Haha, wel schattig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zag Mini-ToT er vanmorgen ook uit!
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!quote:
Ik heb beeldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik vermeld dat het een Minions-dekentje is?
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal stuitert hij 's ochtends mijn bed op à la Jochem Myjer, maar vandaag was ik degene die het wakkerword-liedje moest gaan zingen!
En daarna nog een aantal keren van beneden roepen dat hij nu wel echt uit bed moest komen.
Uiteindelijk ben ik naar boven gegaan en toen kwam er eindelijk wat beweging in.
Beneden op de bank wikkelde hij zich weer in een dekentje in en bleef daar zo liggen tot hij z'n ontbijt kreeg, die hij ingewikkeld in z'n dekentje ging opeten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Kan niet missen natuurlijk; mini in een Minionsdekentje
Van school vooral; hij zit nu op een nieuwe school die groter en VEEL drukker is. Allemaal nieuwe indrukken en prikkels.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie, vermoeid van school of is het nog vakantie bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |