Kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Je bent mooi zoals je bent!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Haha kerst? wajoooquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee
HO HO HO![]()
Adventskalenders zijn alweer bijna te koop![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Adventskalender speciaal voor @:KissingBird
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
Op eigen risicoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?
| 1 2 3 4 5 6 | ██████╗ ██████╗ ███████╗██╗ ██╗███████╗██████╗ ██████╗ ███╗ ██╗███████╗███████╗ ██╔════╝ ██╔══██╗██╔════╝╚██╗ ██╔╝██╔════╝██╔══██╗██╔═══██╗████╗ ██║██╔════╝██╔════╝ ██║ ███╗██████╔╝█████╗ ╚████╔╝ ███████╗██████╔╝██║ ██║██╔██╗ ██║█████╗ ███████╗ ██║ ██║██╔══██╗██╔══╝ ╚██╔╝ ╚════██║██╔══██╗██║ ██║██║╚██╗██║██╔══╝ ╚════██║ ╚██████╔╝██║ ██║███████╗ ██║ ███████║██║ ██║╚██████╔╝██║ ╚████║███████╗███████║ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═╝╚══════╝ ╚═╝ ╚══════╝╚═╝ ╚═╝ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═══╝╚══════╝╚══════╝ |
Er staat greysrones, geen greysbones.quote:
Party pooperquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat greysrones, geen greysbones.
Hulloquote:
quote:
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Jaja, daar ging weer koffie/cassis omver
Ik heb een vollequote:Op zondag 16 augustus 2026 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.
quote:
Geen paniek, er valt altijd nieuwe koffie te zetten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |