursnacks op en ben netjes weggegaan toen er een aantal vrienden en jeroentje zelf gingen helikopterenquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jeroentje wel ja. Ik heb gewoon biertjes en frituursnacks op en ben netjes weggegaan toen er een aantal vrienden en jeroentje zelf gingen helikopteren
Eénjavuquote:
Happyjavuquote:
Mocht je het missen: https://kringverjaardag.nl/quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een gezellige kringverjaardag
haha neeequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 06:30 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mocht je het missen: https://kringverjaardag.nl/
immerquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is er hier anders nog koffie?![]()
In de DTS krijg ik niks..
Meenjenietquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is er hier anders nog koffie?![]()
In de DTS krijg ik niks..
Ja, volledige negering ook omtrent mijn koffiebehoefte..quote:
Schandequote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:40 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, volledige negering ook omtrent mijn koffiebehoefte..
Ging ik bijna dood door Cafeïne deficiëntie![]()
ja, zo goed ken ik je nog niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, en eeuwig sund ook..
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo goed ken ik je nog niet hoor
NIks mis met een gezonde dosis zelfvertrouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Fair point, well made..
Maar trust me: Eeuwig sund
Klopt!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NIks mis met een gezonde dosis zelfvertrouwen
er is niet voor niets een Koffie slowchatquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar, nog steeds geen koffie!
Wait, wut? Waar dan?!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is niet voor niets een Koffie slowchat
GC / [KSC #20088] Vanillequote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wait, wut? Waar dan?!
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GC / [KSC #20088] Vanille
Ik zet ook een bakje en zit daar ook dagelijksquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Dank!
* NymphomaniacPhantasy gaat daar koffie halen
Om op te vretenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:21 schreef maily het volgende:
https://www.nu.nl/329466/(...)n-belgisch-dorp.html
Agent Frikandel![]()
![]()
Error?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hoor net reclame over Wayang Koffiebonen
Even gegoogled.
quote:
Wie mis jij allemaal?quote:
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.
Haha, wel schattig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zag Mini-ToT er vanmorgen ook uit!
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!quote:
Ik heb beeldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik vermeld dat het een Minions-dekentje is?
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentje
Van school vooral; hij zit nu op een nieuwe school die groter en VEEL drukker is. Allemaal nieuwe indrukken en prikkels.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?
ik hou van jouquote:
quote:
FTFYquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:08 schreef Hetekip het volgende:
Dagbagger FOK! zou eigenlijk moeten worden omgedoopt tot dagbesteding @:sebbeswensje
Neenquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:08 schreef Hetekip het volgende:
Dagbagger zou eigenlijk moeten worden omgedoopt tot dagbesteding @:sebbeswensje
quote:
Vroeg het weekend inluidenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn baas het hier mee eens is.
Het is lekkerder dan je denkt, vroeger ging ik naar festivals en bij het verzamelen om 7:00 's morgens werden de eerste blikken al opengemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Denk de politie ook niet..( moet zo met de auto weg)
Maar zou ook geenlusten nu.
Nu
DAT vind ik andersquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:23 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is lekkerder dan je denkt, vroeger ging ik naar festivals en bij het verzamelen om 7:00 's morgens werden de eerste blikken al opengemaakt.
Nu moet ik er niet meer aan denken, drink geen alcohol meer (roken en drinken was bij mij dusdanig met elkaar verbonden dat het simpeler was om met beiden te stoppen).
Wacken Open Air, voorbij Hamburg in Duitsland. Stukje rijden. Laatste stuk was altijd geweldig, bijna alleen maar auto's met mensen die naar Wacken gingen, makkelijk te herkennen aan het WOA op de achterruit (normaal gesproken gewoon met tape WOA op de achterruit knutselen).quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En wat verzamelden jullie vroeg voor festivals.
Zo kan het idd ookquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wacken Open Air, voorbij Hamburg in Duitsland. Stukje rijden. Laatste stuk was altijd geweldig, bijna alleen maar auto's met mensen die naar Wacken gingen, makkelijk te herkennen aan het WOA op de achterruit (normaal gesproken gewoon met tape WOA op de achterruit knutselen).
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.metalmerch.com%2Fcdn%2Fshop%2Ffiles%2Fwoa-autoaufkleber-webshop-230302-schwarz.jpg%3Fv%3D1759830023&f=1&nofb=1&ipt=ae36493fbf454980273d3b5898cc447e272cd1232fb75ead93c4e1389906f83d]afbeelding[/url] ]
Het is echt enorm groot, er worden geen dagkaarten verkochten. Bezoekers: 85.000 per dag. Altijd moeilijk om aan kaarten te komen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo kan het idd ook![]()
Aardig stukje Duitsland in wel idd.
Zit te kijken naar de namen van dit jaar daar ken ik niks van.
Zag ik ook idd geen dagkaarten en uitverkocht. Wat me ook opviel is dat je daar al vanaf 6 jaar naar binnen mag.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:04 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is echt enorm groot, er worden geen dagkaarten verkochten. Bezoekers: 85.000 per dag. Altijd moeilijk om aan kaarten te komen.
Zie net dat hij ontdekt is door Clawfinger in een cafe. Grappig zoiets, vind ik dan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:04 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is echt enorm groot, er worden geen dagkaarten verkochten. Bezoekers: 85.000 per dag. Altijd moeilijk om aan kaarten te komen.
Mambo Kurt is legendarisch daar: Bekijk deze YouTube-video
Metal festivals zijn erg veilig, op wat dronken mensen na, geen gezeur. Er is best een grote sociale controle.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag ik ook idd geen dagkaarten en uitverkocht. Wat me ook opviel is dat je daar al vanaf 6 jaar naar binnen mag.
Is ook niet overal.
Mij ook niet meer.quote:
Theater is tof, ik ga wel naar het iepenloftspul en naar improvisatie theaterquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij ook niet meer.
Zal ook wel de leeftijd zijn die mee speelt
Ik ben de laatste tijd ook vaker in het theater (zitplaatsen) te vinden dan in concertzalen (staanplaatsen)
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Theater is tof, ik ga wel naar het iepenloftspul en naar improvisatie theater
Veel plezier Bos!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...
+ als verrassing een korte lezing over trekvogels door niemand minder dan Jochem Myjer (natuurlijk zat er ook humor in verweven)![]()
![]()
en vanavond naar de musical We Will Rock You, waar dus de muziek van Queen in zit..
Tof!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...
+ als verrassing een korte lezing over trekvogels door niemand minder dan Jochem Myjer (natuurlijk zat er ook humor in verweven)![]()
![]()
en vanavond naar de musical We Will Rock You, waar dus de muziek van Queen in zit..
Leuk. Verhaal ging nergens over, maar uiteindelijk kwam ik toch gewoon voor de muziek..quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk. Verhaal ging nergens over, maar uiteindelijk kwam ik toch gewoon voor de muziek..
Hij lookt niet zo alikequote:Op maandag 7 september 2026 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dit was een look-a-like![]()
https://www.omroepbrabant(...)wist-niet-wat-ik-zag
Beerrrrquote:Op woensdag 9 september 2026 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig ja
het is wel erg stil hier..
Ja klopt.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig ja
het is wel erg stil hier..
goed goed, en met u?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er..![]()
Hoe is t ermee?
ALLEMAAL natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
@:StevenHyde @:greysbones @:KissingBird
Gegrild met chocolaquote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zeg. Ik ga eigenlijk nooit naar Duitsland. Maar klinkt goedquote:Op donderdag 10 september 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
Ow
Ik ga zo lekker een chippie pakken
@:Stevenhyde
Lays kruidenboter ( die hebben ze in Duitsland )
Als onschuldige fruitsoort zoals vroeger toen ik nog niet op de hoogte was vd hintquote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2026 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als onschuldige fruitsoort zoals vroeger toen ik nog niet op de hoogte was vd hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |