Mij ook niet meer.quote:
Theater is tof, ik ga wel naar het iepenloftspul en naar improvisatie theaterquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij ook niet meer.
Zal ook wel de leeftijd zijn die mee speelt
Ik ben de laatste tijd ook vaker in het theater (zitplaatsen) te vinden dan in concertzalen (staanplaatsen)
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Theater is tof, ik ga wel naar het iepenloftspul en naar improvisatie theater
Veel plezier Bos!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...
+ als verrassing een korte lezing over trekvogels door niemand minder dan Jochem Myjer (natuurlijk zat er ook humor in verweven)![]()
![]()
en vanavond naar de musical We Will Rock You, waar dus de muziek van Queen in zit..
Tof!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar Stef Bos geweest. Was een avond met allerlei gasten die hun eigen land hadden verlaten voor Nederland/Belgie. Stef zelf heeft natuurlijk de andere kant bewandeld mede door zijn huwelijk met een Zuid-Afrikaanse...
+ als verrassing een korte lezing over trekvogels door niemand minder dan Jochem Myjer (natuurlijk zat er ook humor in verweven)![]()
![]()
en vanavond naar de musical We Will Rock You, waar dus de muziek van Queen in zit..
Leuk. Verhaal ging nergens over, maar uiteindelijk kwam ik toch gewoon voor de muziek..quote:
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk. Verhaal ging nergens over, maar uiteindelijk kwam ik toch gewoon voor de muziek..
Hij lookt niet zo alikequote:Op maandag 7 september 2026 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dit was een look-a-like![]()
https://www.omroepbrabant(...)wist-niet-wat-ik-zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |