GC / [KSC #20088] Vanillequote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wait, wut? Waar dan?!
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GC / [KSC #20088] Vanille
Ik zet ook een bakje en zit daar ook dagelijksquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Dank!
* NymphomaniacPhantasy gaat daar koffie halen
Om op te vretenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:21 schreef maily het volgende:
https://www.nu.nl/329466/(...)n-belgisch-dorp.html
Agent Frikandel![]()
![]()
Error?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hoor net reclame over Wayang Koffiebonen
Even gegoogled.
quote:
Wie mis jij allemaal?quote:
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.
Haha, wel schattig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zag Mini-ToT er vanmorgen ook uit!
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!quote:
Ik heb beeldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik vermeld dat het een Minions-dekentje is?
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentje
Van school vooral; hij zit nu op een nieuwe school die groter en VEEL drukker is. Allemaal nieuwe indrukken en prikkels.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?
ik hou van jouquote:
quote:
FTFYquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:08 schreef Hetekip het volgende:
Dagbagger FOK! zou eigenlijk moeten worden omgedoopt tot dagbesteding @:sebbeswensje
Neenquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:08 schreef Hetekip het volgende:
Dagbagger zou eigenlijk moeten worden omgedoopt tot dagbesteding @:sebbeswensje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |